Dit ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:57 schreef Djoetma het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: Ik vind dat Van der Staaij een punt heeft. Als je je niet exclusief wil of kunt voorbehouden aan één partner, moet je gewoon niet trouwen. Ik geloof er niets van dat kinderen er geen probleem mee hebben wanneer hun ouders een polygaam huwelijk hebben.
Ik vind Van der Staaij een typje dat op je slaapkamerraam klopt om te controleren of je wel missionarispositie neukt.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:57 schreef Djoetma het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: Ik vind dat Van der Staaij een punt heeft. Als je je niet exclusief wil of kunt voorbehouden aan één partner, moet je gewoon niet trouwen. Ik geloof er niets van dat kinderen er geen probleem mee hebben wanneer hun ouders een polygaam huwelijk hebben.
quote:Op maandag 16 maart 2015 23:59 schreef Zipportal het volgende:
Als de vut er uit raakt, haal Kees er gewoon wat dieren bij.
Nee hoor, maar misschien dat bij jou de tweets gefilterd worden door je EO-filterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:01 schreef marcodej het volgende:
Op twitter is men louter positief over Kees.
Ben het niet geheel oneens, maar kees zn punt is natuurlijk dat in de bijbel staat dat je moet trouwen en eeuwig trouw moet zijn aan een vrouw. Dat is wel wat andersquote:Op maandag 16 maart 2015 23:57 schreef Djoetma het volgende:
Pepita zit te weinig bloedworst aanquote:
Je hebt hier de raarste mensen. A drink? Jongens inpakken hiero.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pepita zit te weinig bloedworst aan
Het is inderdaad vrij gehaaid van Kees. Hij vermomd zijn fundamentalistische denkbeelden in een onschuldig verhaaltje over vreemdgaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ben het niet geheel oneens, maar kees zn punt is natuurlijk dat in de bijbel staat dat je moet trouwen en eeuwig trouw moet zijn aan een vrouw. Dat is wel wat anders
A fireman wilde die aftershave van Toet niet gevenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt hier de raarste mensen. A drink? Jongens inpakken hiero.
Pauw wordt steeds actueler. Veel minder linkse cultuurpropagandatwitter:rachelfranse twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 16:35:16vanavond in #pauw hoofdofficier roger bos van het OM limburg over de valkenburgse loverboyzaak. reageer retweet
Wat een suffe huisvader outfit heeft hij aan zeg.quote:
Ja klopt, weg met die trui en dan een net jasje was mooier geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een suffe huisvader outfit heeft hij aan zeg.
Al draagt een aap een gouden ring etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:14 schreef alors het volgende:
Roemer heeft wel een swagkapsel hoor, daar is aan gewerkt.
Dacht even dat ik nog naar opsporing verzocht kijken.quote:
Bijt nooit de hand die je voedt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
PVDA en VVD analyseren het debat bij Nieuwsuur, en bij Pauw. Lol NPO.
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:23 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij is Edith wel pittig in bed.
nou nou nouquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie zijn niet goed bij je hoofd.
Kijk alleen al naar de afbraak in Maastricht en het hele koffieshop/wiet beleid daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |