heb jij nu ook mp3 ringtones?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Spotify. Niks geen gezeik met downloaden en zooi op je telefoon zetten.
moet je wel continu internet hebbenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Spotify. Niks geen gezeik met downloaden en zooi op je telefoon zetten.
Mongool.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb srs mijn telefoon al sinds ik hem gekocht op stil staan. Tegenwoordig ook zonder trilquote:Op maandag 16 maart 2015 16:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb jij nu ook mp3 ringtones?
Je kan ook offline synchroniseren, bijna alsof ze daar over hebben nagedacht.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moet je wel continu internet hebben
En voor betalen wil je geen klote commercials, wat in zekere zin dus hetzelfde is als radio commercials.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moet je wel continu internet hebben
Word je wel eens gebeld? of heb je dan zo'n flikkerlichtje aanstaan?quote:
wow superhandigquote:Op maandag 16 maart 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb srs mijn telefoon al sinds ik hem gekocht op stil staan. Tegenwoordig ook zonder tril
Ik hb spotify gratis, maar echt... niets voor mij... ik moet muziek bezitten, plus dat niet alles wat ik luister beschikbaar is, eigenlijk bijna nietsquote:Op maandag 16 maart 2015 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het gaat over pindasaus nu.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:51 schreef remi1986 het volgende:
gaan we weer. Je kan er zowat een schema op maken wat voor onderwerp er voorbij komt
Mja maar dan bel ik later wel terug als ik het niet zie.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Word je wel eens gebeld? of heb je dan zo'n flikkerlichtje aanstaan?
idd ja beter gewoon downloadenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En voor betalen wil je geen klote commercials, wat in zekere zin dus hetzelfde is als radio commercials.
quote:
soort van hard to get spelenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja maar dan bel ik later wel terug als ik het niet zie.
soso onbereikbaarquote:Op maandag 16 maart 2015 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja maar dan bel ik later wel terug als ik het niet zie.
Oh ja ik ben zo'n top40flikkerquote:Op maandag 16 maart 2015 16:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hb spotify gratis, maar echt... niets voor mij... ik moet muziek bezitten, plus dat niet alles wat ik luister beschikbaar is, eigenlijk bijna niets
Volgens mij de eerste keer dat het hier over mobiel muziek gaat hoor, ramptoerist.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:51 schreef remi1986 het volgende:
gaan we weer. Je kan er zowat een schema op maken wat voor onderwerp er voorbij komt
Ja, kan wifi gewoon uitzetten wat me ook nog een keer 40% accu bespaard, zo dom die gridlok.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:51 schreef Matip het volgende:
[..]![]()
Blijf jij lekker muziek downloaden, naar je telefoon verplaatsen en afspelen met je mp3 speler op je telefoon
Ik doe dit ook. Op spotify hebben ze geen Spice 1, Mitchy Slick en Blu om maar wat te noemen.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:51 schreef Matip het volgende:
[..]![]()
Blijf jij lekker muziek downloaden, naar je telefoon verplaatsen en afspelen met je mp3 speler op je telefoon
Nou ja dat zeg ik niet, maar ik luister best wel afwijkende muziek... dat is gewoon niet populair... maar als tegenwerping, ik koop nog steeds wel muziekquote:
Gewoon illegaal downen ja tog.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:51 schreef Gridlok het volgende:
En voor betalen wil je geen klote commercials, wat in zekere zin dus hetzelfde is als radio commercials.
Vooral m'n moeder, die wordt dan ongerust en dan is het extra fijn om me te spreken en heeft ze er minder last van als ik weer om geld vraag omdat ik al m'n stufi binnen een week heb verbrast.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
soort van hard to get spelen
Mja.quote:
Het was echt genieten. Dat we niet allemaal geband zijn verbaast me ontzettend.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
jullie hebben flink wat topics volgepost vanmiddag zie ik
echt hequote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
Dat zegt meer over jou dan over Spotify.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe dit ook. Op spotify hebben ze geen Spice 1, Mitchy Slick en Blu om maar wat te noemen.
" gedoogd " mag het niet verkopen, en of verhandelen.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
downloaden is gewoon legaal in dit land hoor
Uit bed?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
man man manquote:
medelijden met je moederquote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vooral m'n moeder, die wordt dan ongerust en dan is het extra fijn om me te spreken en heeft ze er minder last van als ik weer om geld vraag omdat ik al m'n stufi binnen een week heb verbrast.
quote:
Ja klopt, ik ga niet mee met de meute. En ben niet zo beinvloedbaar als het grosquote:Op maandag 16 maart 2015 16:54 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over Spotify.
sponzige kaasdadelsquote:Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
ik heb kant en klare dadels gevuld met roomkaas gehaald, dat doe ik dus ook nooit meer..die dadels smaken sponzig omdat ze al tijdje in de kaas liggen ofzo
vies is dat he.... beter zelf makenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
ik heb kant en klare dadels gevuld met roomkaas gehaald, dat doe ik dus ook nooit meer..die dadels smaken sponzig omdat ze al tijdje in de kaas liggen ofzo
ahah waow echt zo tegendraads fuck the system ja toch ahahahaquote:Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ga niet mee met de meute. En ben niet zo beinvloedbaar als het gros
ja inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vies is dat he.... beter zelf maken
He? nee is gewoon mijn muzieksmaak.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ahah waow echt zo tegendraads fuck the system ja toch ahahaha
Niet zo mainstream dus.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ga niet mee met de meute. En ben niet zo beinvloedbaar als het gros
als je geen top40 luistert ga je tegen het systeem in?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ahah waow echt zo tegendraads fuck the system ja toch ahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |