Oke, ik ben aanwezig.quote:
ja dat is ook lekker jaquote:Op maandag 16 maart 2015 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat ik lekker vind bij tv is oude kaas omwikkeld met seranoham
die kaas smaakt zo chemisch. beter gewoon dadels halen bij de toko en zelf vullen met kaas als dat moet.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
ik heb kant en klare dadels gevuld met roomkaas gehaald, dat doe ik dus ook nooit meer..die dadels smaken sponzig omdat ze al tijdje in de kaas liggen ofzo
100%.quote:
Ben gewoon mezelluf en zweef buiten de hokjes...quote:
BS muzieksmaak vorm je rond je 14e ... ik heb gewoon niets met de huidige bands, uitzonderingen daargelaten...quote:Op maandag 16 maart 2015 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ahah waow echt zo tegendraads fuck the system ja toch ahahaha
Ik moet me echt inhouden m'n beeldscherm kapot te slaan omdat datquote:Op maandag 16 maart 2015 16:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als je geen top40 luistert ga je tegen het systeem in?
was deze
Of gewoon bij de betere Turkse supermarkt.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die kaas smaakt zo chemisch. beter gewoon dadels halen bij de toko en zelf vullen met kaas als dat moet.
Zal jo...quote:Op maandag 16 maart 2015 16:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die kaas smaakt zo chemisch. beter gewoon dadels halen bij de toko en zelf vullen met kaas als dat moet.
Dit is echt het meest suffe en kneuzigste wat ik je heb zien typen de afgelopen weken. En dat zegt wat.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
Ja klopt, ik ga niet mee met de meute. En ben niet zo beinvloedbaar als het gros
Sowieso is 2NutZ minstens 29 in een dozijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is echt het meest suffe en kneuzigste wat ik je heb zien typen de afgelopen weken. En dat zegt wat.
Ik volg je in deze opmerking.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is echt het meest suffe en kneuzigste wat ik je heb zien typen de afgelopen weken. En dat zegt wat.
PVV iets iets zeker.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef madeliefff het volgende:
al 110 likes op een openbare facebookpost. wow ik voel me wel goed nu
Je bood je lijf aan?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef madeliefff het volgende:
Ja, dat valt bij mij ook onder toko. Ik snap het idee van dadels met roomkaas vullen niet echt omdat dadels zelf al zo machtig smaken. maar okquote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Of gewoon bij de betere Turkse supermarkt.
Noem je mij nou dik?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is 2NutZ minstens 29 in een dozijn.
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef madeliefff het volgende:
dat past toch niet man...quote:Op maandag 16 maart 2015 16:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is 2NutZ minstens 29 in een dozijn.
Wejoo rassiest.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neej sorry, dan waren het er dnek ik meer geweest
Wat voor een post was het dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neej sorry, dan waren het er dnek ik meer geweest
Oh dat is prima. Dat flamboyante is voor anderen, niet voor mij.quote:
Ik ga echt niet liegen voor je.quote:
Oh, bijzonder.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, dat valt bij mij ook onder toko. Ik snap het idee van dadels met roomkaas vullen niet echt omdat dadels zelf al zo machtig smaken. maar ok
oh godquote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik deelde mijn hersenspinsels
Zeg dat maar tegen je bril.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat is prima. Dat flamboyante is voor anderen, niet voor mij.
vieze kaasquote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, bijzonder.
Ik vind dadels en kaas niet zo'n goede combinatie. Beter van die pepers of olijven. Maar goed, ik ben erg traditioneel en hou erg vast aan mijn roots natuurlijk.
mij niet zo deren? wat is dat voor taal gekquote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet me echt inhouden m'n beeldscherm kapot te slaan omdat dat
a. jou niet zo deren
b. me m'n stage kost
Het is een standaard zwarte ray ban op sterkte zonder oren.quote:
je marokkaanse?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, bijzonder.
Ik vind dadels en kaas niet zo'n goede combinatie. Beter van die pepers of olijven. Maar goed, ik ben erg traditioneel en hou erg vast aan mijn roots natuurlijk.
het is de combi van zout en zoet die lekker is ..en als je te vee dadels los eet word het snel te zoet en zo compenseer je het weerquote:Op maandag 16 maart 2015 16:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, dat valt bij mij ook onder toko. Ik snap het idee van dadels met roomkaas vullen niet echt omdat dadels zelf al zo machtig smaken. maar ok
Jij hebt 'em zeker al een heel tijdje?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is een standaard zwarte ray ban op sterkte zonder oren.
ja tog xD ;p ;D ;pd ;Dquote:
Ja, voor het mainstream werdquote:Op maandag 16 maart 2015 17:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt 'em zeker al een heel tijdje?
Niet waar.quote:
Ai.quote:
weet je wel wat "insAllah" betekentquote:Op maandag 16 maart 2015 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ai.
Gevulde abrikozen dan. Zoals m'n oma (insAllah) die altijd maakte
aminquote:Op maandag 16 maart 2015 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ai.
Gevulde abrikozen dan. Zoals m'n oma (insAllah) die altijd maakte
Iets met bommen toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
weet je wel wat "insAllah" betekent
lā ʾilāha ʾillā-llāh, muḥammadun rasūlu-llāhquote:Op maandag 16 maart 2015 17:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
weet je wel wat "insAllah" betekent
ah een moslim in spequote:Op maandag 16 maart 2015 17:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
lā ʾilāha ʾillā-llāh, muḥammadun rasūlu-llāh
quote:
M'n oma heeft een schijthekel aan treinen en metro'squote:Op maandag 16 maart 2015 17:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat heeft jouw oma daarmee te maken dan
zit je weer te ronselen voor de jihad?quote:
Een marokkaanse man hoort ook niet in de keukenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n opa maakte die abrikozen niet.
ah dat verklaart hetquote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
M'n oma heeft een schijthekel aan treinen en metro's.
Ik voer al jaren de jihad in mezelf.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit je weer te ronselen voor de jihad?
TAKBIR!quote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit je weer te ronselen voor de jihad?
ik las treinen en mocro'squote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
M'n oma heeft een schijthekel aan treinen en metro's.
Opa zorgde ook altijd voor vers vlees. Z'n bijnaam was ook wel 'de Slachter van Afrika'.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een marokkaanse man hoort ook niet in de keuken
Dat ene woord uit Marbella.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:05 schreef TARDIS. het volgende:
Onlangs kwam ik thuis,
lang na zondsondergang,
ik trok m'n schoenen uit,
en hing m'n jas op op de gang.
Ik trof een tafereel aan,
en daar schrok ik nog al van,
want daar stond m'n Matip,
met een koffer in z'n hand.
Hij kwam rustig met:
'ik ga niet liegen voor je,
je bent m'n favoriete mens,
TARDIS., I adore ya.
Maar ik ben toe aan rust,
en wat tijd voor mezelf.
Ik ga samen met hoink,
het lijkt me wel gezellig.'
Ik keek hem in z'n ogen,
op zoek naar medeleven,
en zei 'en ik dan?
Wat moet ik die twee weken?
Ik heb geen baan, doe geen studie
en hou niet van boeken lezen.'
Dat laatste was een leugen,
maar dat hoefde hij niet te weten.
Ik vind het altijd jammer dat ik niet een racistische opa danwel oma heb gehad. Volgens mij is dat hilarisch.quote:
Die gast, wat een ventquote:Op maandag 16 maart 2015 17:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n opa maakte die abrikozen niet.
of dat ze nazi waren geweest en geen berechting hebben gekregen, dat zou pas grappig zijn geweestquote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer dat ik niet een racistische opa danwel oma heb gehad. Volgens mij is dat hilarisch.
Niets voor niets de Koning van Schotland.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die gast, wat een vent
Een opgezet hert meegeven aan een minister, met een bom erin
Man naar mijn hart, zo maken ze ze niet meer
Voor een keertje zal dat vast grappig zijn ja, maar denk dat het uiteindelijk strontvervelend wordt.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer dat ik niet een racistische opa danwel oma heb gehad. Volgens mij is dat hilarisch.
Zo grappig vind ik het niet als mijn opa begint over negers en koerdenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
haha ja dat 'ie in Auswitsch de gaskraan open had gedraaid xD leuke anekdotes voor op verjaardagen haha wat een tijdquote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
of dat ze nazi waren geweest en geen berechting hebben gekregen, dat zou pas grappig zijn geweest
hoor je zo je oma schreeuwenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor een keertje zal dat vast grappig zijn ja, maar denk dat het uiteindelijk strontvervelend wordt.
trquote:Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoor je zo je oma schreeuwen
de kanker marokkanen verneuken dit land
hahahahahah![]()
![]()
![]()
_O -o
_O_-
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zo grappig vind ik het niet als mijn opa begint over negers en koerden
Ik had zo'n schoon opa. Kon er altijd wel om lachen, m'n shag noemde die steevast neger tabak.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor een keertje zal dat vast grappig zijn ja, maar denk dat het uiteindelijk strontvervelend wordt.
Isaac.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en dan zegt opa erachter
vergeet de turken niet
hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik stik
Shag rokenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Ik had zo'n schoon opa. Kon er altijd wel om lachen, m'n shag noemde die steevast neger tabak.
Ik draaide mooiere sigaretten dan dat je met zo'n klikding kan maken.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:12 schreef deadprez het volgende:
sjekkies zijn nasty, van die zelfgemaakte sigaretten met zo'n klikding zijn wel oké.
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als man zeggen dat je rookt en dan met mentholsigaretten aankomen![]()
![]()
.
Ik ook.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Vind roken tegenwoordig maar matig
dit dus, Javaanse Jongens 3/4 in witte mascottequote:Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als man zeggen dat je rookt en dan met sigaretten aankomen.
ja kan ook gewoon aan mezelf liggen, ik krijg altijd shag in m'n bek als ik sjekkies draai.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik draaide mooiere sigaretten dan dat je met zo'n klikding kan maken.
Nee, gewone mascotte.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus, Javaanse Jongens 3/4 in witte mascotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |