quote:Op maandag 16 maart 2015 19:16 schreef Sked het volgende:
Pleur op Peter, zwakbegaafd mongooltje dat je bent
Als je de laatste jaren zulke ongrappige kutfilms maakt denk ik dat dat ook maar beter is.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk als je 25 jaar geen show hebt gemaakt.
Het was allebei slapquote:Op maandag 16 maart 2015 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik vond Wilders zwak.
Pechtold was ook niet groots nee.quote:
Matthijs greep al in.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Hoho Sywert komt op voor Wilders, dat kan natuurlijk niet.
Ik vond Nawijn die ging jumpen wel leukquote:Op maandag 16 maart 2015 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Skateboard blijft tenenkrommend om te zien.
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Alleen Sybert heeft een oprecht geluid
toch wel baas als je kunt zeggen dat je daarbij stond met je skateboardquote:Op maandag 16 maart 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaa balkenende op het skateboard, verrassend
Ik blijf hopen op een kabinet met Wilders, dat gaat echt hilarische TV opleveren.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:18 schreef TLC het volgende:
Je zou haast al op Wilders stemmen alleen maar om Pechtold te fucken.
Jij bestaat niet echt, je bent een scriptje van fok.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk toch nooit dood, dus ik maak me verder niet zo druk.
Uit haar graftombe.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hebben ze Connie Palmen weer uit de kast gehaald.
een gemiddelde avond dus?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Connie heeft na de dood van Rene uit verdriet 10 flessen sherry leeggezopen.
Moeilijk he? Het echte leven....quote:Op maandag 16 maart 2015 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word een beetje moe van deze man
Over sherry gesproken, waar is Corrie de laatste tijd?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Connie heeft na de dood van Rene uit verdriet 10 flessen sherry leeggezopen.
Ze was vandaag nog in de NWS SC, verder zie ik haar nooit.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over sherry gesproken, waar is Corrie de laatste tijd?
Hij zei enkele hele mooie dingen maar zo kan je alles dood bagataliseren. Iemand die de dood in de ogen kijkt heeft toch een ander perspectief op het leven als wij jochies van in de 20.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:21 schreef Morendo het volgende:
"Het leven is af en toe zwaar".
Nee, een ekte filosoof is heengegaan.
ok doeiquote:Op maandag 16 maart 2015 19:23 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ben wel weer even klaar met dit topic
Als ervaringsdeskundige waarschijnlijk.quote:
Ken ze allebei niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:22 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zag afgelopen vrijdag (denk ik) een herhaald interview op televisie van Wim Brands met René Gude. Heel indrukwekkend, een groots man is heengegaan.
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:23 schreef Sked het volgende:
Als je over twee uurtjes in Amsterdam loopt kom je haar tegen en kan je een nummertje met haar doen voor twee tientjes
Een bio-computer uitgerust met modules die frequenties opvangen en vertaald en geordend worden in de CPU.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij bestaat niet echt, je bent een scriptje van fok.
Hier spreek de vaste klant.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:23 schreef Sked het volgende:
Als je over twee uurtjes in Amsterdam loopt kom je haar tegen en kan je een nummertje met haar doen voor twee tientjes
Ze hebben elkaar ongetwijfeld geproefd.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ischa, Hans, René. Of was ie maar een vriend?
Plak er een 1'tje voor en ik geloof je.quote:
Geen toeval dat ze nu allemaal onder de grond liggen.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:24 schreef Morendo het volgende:
Ischa Meijer, Harry Mulisch, Hans van Mierlo. Allemaal de beste matties van Connie.
Hij had 1 been.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:26 schreef superniger het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan René Gude?
Of cocaine.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:27 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ze mag weleens beginnen met nachtcreme gebruiken
Is dat niet de leeftijd van Connie Breukhoven?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:27 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb Connie's naam ingetypt op google. Ze is echt 59.
Jij kijkt nooit DWDD ? Dan weet je toch wel hoe ze werken ?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:27 schreef wolferl het volgende:
Dit is echt te erg nu.
Met alle respect hoor, maar de meeste weten niet eens wie Rene Gude is.
DWDD doet nu alsof de grootste filosoof ooit is heen gegaan.
plato schijnt door hem geïnspireerd te zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 19:27 schreef wolferl het volgende:
Dit is echt te erg nu.
Da's Connie niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:28 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger was Connie wel te doen.
Is dat Connie ?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:28 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger was Connie wel te doen.
Wat Verbeet zegt: hij kon onopgesmukt praten over het leven. Noemde het beestje bij zijn naam. Op een constructieve wijze.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:26 schreef superniger het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan René Gude?
Is toch een vaste gast van DWDD. Wel logisch dat ze wat aandacht aan hem besteden.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:27 schreef wolferl het volgende:
Dit is echt te erg nu.
Ik kijk het regelmatig. Maar op dit soort momenten denk je, zullen ze het echt doen?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit DWDD ? Dan weet je toch wel hoe ze werken ?
Ik had inderdaad nog nooit van die kerel gehoordquote:Op maandag 16 maart 2015 19:27 schreef wolferl het volgende:
Dit is echt te erg nu.
Claudia gaat de uitzending redden.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ikheb echt zin in het laatste item
Dat is ook de enige reden. Op een interessante filosofische beschouwing heb ik hem nog nooit kunnen betrappen.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is toch een vaste gast van DWDD. Wel logisch dat ze wat aandacht aan hem besteden.
Giel Beelen is ook de grootste radiomaker ooit.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:27 schreef wolferl het volgende:
Dit is echt te erg nu.
Doet er toch niet toe, ik heb jou ook nog nooit op iets interessants kunnen betrappen.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden. Op een interessante filosofische beschouwing heb ik hem nog nooit kunnen betrappen.
Zonder DWDD had ik ook nooit van Richard Proyr gehoordquote:Op maandag 16 maart 2015 19:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik had inderdaad nog nooit van die kerel gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Zweeds nationaal songfestivalquote:
Ik heb liever de gifjes van tjaptjoepquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:32 schreef Pedroso het volgende:
Komt die Lubach nu iedere keer in DWDD. Niemand kijkt naar dit talentloze gedoe.
Ja dat vermoedde ik alquote:Op maandag 16 maart 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever de gifjes van tjaptjoep
Tsja, dat was wel grappig al was ik er op een gegeven moment wel klaar meequote:
Ik ga weer met de hond wandelenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Even mijn emmer kots halen voor het #bzvitem
Dat ene varken gaat natuurlijk weer een lied erover zingenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Even mijn emmer kots halen voor het #bzvitem
Gaat nog 3x zo snel praten als normaal zo.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Ga maar gewoon een kwartiertje door, dit klinkt leuker dan Claudia
Die slapen om de hoek om vanavond of morgen in een of andere kutzaal op te tredenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:41 schreef Postbus100 het volgende:
Zouden artiesten echt voor één minuut naar Amsterdam komen? Blijkbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |