Niet dan?quote:
Het blijft wel een vrouw he, moeilijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Edith houd gewoon je vervelende bek dicht, alsof de VVD zich niet schuldig maakt aan smerige spelletjes.
dit mag vaker gepost wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Allemaal geloel voor de bühne, alle gangbare partijen zitten heerlijk in elkaars reet.
[ afbeelding ]
Is Sander Dekker nu al klaar met 6-vwo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:31 schreef Evertjan het volgende:
Sander Dekker de man die hopelijk nog in dit termijn een einde maakt aan de NPO![]()
Baasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die man heeft een hoofdrol in een HBO serie
http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_HBO-serie__.html
Ik hoop dat -ie nog eens terugkeert. Hij is jong genoeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:34 schreef Evertjan het volgende:
Wouter Bos de beste premier die dit land nooit gehad heeft
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop dat -ie nog eens terugkeert. Hij is jong genoeg.
Wouter Bos, wat was het 15 miljard voor Fortis?quote:
ik kan er ook niet wakker van liggen. Stelletje smeerlappenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom moeten we het zo erg vinden dat die daders zelfmoord plegen? Ze zijn toch zelf zo dom geweest om tegen betaling een meisje van 16 te neuken? Wat is het verwijt precies? Dat justitie deze mensen opspoort en gaat vervolgen? Dat lijkt me niet meer dan terecht.
Dat kan, dat Bos dat zegt. Ik heb er niks op tegen dat islam in Nederland aanwezig is. Mensen lezen doorgaans slecht wat ik schrijf. Circa 60 procent van de moslims in Nederland is gematigd en gedraagt zich normaal. Die mensen mogen van mij gewoon hier blijven en kunnen ook gewoon hun geloof belijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wouter Bos, wat was het 15 miljard voor Fortis?
En Elf, Bos zei: ''De islam is here to stay''.
De manier waarop. En ze zijn nog steeds verdachte. Benieuwd tegen hoeveel mensen het OM daadwerkelijk een sluitende zaak heeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom moeten we het zo erg vinden dat die daders zelfmoord plegen? Ze zijn toch zelf zo dom geweest om tegen betaling een meisje van 16 te neuken? Wat is het verwijt precies? Dat justitie deze mensen opspoort en gaat vervolgen? Dat lijkt me niet meer dan terecht.
als er DNA monsters zijn gevonden dan heb je een aardige sterke zaak denk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De manier waarop. En ze zijn nog steeds verdachte. Benieuwd tegen hoeveel mensen het OM daadwerkelijk een sluitende zaak heeft.
Er kunnen ook mensen tussen staan die wellicht niet eens wisten dat die meid 16 was. Of die alleen gebeld hebben voor een afspraak.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Die cijfers komen natuurlijk wél uit de lucht.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan, dat Bos dat zegt. Ik heb er niks op tegen dat islam in Nederland aanwezig is. Mensen lezen doorgaans slecht wat ik schrijf. Circa 60 procent van de moslims in Nederland is gematigd en gedraagt zich normaal. Die mensen mogen van mij gewoon hier blijven en kunnen ook gewoon hun geloof belijden.
73% Nederlandse moslims vindt Syrië-gangers heldenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan, dat Bos dat zegt. Ik heb er niks op tegen dat islam in Nederland aanwezig is. Mensen lezen doorgaans slecht wat ik schrijf. Circa 60 procent van de moslims in Nederland is gematigd en gedraagt zich normaal. Die mensen mogen van mij gewoon hier blijven en kunnen ook gewoon hun geloof belijden.
Als je alleen hebt gebeld, wordt er op de plaats delict geen condoom aangetroffen met jouw sperma erin.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er kunnen ook mensen tussen staan die wellicht niet eens wisten dat die meid 16 was. Of die alleen gebeld hebben voor een afspraak.
Ik heb het niet over mensen die daadwerkelijk langs zijn geweest.
Nee hoor, er is juist steeds meer inzicht in die cijfers. Circa 5 procent is extremist, zo'n 35 procent is fundamentalist, 60 procent is gewoon gematigd. De problemen, variërend van slechte integratie tot erger, zitten bij die 40 procent.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die cijfers komen natuurlijk wél uit de lucht.
Dat de nette moslims hier blijven, prima. Maar Bos gaat zijn islamitische doelgroep echt niet hard aanpakken, hoe radicaal ze ook zijn.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
73% Nederlandse moslims vindt Syrië-gangers helden
Je staat wel op die lijst dus lijkt het me dat je wel meteen verdacht bent.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je alleen hebt gebeld, wordt er op de plaats delict geen condoom aangetroffen met jouw sperma erin.
Zo'n non-argument vind ik dat. Heling is toch ook strafbaar, je kunt je niet altijd van de domme houden. Als je een jonge meid wil doen ergens op een hotelkamer dan kun je er wel vanuit gaan dat het wel eens niet pluis kan zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er kunnen ook mensen tussen staan die wellicht niet eens wisten dat die meid 16 was. Of die alleen gebeld hebben voor een afspraak.
Ik heb het niet over mensen die daadwerkelijk langs zijn geweest.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je alleen hebt gebeld, wordt er op de plaats delict geen condoom aangetroffen met jouw sperma erin.
Lullig baantje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:47 schreef Coco98 het volgende:
Je zal maar mannen bij condooms moeten zoeken.
Die cijfers komen wel uit de lucht.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, er is juist steeds meer inzicht in die cijfers. Circa 5 procent is extremist, zo'n 35 procent is fundamentalist, 60 procent is gewoon gematigd. De problemen, variërend van slechte integratie tot erger, zitten bij die 40 procent.
Maar laten we deze eeuwige discussie t.z.t. in het onvolprezen NWS voortzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |