Dan niet hoor ;squote:
ja op de meet kom je ook?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom gaan we zelf koekjes bakken babe ;$
ik heb vanmiddag in SC gevraagd wie allemaal een klb meet wil toch...nou wat is je antwoord:quote:
Als een hond.quote:
jij wordt al panisch als je vriendje kijkt op de facebook van een ander meisje.. veel succes...quote:
ik wil jouw meat ;$quote:Op maandag 16 maart 2015 19:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag in SC gevraagd wie allemaal een klb meet wil toch...nou wat is je antwoord:
1) ja
2) jaaah
3) ik ben saai
En waar post jij het meest?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klbers willen ook alleen maar orgies
wat is er mis met mijquote:Op maandag 16 maart 2015 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En waar post jij het meest?
Ben je aan het compenseren voor je hoogsensitieve periode op het mbo en het misbruik door je homovriendje?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:49 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar de andere kant voor het land om een kontje uit te wonen.
Dan wil ik ook je hoofd verbouwen.
Mwah verkeerd opgevat..sekschatten, nummers vragen en flirten vind ik te ver gaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij wordt al panisch als je vriendje kijkt op de facebook van een ander meisje.. veel succes...
is chroestjov homoseksueel?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je aan het compenseren voor je hoogsensitieve periode op het mbo en het misbruik door je homovriendje?
bedankt dat je het voor me opneemtquote:Op maandag 16 maart 2015 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je aan het compenseren voor je hoogsensitieve periode op het mbo en het misbruik door je homovriendje?
niet gelezenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:15 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Mwah verkeerd opgevat..sekschatten, nummers vragen en flirten vind ik te ver gaan.
Een keer kijken niet. Opzoeken constant wel. Spanning/ andere geslacht.
Maar ik heb dat soms dat ik boos word om iets van details maar dat ik de hoofdzaken vergeet.![]()
Terwijl die 1000
X erger zijn.
Kunnen wij niet even afspreken.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |