Wejoo rassiest.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neej sorry, dan waren het er dnek ik meer geweest
Wat voor een post was het dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neej sorry, dan waren het er dnek ik meer geweest
Oh dat is prima. Dat flamboyante is voor anderen, niet voor mij.quote:
Ik ga echt niet liegen voor je.quote:
Oh, bijzonder.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, dat valt bij mij ook onder toko. Ik snap het idee van dadels met roomkaas vullen niet echt omdat dadels zelf al zo machtig smaken. maar ok
oh godquote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik deelde mijn hersenspinsels
Zeg dat maar tegen je bril.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat is prima. Dat flamboyante is voor anderen, niet voor mij.
vieze kaasquote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, bijzonder.
Ik vind dadels en kaas niet zo'n goede combinatie. Beter van die pepers of olijven. Maar goed, ik ben erg traditioneel en hou erg vast aan mijn roots natuurlijk.
mij niet zo deren? wat is dat voor taal gekquote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet me echt inhouden m'n beeldscherm kapot te slaan omdat dat
a. jou niet zo deren
b. me m'n stage kost
Het is een standaard zwarte ray ban op sterkte zonder oren.quote:
je marokkaanse?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, bijzonder.
Ik vind dadels en kaas niet zo'n goede combinatie. Beter van die pepers of olijven. Maar goed, ik ben erg traditioneel en hou erg vast aan mijn roots natuurlijk.
het is de combi van zout en zoet die lekker is ..en als je te vee dadels los eet word het snel te zoet en zo compenseer je het weerquote:Op maandag 16 maart 2015 16:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, dat valt bij mij ook onder toko. Ik snap het idee van dadels met roomkaas vullen niet echt omdat dadels zelf al zo machtig smaken. maar ok
Jij hebt 'em zeker al een heel tijdje?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is een standaard zwarte ray ban op sterkte zonder oren.
ja tog xD ;p ;D ;pd ;Dquote:
Ja, voor het mainstream werdquote:Op maandag 16 maart 2015 17:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt 'em zeker al een heel tijdje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |