Find My iPhone moet uitstaan. Wat wil je controleren aan het serie- en IMEI-nummer?quote:Op zondag 5 april 2015 12:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dus ik moet dit controleren?
- Find My iPhone moet uitstaan
- Serienummer
- IMEI nummer
Nog andere dingen of...?
Je kunt de status ook checken op http://icloud.com/activationlock/quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee kan niet, je moet het gewoon ter plekke checken.
Wist ik niet, handigquote:Op zondag 5 april 2015 15:21 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Je kunt de status ook checken op http://icloud.com/activationlock/
quote:Op zondag 5 april 2015 15:21 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Je kunt de status ook checken op http://icloud.com/activationlock/
Naar de Applestore? Ik neem aan dat ze hem gewoon vervangen dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:13 schreef cherrycoke het volgende:
mijn iphone 6+ is iets gebogenprecies bij de volume down knop
alles doet het nog maar ik heb nu wel een curved screen
ding heeft altijd in hoestje gezeten van UAG, en ik ben er altijd voorzichtig mee dus niet in de achterbroekzak stoppen.
ik had hem via Vodafone en heb er ook gewoon een verzekering op, wellicht daar mee contacten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Naar de Applestore? Ik neem aan dat ze hem gewoon vervangen dan?
Oh ja, dan moet het eerst via de verkoperquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik had hem via Vodafone en heb er ook gewoon een verzekering op, wellicht daar mee contacten?
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ik heb mijne ter reparatie opgestuurd (camera werkte niet meer) en kreeg terug dat ze er niets mee gingen doen omdat het toestel licht gebogen was. Bleek achteraf niet mijn toestel te zijn (quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zouden hun hem vervangen als je zelf je telefoon buigt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een Apple retailer is natuurlijk niet hetzelfde als een Apple Store.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ik heb mijne ter reparatie opgestuurd (camera werkte niet meer) en kreeg terug dat ze er niets mee gingen doen omdat het toestel licht gebogen was. Bleek achteraf niet mijn toestel te zijn () maar als dat wel zo was, deden ze er dus niks mee. Was niet hun schuld, als hij gebogen was had ik hem verkeerd gebruikt.
Het was naar Apple direct.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een Apple retailer is natuurlijk niet hetzelfde als een Apple Store.
neequote:Op woensdag 8 april 2015 23:36 schreef very het volgende:
Moet je telefoon in NL's ingesteld staan om NL'se Siri te kunnen gebruiken?
Want ik hou mijn telefoon liever in het Engels eigenlijk
Duurt veel te lang om hem binnen te halen. Ugh.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef gniffie het volgende:
iOS 8.3 is uit MET Nederlandse Siri support. Kan iemand snel wat impressies geven, heb zelf mij tel gejailbreakt
Was bij mij binnen 5 minuten gedownload?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Duurt veel te lang om hem binnen te halen. Ugh.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef RoW_0 het volgende:
Mensen al mee bekend met de iBood Apple Sale?
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/flash-sales/810/apple-flash/
tot 55% korting op iPhone/iPad kabels etc.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jazekel, is oligineel van de filma apple.
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In de omschrijving staat van wel.
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:22 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat t echt is. Apple geeft nooit korting toch?
quote:
Alles uit deze flash sale op ibood blijkt dus fake, las ik net op tweakers. Ik zou maar uitkijken als je zo'n imitatielader kocht, of t moet je niet kunnen boeien dat je huis in de fik gaat.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:09 schreef Slickk het volgende:
[..]
Niet per se heel goedkoop toch? MyCom / Wehkamp / Mediamarkt biedt het spul voor bijna dezelfde prijs aan (aangezien je bij iBood best wat verzendkosten betaalt) en hoef je ook niet onmogelijk lang te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |