Laat me je nou maar eens flink neuken.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:56 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Post uitgeprint en boven m'n bed gehangen.
picsquote:Op maandag 16 maart 2015 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toevallig, de Meloewa.rar hangt hier uitgeprint boven mijn bed
ik heb een relatiequote:Op maandag 16 maart 2015 18:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laat me je nou maar eens flink neuken.
Alles kan kapot.quote:
Jij klopt ook steeds bij een andere persoonlijkheid aan.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent lastig te peilen weet je dat.
barney.gifquote:Op maandag 16 maart 2015 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haar hersenen zijn toch al kapot
HUEHUEHUEHEHEHEHEHAUHEUAH
Op welke manier pak je mensenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik pak je vriendje wel, die heeft wel seks met mannen begreep ik.
zie mijn postquote:Op maandag 16 maart 2015 19:01 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)edfeb8bed1f723bae375
Oh.quote:
Diep.quote:
tis niet druk nuquote:Op maandag 16 maart 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh.Meh, daar heb ik nu niet zo'n zin in.
Wat host je danquote:Op maandag 16 maart 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh.Meh, daar heb ik nu niet zo'n zin in.
charming as alwaysquote:Op maandag 16 maart 2015 18:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is toch dirty talk? ;s
Geen zin in potjes met vbl bedoel ik, ik wil liever gewoon rustig 1vs1 doenquote:
tardis zo werkt dat allemaal niet bij vrouwen, laat mij je t leren ik ben puaquote:Op maandag 16 maart 2015 18:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laat me je nou maar eens flink neuken.
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:57 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
kapothardedis
Sterf een klein beetje van binnen
Ga je me seks leren?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tardis zo werkt dat allemaal niet bij vrouwen, laat mij je t leren ik ben pua
Check je DM.quote:
;$quote:Op maandag 16 maart 2015 19:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrom stuur je mij nooit spannende dm's ;s ;s
Jij bent zijn vrouw.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrom stuur je mij nooit spannende dm's ;s ;s
nee justin snapt er niks van..... met slechte mensen gaat het altijd goed toch juistquote:Op maandag 16 maart 2015 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
what goes around comes around toch?
wie is justin?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee justin snapt er niks van..... met slechte mensen gaat het altijd goed toch juist
Zou jij dat willen zijn?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke moves heb ik nodig om jou het bed in te krijgen?
gewoon oreo koekjes toch?
nee daar ben ik nou net geen fan dus...fucking saaie koekjes en dan maken ze er ook nog taarten vanquote:Op maandag 16 maart 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke moves heb ik nodig om jou het bed in te krijgen?
gewoon oreo koekjes toch?
kom gaan we zelf koekjes bakken babe ;$quote:Op maandag 16 maart 2015 19:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee daar ben ik nou net geen fan dus...fucking saaie koekjes en dan maken ze er ook nog taarten van
Dan niet hoor ;squote:
ja op de meet kom je ook?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom gaan we zelf koekjes bakken babe ;$
ik heb vanmiddag in SC gevraagd wie allemaal een klb meet wil toch...nou wat is je antwoord:quote:
Als een hond.quote:
jij wordt al panisch als je vriendje kijkt op de facebook van een ander meisje.. veel succes...quote:
ik wil jouw meat ;$quote:Op maandag 16 maart 2015 19:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag in SC gevraagd wie allemaal een klb meet wil toch...nou wat is je antwoord:
1) ja
2) jaaah
3) ik ben saai
En waar post jij het meest?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klbers willen ook alleen maar orgies
wat is er mis met mijquote:Op maandag 16 maart 2015 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En waar post jij het meest?
Ben je aan het compenseren voor je hoogsensitieve periode op het mbo en het misbruik door je homovriendje?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:49 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar de andere kant voor het land om een kontje uit te wonen.
Dan wil ik ook je hoofd verbouwen.
Mwah verkeerd opgevat..sekschatten, nummers vragen en flirten vind ik te ver gaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij wordt al panisch als je vriendje kijkt op de facebook van een ander meisje.. veel succes...
is chroestjov homoseksueel?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je aan het compenseren voor je hoogsensitieve periode op het mbo en het misbruik door je homovriendje?
bedankt dat je het voor me opneemtquote:Op maandag 16 maart 2015 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je aan het compenseren voor je hoogsensitieve periode op het mbo en het misbruik door je homovriendje?
niet gelezenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:15 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Mwah verkeerd opgevat..sekschatten, nummers vragen en flirten vind ik te ver gaan.
Een keer kijken niet. Opzoeken constant wel. Spanning/ andere geslacht.
Maar ik heb dat soms dat ik boos word om iets van details maar dat ik de hoofdzaken vergeet.![]()
Terwijl die 1000
X erger zijn.
Kunnen wij niet even afspreken.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
jaquote:
slechte invloed heb jequote:Op maandag 16 maart 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom uit die kast, geef je over
ik lees wel de trouw, telt dat ook?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:18 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
zulke mannen
Als ik je leuk vindt ben ik ook trouw
Voor wie heb je het nodig?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:16 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Kunnen wij niet even afspreken.
Jij kan wel goed zielen kapot trappen volgensmij.
ga weg homoquote:Op maandag 16 maart 2015 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik lees wel de trouw, telt dat ook?
ligt eraan of je alleen plaatjes kijktquote:Op maandag 16 maart 2015 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik lees wel de trouw, telt dat ook?
je bent zelf een plaatjequote:Op maandag 16 maart 2015 19:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ligt eraan of je alleen plaatjes kijkt
andersom ook hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 19:18 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
zulke mannen
Als ik je leuk vindt ben ik ook trouw
Ik haat niet.quote:
Laat hem je nou maar gewoon neuken.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
achhh wat een lieverd is het ook die Hzaw
ben benieuwd of 'ie vannacht om half 2 nog even post dat 'ie vooral niet caredquote:
;$quote:Op maandag 16 maart 2015 19:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
achhh wat een lieverd is het ook die Hzaw
Neuk jij andere kerels?quote:
ik gok 1:45quote:Op maandag 16 maart 2015 19:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ben benieuwd of 'ie vannacht om half 2 nog even post dat 'ie vooral niet cared
Of iets over mijn snor. Dat kan ook.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:20 schreef voederbietel het volgende:
ben benieuwd of 'ie vannacht om half 2 nog even post dat 'ie vooral niet cared
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |