Je kunt de status ook checken op http://icloud.com/activationlock/quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee kan niet, je moet het gewoon ter plekke checken.
Wist ik niet, handigquote:Op zondag 5 april 2015 15:21 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Je kunt de status ook checken op http://icloud.com/activationlock/
quote:Op zondag 5 april 2015 15:21 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Je kunt de status ook checken op http://icloud.com/activationlock/
Naar de Applestore? Ik neem aan dat ze hem gewoon vervangen dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:13 schreef cherrycoke het volgende:
mijn iphone 6+ is iets gebogenprecies bij de volume down knop
alles doet het nog maar ik heb nu wel een curved screen
ding heeft altijd in hoestje gezeten van UAG, en ik ben er altijd voorzichtig mee dus niet in de achterbroekzak stoppen.
ik had hem via Vodafone en heb er ook gewoon een verzekering op, wellicht daar mee contacten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Naar de Applestore? Ik neem aan dat ze hem gewoon vervangen dan?
Oh ja, dan moet het eerst via de verkoperquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik had hem via Vodafone en heb er ook gewoon een verzekering op, wellicht daar mee contacten?
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ik heb mijne ter reparatie opgestuurd (camera werkte niet meer) en kreeg terug dat ze er niets mee gingen doen omdat het toestel licht gebogen was. Bleek achteraf niet mijn toestel te zijn (quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zouden hun hem vervangen als je zelf je telefoon buigt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een Apple retailer is natuurlijk niet hetzelfde als een Apple Store.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ik heb mijne ter reparatie opgestuurd (camera werkte niet meer) en kreeg terug dat ze er niets mee gingen doen omdat het toestel licht gebogen was. Bleek achteraf niet mijn toestel te zijn () maar als dat wel zo was, deden ze er dus niks mee. Was niet hun schuld, als hij gebogen was had ik hem verkeerd gebruikt.
Het was naar Apple direct.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een Apple retailer is natuurlijk niet hetzelfde als een Apple Store.
neequote:Op woensdag 8 april 2015 23:36 schreef very het volgende:
Moet je telefoon in NL's ingesteld staan om NL'se Siri te kunnen gebruiken?
Want ik hou mijn telefoon liever in het Engels eigenlijk
Duurt veel te lang om hem binnen te halen. Ugh.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef gniffie het volgende:
iOS 8.3 is uit MET Nederlandse Siri support. Kan iemand snel wat impressies geven, heb zelf mij tel gejailbreakt
Was bij mij binnen 5 minuten gedownload?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Duurt veel te lang om hem binnen te halen. Ugh.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef RoW_0 het volgende:
Mensen al mee bekend met de iBood Apple Sale?
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/flash-sales/810/apple-flash/
tot 55% korting op iPhone/iPad kabels etc.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jazekel, is oligineel van de filma apple.
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In de omschrijving staat van wel.
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:22 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat t echt is. Apple geeft nooit korting toch?
quote:
Alles uit deze flash sale op ibood blijkt dus fake, las ik net op tweakers. Ik zou maar uitkijken als je zo'n imitatielader kocht, of t moet je niet kunnen boeien dat je huis in de fik gaat.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:09 schreef Slickk het volgende:
[..]
Niet per se heel goedkoop toch? MyCom / Wehkamp / Mediamarkt biedt het spul voor bijna dezelfde prijs aan (aangezien je bij iBood best wat verzendkosten betaalt) en hoef je ook niet onmogelijk lang te wachten.
En nu heb ik weer een safari freeze gehadquote:Op donderdag 9 april 2015 10:09 schreef Sunri5e het volgende:
Installeer 8.3 maar niet. Na 2 uur stand-by nog maar 34 procent batterij over op mijn iPhone 6.
Zo dan. Maar over het algemeen is de batterij van de 6 erg goed als in: Je kan er 24 uur mee rondkomen en je zit na 2 uur intensief gebruik niet al op 55% o.i.d.?zoals voorheen met die Phones?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:09 schreef Sunri5e het volgende:
Installeer 8.3 maar niet. Na 2 uur stand-by nog maar 34 procent batterij over op mijn iPhone 6.
Bij mij is accugebruik echt uitstekend, ik haal regelmatig 2 dagen op 1 lading. En ik zit op iOS 8.2quote:Op donderdag 9 april 2015 10:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo dan. Maar over het algemeen is de batterij van de 6 erg goed als in: Je kan er 24 uur mee rondkomen en je zit na 2 uur intensief gebruik niet al op 55% o.i.d.?zoals voorheen met die Phones?
Nou enquote:Op donderdag 9 april 2015 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand mij het volgende uitleggen;
Sinds vorige week een iPhone 6 met 4G (jeweettog) en nu werkt de Telegraaf app niet
Geeft continu aan dat hij geen netwerk heeft, terwijl ik bij alle andere apps geen problemen heb.
Vanaf wanneer te pre-orderen in NL, enig idee?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef XL het volgende:
Zojuist mijn Duitse apple id voorbereid op de aankoop van het horloge![]()
Express checkout voorbereid: Check
Watch opgeslagen bij favorieten: Check
Morgen om 09:01 een click en dan weer wachten
Volgens mij is er nog geen officiele datum. Ze zullen eerst afwachten hoe lang de levertijden gaan worden in de launch markten.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef very het volgende:
[..]
Vanaf wanneer te pre-orderen in NL, enig idee?
Nou daar ga ik dus niet tegen praten als ik alleen in de auto zitquote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef very het volgende:
WTF?!?!?
NL'se Siri is een MAN???
Effe SIRIeus![]()
![]()
Vind het ook een flinke domper eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2015 11:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Nou daar ga ik dus niet tegen praten als ik alleen in de auto zit
op zich wil ik hem ook best in DL halen....waar en hoe te reserveren?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:23 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog geen officiele datum. Ze zullen eerst afwachten hoe lang de levertijden gaan worden in de launch markten.
Ligt eraan of je hem haalt in de BRD of DDR.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:27 schreef very het volgende:
[..]
op zich wil ik hem ook best in DL halen....waar en hoe te reserveren?
Heb je dan echt een Duitse Apple ID nodig? Of kan je gewoon bellen en zeggen: "Hey, ik kom binnenkort in DL en ik wil gelijk een horloge meepikken!" ?
LIEG NIET TEGEN MIJ!!!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Ligt eraan of je hem haalt in de BRD of DDR.
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:40 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha, geen idee, kan je hem niet gewoon bij de MediaMarkt ofzo daar halen?
Ik heb TomTom bewust op Man staan. Je gaat toch twijfelen als een vrouw je vertelt hoe je moet rijdenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Nou daar ga ik dus niet tegen praten als ik alleen in de auto zit
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik heb TomTom bewust op Man staan. Je gaat toch twijfelen als een vrouw je vertelt hoe je moet rijden
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik heb TomTom bewust op Man staan. Je gaat toch twijfelen als een vrouw je vertelt hoe je moet rijden
Je hebt een Duits leveradres en Duits bankrekeningnummer nodig. Als je kiest voor Store Pick Up heb je natuurlijk niets daarvan nodig. Dan kun je gewoon een account aanmaken, hem 24 april in de rij met idioten ophalen bij de Apple Store in Düsseldorf en hem thuis met je NL Apple ID registreren (waarbij je als taal natuurlijk automatisch engels krijgt).quote:Op donderdag 9 april 2015 11:27 schreef very het volgende:
[..]
op zich wil ik hem ook best in DL halen....waar en hoe te reserveren?
Heb je dan echt een Duitse Apple ID nodig? Of kan je gewoon bellen en zeggen: "Hey, ik kom binnenkort in DL en ik wil gelijk een horloge meepikken!" ?
Hmm....ik ga dan wel ergens half mei gewoon langs ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:03 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt een Duits leveradres en Duits bankrekeningnummer nodig. Als je kiest voor Store Pick Up heb je natuurlijk niets daarvan nodig. Dan kun je gewoon een account aanmaken, hem 24 april in de rij met idioten ophalen bij de Apple Store in Düsseldorf en hem thuis met je NL Apple ID registreren (waarbij je als taal natuurlijk automatisch engels krijgt).
Ik kan me voorstellen dat als je je telefoon vaak in je broekzak bewaard hij aan de grote kant is.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zit er aan te denken om de iPhone 6 plus als volgende telefoon te nemen na veel rondkijken. Wou hier nog wel wat gebruikerservaringen horen, dus ik heb nog wat specifieke vragen.
- Batterij. Hoe is die? Ik ben een gebruiker die een telefoon vaak naast hem heeft liggen op standby. Alleen af en toe checken of er mails/berichtjes/meldingen zijn. Misschien dat ik hem op een normale werkdag misschien 1 vol uur echt gebruik. Rest van de dag standby. Heb ook een goede PC en iPad Air die ik thuis gebruik namelijk. Hoe lang houdt de batterij het vol in dat soort omstandigheden? Wifi wel continue aan op de achtergrond, maar locatie dingen uit als ik niet op pad ben. Alleen op vakanties gebruik ik hem vaker eigenlijk om foto's te maken.
- Camera. Heb nu een Note 2 van Samsung. Goed toestel, maar wil wat anders dan Android en gezien m'n iPad me veel meer bevalt...viel de keuze op de iPhone 6 plus. Hoe is de camera? Neem aan wel beter dan de Note 2? Kom overal tegen dat hij een van de beste camera's heeft die je tegenwoordig kan vinden in telefoons, dus was benieuwd of jullie dat ook zo ervaren?
- Hoesjes. Wil er wel een mooi hoesje bij halen. Liefst een slipcover, waarmee de voorkant dus ook beschermt is. Iets van leer vind ik altijd wel mooi. Pasjes hoef ik er niet in kwijt. Heeft iemand een aanrader? Liefst onder de 40-50 euro max.
- Nog andere dingen die handig zijn om te weten voor iemand die nooit een iPhone heeft gebruikt, maar enkel Samsung modellen eigenlijk?
Bedankt alvast
Heb nu een Note 2, dus die is ook vrij groot en nooit problemen mee gehadquote:Op donderdag 9 april 2015 13:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat als je je telefoon vaak in je broekzak bewaard hij aan de grote kant is.
16 GB is niet genoeg als je foto's eigenlijk meteen upload naar dropbox (behalve een paar favorieten) of icloud en daarnaast eigenlijk alleen de volgende apps gebruikt: Spotify, Facebook, Internet, Whatsapp, NS app, etc. Muziek zet ik er niet op, naast 1-2 ringtones?quote:Op donderdag 9 april 2015 14:14 schreef gniffie het volgende:
Heb geen 6 plus dus kan je daar niet mee helpen. Denk er wel aan dat het geheugen niet uitbreidbaar is dus pak minstens de 64gb versie.
Dan hou je gemakkelijk 8-10gb over, heb ik ook.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
16 GB is niet genoeg als je foto's eigenlijk meteen upload naar dropbox (behalve een paar favorieten) of icloud en daarnaast eigenlijk alleen de volgende apps gebruikt: Spotify, Facebook, Internet, Whatsapp, NS app, etc. Muziek zet ik er niet op, naast 1-2 ringtones?
jony ivy heeft het even aangepaktquote:Op donderdag 9 april 2015 14:37 schreef wolfrolf het volgende:
apple heeft de emoji smileys vernuekt
Watsdeze
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:44 schreef Vaatwastablet het volgende:
Die nieuwe emojis zijn vet. Evenals Nederlandse Siri.
Ja.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee.
En who the fuck cares about siri
Nog steeds geen middelvinger erbij zekerquote:Op donderdag 9 april 2015 14:37 schreef wolfrolf het volgende:
apple heeft de emoji smileys vernuekt
Watsdeze
Ik ken bijna niemand die ze gebruikt, behalve mijn vriendin met haar vriendinnen.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Iedereen?
Ipv :\ is het makkelijker om 😕 te doen.
Hier is je storage voor een 16 gig als voorbeeld. Staat ruim 1 gig aan video, bijna 1 gig aan fotos en een aantal grote apps op. Dus daar zul je onder blijven.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
16 GB is niet genoeg als je foto's eigenlijk meteen upload naar dropbox (behalve een paar favorieten) of icloud en daarnaast eigenlijk alleen de volgende apps gebruikt: Spotify, Facebook, Internet, Whatsapp, NS app, etc. Muziek zet ik er niet op, naast 1-2 ringtones?
Ik denk dat je naar 'Berichten' moet gaan bij instellingen. En dan denk ik 'toon in berichtencentrum' alles op nul moet zetten. Of dat je ook nog 'op toegangsscherm' uit moet zetten.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:45 schreef m.y.m het volgende:
Iemand die weet hoe je bij de iphone 6 8.2versie de berichten op een vergrendeld scherm uitschakeld?
Ik heb al bij "touch id en toegangscode" berichtenweergave bij vergrendeling uitgeschakeld,maar het heeft geen effect.
Ik kan nog steeds de berichten lezen met een vergrendeld scherm.
Super! Daar heb ik wat aan! Dankjewel! Heb je nog een leuk idee voor een hoesje toevallig?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:16 schreef XL het volgende:
[..]
Hier is je storage voor een 16 gig als voorbeeld. Staat ruim 1 gig aan video, bijna 1 gig aan fotos en een aantal grote apps op. Dus daar zul je onder blijven.
[ afbeelding ]
Hier is ook je vraag over de batterij. Dus afgelopen 13 uur was het ding 3 uur actief in gebruik en zoals je kunt zien is de batterij nog op 3 kwart. Zonder gedoe als wifi en locatie altijd uitzetten kun je dus makkelijk 2 dagen mee (ben benieuwd of dat nog zo is als hij de hele dag met een apple watch praat)
[ afbeelding ]
Hoesjes hoeven niet bij een gebruiksapparaat.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Super! Daar heb ik wat aan! Dankjewel! Heb je nog een leuk idee voor een hoesje toevallig?
Waarom heb je batterijpercentage niet aan?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:16 schreef XL het volgende:
[..]
Hier is je storage voor een 16 gig als voorbeeld. Staat ruim 1 gig aan video, bijna 1 gig aan fotos en een aantal grote apps op. Dus daar zul je onder blijven.
[ afbeelding ]
Hier is ook je vraag over de batterij. Dus afgelopen 13 uur was het ding 3 uur actief in gebruik en zoals je kunt zien is de batterij nog op 3 kwart. Zonder gedoe als wifi en locatie altijd uitzetten kun je dus makkelijk 2 dagen mee (ben benieuwd of dat nog zo is als hij de hele dag met een apple watch praat)
[ afbeelding ]
Hulpmiddel voor mensen waar batterij een issue is. Niet nodig.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom heb je batterijpercentage niet aan?
Dit gebeurt bij elke iOS update, het duurt 1 a 2 cycles totdat het weer normaal wordt (in de meeste gevallen zelfs beter dan voor de update).quote:Op donderdag 9 april 2015 10:09 schreef Sunri5e het volgende:
Pas net weer beschikbaar.... was minstens een kwartier te lang down.quote:
Nee, want in ear koptelefoons zijn per definitie ruk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:42 schreef cherrycoke het volgende:
hallo, iemand die nog goede in ear headphones weet? die apple headphones vind ik maar ruk
Alleen zijn over ears zo kut op fiets, in regen en in OV.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, want in ear koptelefoons zijn per definitie ruk.
Over ear koptelefoons all the way.
Waarom zijn ze kut in het OV?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen zijn over ears zo kut op fiets, in regen en in OV.
Ik heb Beyerdynamics gehaald en bevallen me prima. Alleen ben ik ze nu alweer een week kwijt
Lomp, groot, lastig op te bergen.quote:
Ik zie nog steeds niet waarom dit dan kut is in het OV. Want in het OV heb je hem gewoon op, dus opbergen hoeft niet. En als je hem af wilt doen omdat je een kennis tegenkomt dan doe je hem om je nekquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lomp, groot, lastig op te bergen.
Anyway, goede in ears zijn prima beschikbaar.
Om je nek = nekklachten. Gewoon goede in-ears kopen, en ja die zijn duurder dan 30 euro.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:48 schreef very het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet waarom dit dan kut is in het OV. Want in het OV heb je hem gewoon op, dus opbergen hoeft niet. En als je hem af wilt doen omdat je een kennis tegenkomt dan doe je hem om je nek
Maar inderdaad...er zijn prima in ears. Ik weet niet of een audiofiel het met me eens zou zijn, maar ik vind mijn urbanears best ok
Watquote:
Nee maar twee plastic schelpen die je kin wegduwen zijn niet fijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wateen koptelefoon weegt 5 kilo tegenwoordig?
Ja leuke installer. Ben benieuwd hoe lang dit gaat werken.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat Popcorn-Time op iOS is toch wel nice
Na een reboot van je iPhone of iPad, doet de app het al niet meer. En mag je het geintje herhalen...quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja leuke installer. Ben benieuwd hoe lang dit gaat werken.
lol handig. Dat had ik nog niet gemerkt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Na een reboot van je iPhone of iPad, doet de app het al niet meer. En mag je het geintje herhalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |