wowquote:Op maandag 16 maart 2015 18:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laat je anders verkrachten door tetou ofzo
Klinkt reuze gezellig jaquote:Op maandag 16 maart 2015 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan best gezellig zijn hoor, als je de vechtpartijen een beetje ontwijkt.
drenthequote:Op maandag 16 maart 2015 18:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Maastricht, Tilburg!
deze manquote:Op maandag 16 maart 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Puur genot is je lul in een nieuwe pot pindakaas hengsten
Ach, valt ook wel mee hoor. Is sws verschrikkelijk veel politie altijd op uitgaansavonden.quote:
Meer dan dat zelfs.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij vindt Beilen niet-waardigdorp?
Inderdaad. Eigen schuld.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:46 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Die kans is kleiner dan het winnen van de jackpot ja.
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Puur genot is je lul in een nieuwe pot pindakaas hengsten
Ik word nooit verkracht, ik verkracht jou eerder in je kont.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laat je anders verkrachten door tetou ofzo
gelukkig zitten wij dan veilig binnenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, valt ook wel mee hoor. Is sws verschrikkelijk veel politie altijd op uitgaansavonden.
preciesquote:Op maandag 16 maart 2015 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig zitten wij dan veilig binnen
kom maar naar groningen dan, lijkt me wel watquote:Op maandag 16 maart 2015 18:47 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik word nooit verkracht, ik verkracht jou eerder in je kont.
:Squote:Op maandag 16 maart 2015 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stil toto, ik geef de youngsters sexuele voorlichting
Ja maar dan moet je wel echt zo'n mega pot hebben anders past het niet helemaalquote:
Zal je eens verkrachten, in die smerige liefdesgrot van je.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:47 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik word nooit verkracht, ik verkracht jou eerder in je kont.
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel echt zo'n mega pot hebben anders past het niet helemaal
Ik ga niet helemaal naar de andere kant voor het land om een kontje uit te wonen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom maar naar groningen dan, lijkt me wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |