ik zag alleen de laatste paar minutenquote:
werd hardquote:Op maandag 16 maart 2015 18:49 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar de andere kant voor het land om een kontje uit te wonen.
Dan wil ik ook je hoofd verbouwen.
Oh kkdeadprez dacht dat het net begonquote:
Smerig? Wat maak je me nou.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:49 schreef Matip het volgende:
[..]
Zal je eens verkrachten, in die smerige liefdesgrot van je.
je hebt niks gemistquote:Op maandag 16 maart 2015 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zag alleen de laatste paar minuten
van mij part doe je dat ook johquote:Op maandag 16 maart 2015 18:49 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar de andere kant voor het land om een kontje uit te wonen.
Dan wil ik ook je hoofd verbouwen.
quote:
Het is misschien een aanname.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Smerig? Wat maak je me nou.
Liefdesgrot...
Hoe kan een woord zoveel charmes hebben maar ook weer grof zijn.
Liefdes - grot
nou nouquote:Op maandag 16 maart 2015 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat ze een grot heeft? dat ie smerig is lijkt me wel duidelijk namelijk
denigreren is een aparte tak van sport binnen de dirty talkquote:Op maandag 16 maart 2015 18:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is toch dirty talk? ;s
Ja, als je je door Tetou laat naaien die op elke vrijdagavond in de mantrain zit, dan heb je een smerig liefdesgrotje.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat ze een grot heeft? dat ie smerig is lijkt me wel duidelijk namelijk
Lekker sekschatten met zijn alle.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is toch dirty talk? ;s
ettoooquote:Op maandag 16 maart 2015 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zooooooooooooo... wat is dat HIER dan, voor een pókkenherrie????!!!
Toevallig, de Meloewa.rar hangt hier uitgeprint boven mijn bedquote:Op maandag 16 maart 2015 18:56 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Post uitgeprint en boven m'n bed gehangen.
Etto, lulquote:Op maandag 16 maart 2015 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zooooooooooooo... wat is dat HIER dan, voor een pókkenherrie????!!!
kapothardedisquote:Op maandag 16 maart 2015 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toevallig, de Meloewa.rar hangt hier uitgeprint boven mijn bed
dirty, smerig, één pot natquote:Op maandag 16 maart 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denigreren is een aparte tak van sport binnen de dirty talk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |