Niet alle dingen kan je meteen weten, zelfde met heling.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Zo'n non-argument vind ik dat. Heling is toch ook strafbaar, je kunt je niet altijd van de domme houden. Als je een jonge meid wil doen ergens op een hotelkamer dan kun je er wel vanuit gaan dat het wel eens niet pluis kan zijn.
En dat beseften de heren zich blijkbaar uiteindelijk ook wel, maar iets te laat. Want straks komt de vrouw erachter, dan kun je maar beter snel eruit stappen. Gewoon laf. Kan er niet echt medelijden mee hebben. Erg voor hun families, dat is het.
Die op heterdaad viespeuk had geen vrouw en kinderen, heb ik vernomen. Wel een eigen bedrijf.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Zo'n non-argument vind ik dat. Heling is toch ook strafbaar, je kunt je niet altijd van de domme houden. Als je een jonge meid wil doen ergens op een hotelkamer dan kun je er wel vanuit gaan dat het wel eens niet pluis kan zijn.
En dat beseften de heren zich blijkbaar uiteindelijk ook wel, maar iets te laat. Want straks komt de vrouw erachter, dan kun je maar beter snel eruit stappen. Gewoon laf. Kan er niet echt medelijden mee hebben. Erg voor hun families, dat is het.
Pauw zal wel aan het mongolenquotum zitten voor deze maand dus vindt ie het zo bestquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
topshow. jammer dat er niet wat boze tokkiechauffeurs zijn uitgenodigd.
vorige week al al die fractieleiders dus de komende maanden geen tokkies in de studioquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Pauw zal wel aan het mongolenquotum zullen voor deze maand dus vindt ie het zo best
volgens de rechter mag het niet. Tenminste als het al de dienst Uberpop gaatquote:
quote:De activiteiten in ons land gaan in tegen een rechterlijk verbod van het College van Beroep voor het Bedrijfsleven van december. UberPOP trekt zich van het verbod niks aan. Het bedrijf had van de rechter dwangsommen opgelegd gekregen tot een maximumbedrag van 100.000 euro. Dat bedrag is inmiddels gehaald.
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:53 schreef tralalala het volgende:
Dit hebben de taxichauffeurs in Amsterdam aan zichzelf te danken.
Taxi spelen zonder te voldoen aan de wettelijke eisen is niet toegestaan en als je dat zo expliciet faciliteert dan ben je daar ongetwijfeld medeschuldig aan.quote:
Denk ik een stuk minder populair, dus niet zo interessantquote:
Aha. Wat schrijven die wettelijke eisen precies voor?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Taxi spelen zonder te voldoen aan de wettelijke eisen is niet toegestaan en als je dat zo expliciet faciliteert dan ben je daar ongetwijfeld medeschuldig aan.
Vind ik ook. En daarnaast is het gewoon een tand des tijds. ÜberPOP is gewoon een stuk slimmer en efficiënter. Tijden veranderen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:53 schreef tralalala het volgende:
Dit hebben de taxichauffeurs in Amsterdam aan zichzelf te danken.
Ja, een mens is altijd wel een beetje bang om in een taxi te stappen idd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:54 schreef alors het volgende:
Dit is gewoon komedie, taxichauffeurs uit Amsterdam die anderen crimineel noemen
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:54 schreef alors het volgende:
Dit is gewoon komedie, taxichauffeurs uit Amsterdam die anderen crimineel noemen
shit met dure vergunningen enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha. Wat schrijven die wettelijke eisen precies voor?
Het gaat idd alleen om UberPop, denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Denk ik een stuk minder populair, dus niet zo interessant
Het is gewoon carpoolen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Taxi spelen zonder te voldoen aan de wettelijke eisen is niet toegestaan en als je dat zo expliciet faciliteert dan ben je daar ongetwijfeld medeschuldig aan.
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/taxiquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha. Wat schrijven die wettelijke eisen precies voor?
De meeste taxi-chauffeurs in Amsterdam zijn moslim.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:55 schreef Evertjan het volgende:
alle gematigde taxichauffeurs moeten publiekelijk afstand nemen van de wandaden en acties van de extremistische taxichauffeurs
Heel schattig, maar rechters zijn doorgaans niet achterlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is gewoon carpoolen.
Dan zou ik m'n ouders ook niet meer naar het vliegveld mogen brengen als ze m'n benzine vergoeden. Flauwekul natuurlijk.
Niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heel schattig, maar rechters zijn doorgaans niet achterlijk.
Het komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heel schattig, maar rechters zijn doorgaans niet achterlijk.
is wel zo. Meeste taxichauffeurs hebben in het verleden een hoop geld moeten neerleggen bij de overheid voor een vergunning. Die is nu niks meer waard maar de regels zijn niet verandert. Of gooi als overheid de hele taximarkt open of treed hard op tegen Uber.quote:
Je denkt dat ze hier niet op voorbereid zijn? Uber voert deze strijd in elk land waar ze de markt op gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Die man van ÜberPOP blijft er wel heerlijk kalm en relaxt bij.
Nee, dat is niet systematisch. Net als dat je vriendin een weekend komt logeren, betekent ook niet dat ze bij je inwoont.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |