Het was echt genieten. Dat we niet allemaal geband zijn verbaast me ontzettend.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
jullie hebben flink wat topics volgepost vanmiddag zie ik
echt hequote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
Dat zegt meer over jou dan over Spotify.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe dit ook. Op spotify hebben ze geen Spice 1, Mitchy Slick en Blu om maar wat te noemen.
" gedoogd " mag het niet verkopen, en of verhandelen.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
downloaden is gewoon legaal in dit land hoor
Uit bed?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
man man manquote:
medelijden met je moederquote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vooral m'n moeder, die wordt dan ongerust en dan is het extra fijn om me te spreken en heeft ze er minder last van als ik weer om geld vraag omdat ik al m'n stufi binnen een week heb verbrast.
quote:
Ja klopt, ik ga niet mee met de meute. En ben niet zo beinvloedbaar als het grosquote:Op maandag 16 maart 2015 16:54 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over Spotify.
sponzige kaasdadelsquote:Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
ik heb kant en klare dadels gevuld met roomkaas gehaald, dat doe ik dus ook nooit meer..die dadels smaken sponzig omdat ze al tijdje in de kaas liggen ofzo
vies is dat he.... beter zelf makenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
ik heb kant en klare dadels gevuld met roomkaas gehaald, dat doe ik dus ook nooit meer..die dadels smaken sponzig omdat ze al tijdje in de kaas liggen ofzo
ahah waow echt zo tegendraads fuck the system ja toch ahahahaquote:Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ga niet mee met de meute. En ben niet zo beinvloedbaar als het gros
ja inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vies is dat he.... beter zelf maken
He? nee is gewoon mijn muzieksmaak.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ahah waow echt zo tegendraads fuck the system ja toch ahahaha
Niet zo mainstream dus.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ga niet mee met de meute. En ben niet zo beinvloedbaar als het gros
als je geen top40 luistert ga je tegen het systeem in?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ahah waow echt zo tegendraads fuck the system ja toch ahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |