of dat ze nazi waren geweest en geen berechting hebben gekregen, dat zou pas grappig zijn geweestquote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer dat ik niet een racistische opa danwel oma heb gehad. Volgens mij is dat hilarisch.
Niets voor niets de Koning van Schotland.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die gast, wat een vent
Een opgezet hert meegeven aan een minister, met een bom erin
Man naar mijn hart, zo maken ze ze niet meer
Voor een keertje zal dat vast grappig zijn ja, maar denk dat het uiteindelijk strontvervelend wordt.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer dat ik niet een racistische opa danwel oma heb gehad. Volgens mij is dat hilarisch.
Zo grappig vind ik het niet als mijn opa begint over negers en koerdenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
haha ja dat 'ie in Auswitsch de gaskraan open had gedraaid xD leuke anekdotes voor op verjaardagen haha wat een tijdquote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
of dat ze nazi waren geweest en geen berechting hebben gekregen, dat zou pas grappig zijn geweest
hoor je zo je oma schreeuwenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor een keertje zal dat vast grappig zijn ja, maar denk dat het uiteindelijk strontvervelend wordt.
trquote:Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoor je zo je oma schreeuwen
de kanker marokkanen verneuken dit land
hahahahahah![]()
![]()
![]()
_O -o
_O_-
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zo grappig vind ik het niet als mijn opa begint over negers en koerden
Ik had zo'n schoon opa. Kon er altijd wel om lachen, m'n shag noemde die steevast neger tabak.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor een keertje zal dat vast grappig zijn ja, maar denk dat het uiteindelijk strontvervelend wordt.
Isaac.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en dan zegt opa erachter
vergeet de turken niet
hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik stik
Shag rokenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Ik had zo'n schoon opa. Kon er altijd wel om lachen, m'n shag noemde die steevast neger tabak.
Ik draaide mooiere sigaretten dan dat je met zo'n klikding kan maken.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:12 schreef deadprez het volgende:
sjekkies zijn nasty, van die zelfgemaakte sigaretten met zo'n klikding zijn wel oké.
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als man zeggen dat je rookt en dan met mentholsigaretten aankomen![]()
![]()
.
Ik ook.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Vind roken tegenwoordig maar matig
dit dus, Javaanse Jongens 3/4 in witte mascottequote:Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als man zeggen dat je rookt en dan met sigaretten aankomen.
ja kan ook gewoon aan mezelf liggen, ik krijg altijd shag in m'n bek als ik sjekkies draai.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik draaide mooiere sigaretten dan dat je met zo'n klikding kan maken.
Nee, gewone mascotte.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus, Javaanse Jongens 3/4 in witte mascotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |