Geen Youtube. Wel Spotify en wat daar niet aanwezige nummers vanuit de cloud...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dan kan makkelijk met youtube.
Mooie cover.

quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
he, zo onnozel ben ik nou ook weer niet hoor. Message received

Klopt is dan toch nog best een gedoe. Ik zou gewoon een extern ding erbij meenemen met een hoop muziek erop.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Met YouTube lijkt me ook vrij lastig, daar zit nogal verschil in qua geluidskwaliteit en geluidsniveau

zo sjoef, vanuit slaap meteen in de versnelling. Was het telefoontje om het contact warm te houden of willen ze je ergens voorstellen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:07 schreef chufi het volgende:
Zo daar ben ik ook weer.... Na het omdraaien werd ik tegen 11en wakker gebeld vanuit de UK door een recruitment agency.... Toen maar opgestaan en paspoort aangevraagd... EN boodschappen ... Nu eens de emails checken.

De muziek tijdens de fuif was niet zo ingewikkeld, dat was nog gewoon vanuit Spotify (2 accounts) op te vragen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt is dan toch nog best een gedoe. Ik zou gewoon een extern ding erbij meenemen met een hoop muziek erop.

Voorstellen bij mn vorige werkgever, andere functiequote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo sjoef, vanuit slaap meteen in de versnelling. Was het telefoontje om het contact warm te houden of willen ze je ergens voorstellen?

lijkt je dat wat?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorstellen bij mn vorige werkgever, andere functie

Nah, maar ik moet wel brood op de plank houden, dus te makkelijk iets afwijzen op mijn leeftijd lijkt me niet verstandigquote:

Is dat niet te gevaarlijk voor jou zo zonder draad?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallee zit ff mobiel nu op een feun en ga zo ff knallen.

Dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben zo blij dat ik al heel lang een vaatwasser heb

Mijn vader noemde het altijd "een luie wijven apparaat", tot zij wat ouder werden en er zelf ook 1 aanschaftenquote:

zou ook niet meer zonder willen hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn vader noemde het altijd "een luie wijven apparaat", tot zij wat ouder werden en er zelf ook 1 aanschaften

ik heb er ook geen eentje, dus maar net zelf de afwas gedaanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn vader noemde het altijd "een luie wijven apparaat", tot zij wat ouder werden en er zelf ook 1 aanschaften

rot is dat. Vriendin wil graag weg waar ze nu zit, maar de agencies komen met rare dingen aan. " ja, ik heb iets voor je in de buurt". Blijkt het ruim 100 km te zijn... Of juniorfuncties met een laag salaris terwijl ze al jaren senior is. Die blijft nog wel even zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah, maar ik moet wel brood op de plank houden, dus te makkelijk iets afwijzen op mijn leeftijd lijkt me niet verstandig

Wederom succes maar weer Chuf, klote is dat steeds dat opnieuw solliciteren....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah, maar ik moet wel brood op de plank houden, dus te makkelijk iets afwijzen op mijn leeftijd lijkt me niet verstandig

zodra ik de deur uit was kwam er een vaatwasser volgens mij, of misschien nog net ervoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:23 schreef Juup© het volgende:
[..]

Ik zou best de afwas gewoon kunnen doen, maar dat is voor mij een behoorlijke taak zeg maar ook al heb heel veel tijd. Maar dat is weer iets andersquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef just me het volgende:
[..]
zou ook niet meer zonder willen hoor

quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zodra ik de deur uit was kwam er een vaatwasser volgens mij, of misschien nog net ervoor.

maak je ze morgen weer? Kom ik ze dan proevenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er ook geen eentje, dus maar net zelf de afwas gedaan
Griekse Teefjes staan klaar
ik moest wel 2x naar de super lopen want ik was de Griekse Yoghurt vergeten
maar tis gelukt

Mijn oudes hebben er nooit eentje gehad, wilde ze nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zodra ik de deur uit was kwam er een vaatwasser volgens mij, of misschien nog net ervoor.

, mijn moeder had niet zoveel te vertellen
 , mijn moeder had niet zoveel te vertellen

nee, iedere dag is het geen verassing meerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maak je ze morgen weer? Kom ik ze dan proeven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |