tardis zo werkt dat allemaal niet bij vrouwen, laat mij je t leren ik ben puaquote:Op maandag 16 maart 2015 18:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laat me je nou maar eens flink neuken.
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:57 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
kapothardedis
Sterf een klein beetje van binnen
Ga je me seks leren?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tardis zo werkt dat allemaal niet bij vrouwen, laat mij je t leren ik ben pua
Check je DM.quote:
;$quote:Op maandag 16 maart 2015 19:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrom stuur je mij nooit spannende dm's ;s ;s
Jij bent zijn vrouw.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrom stuur je mij nooit spannende dm's ;s ;s
nee justin snapt er niks van..... met slechte mensen gaat het altijd goed toch juistquote:Op maandag 16 maart 2015 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
what goes around comes around toch?
wie is justin?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee justin snapt er niks van..... met slechte mensen gaat het altijd goed toch juist
Zou jij dat willen zijn?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke moves heb ik nodig om jou het bed in te krijgen?
gewoon oreo koekjes toch?
nee daar ben ik nou net geen fan dus...fucking saaie koekjes en dan maken ze er ook nog taarten vanquote:Op maandag 16 maart 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke moves heb ik nodig om jou het bed in te krijgen?
gewoon oreo koekjes toch?
kom gaan we zelf koekjes bakken babe ;$quote:Op maandag 16 maart 2015 19:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee daar ben ik nou net geen fan dus...fucking saaie koekjes en dan maken ze er ook nog taarten van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |