Niet alle dingen kan je meteen weten, zelfde met heling.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Zo'n non-argument vind ik dat. Heling is toch ook strafbaar, je kunt je niet altijd van de domme houden. Als je een jonge meid wil doen ergens op een hotelkamer dan kun je er wel vanuit gaan dat het wel eens niet pluis kan zijn.
En dat beseften de heren zich blijkbaar uiteindelijk ook wel, maar iets te laat. Want straks komt de vrouw erachter, dan kun je maar beter snel eruit stappen. Gewoon laf. Kan er niet echt medelijden mee hebben. Erg voor hun families, dat is het.
Die op heterdaad viespeuk had geen vrouw en kinderen, heb ik vernomen. Wel een eigen bedrijf.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Zo'n non-argument vind ik dat. Heling is toch ook strafbaar, je kunt je niet altijd van de domme houden. Als je een jonge meid wil doen ergens op een hotelkamer dan kun je er wel vanuit gaan dat het wel eens niet pluis kan zijn.
En dat beseften de heren zich blijkbaar uiteindelijk ook wel, maar iets te laat. Want straks komt de vrouw erachter, dan kun je maar beter snel eruit stappen. Gewoon laf. Kan er niet echt medelijden mee hebben. Erg voor hun families, dat is het.
Pauw zal wel aan het mongolenquotum zitten voor deze maand dus vindt ie het zo bestquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
topshow. jammer dat er niet wat boze tokkiechauffeurs zijn uitgenodigd.
vorige week al al die fractieleiders dus de komende maanden geen tokkies in de studioquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Pauw zal wel aan het mongolenquotum zullen voor deze maand dus vindt ie het zo best
volgens de rechter mag het niet. Tenminste als het al de dienst Uberpop gaatquote:
quote:De activiteiten in ons land gaan in tegen een rechterlijk verbod van het College van Beroep voor het Bedrijfsleven van december. UberPOP trekt zich van het verbod niks aan. Het bedrijf had van de rechter dwangsommen opgelegd gekregen tot een maximumbedrag van 100.000 euro. Dat bedrag is inmiddels gehaald.
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:53 schreef tralalala het volgende:
Dit hebben de taxichauffeurs in Amsterdam aan zichzelf te danken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |