ben je nou wel of niet boosquote:Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je echt wilt genieten kan je de hele dag aan SC's teruglezen, het is echt parel na parel.
Nee, dat niet. Sryquote:
Ik vraag niet of je mijn hypocrisie ten overstaande van allemaal vreemden wilt uitlichten.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Zou jij wel eens een pener in je mond nemen?
Vooral de posts van jou!quote:Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je echt wilt genieten kan je de hele dag aan SC's teruglezen, het is echt parel na parel.
Bij meer dan drie pas ikquote:Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
quote:
Boeiend, in mijn gedachten welquote:
Kom op, hermann wou een keertje 5 tegelijkquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vraag niet of je mijn hypocrisie ten overstaande van allemaal vreemden wilt uitlichten.
je latere statementquote:Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mijn vraag of mijn latere statement?
Zo hardcore ben ik gewoon niet, sorryquote:Op maandag 16 maart 2015 16:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kom op, hermann wou een keertje 5 tegelijk
Verdomme jij weet wel een kerel te verwennen met je keel hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 16:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo hardcore ben ik gewoon niet, sorry
Sommigen wel hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:18 schreef sperzieboontjes het volgende:
Borsten zijn mooi en billen ook. Maar vagina's, nehh.
hihi voor mij was het ook fijnquote:Op maandag 16 maart 2015 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verdomme jij weet wel een kerel te verwennen met je keel hoor
Laat je het weten als je weer terug bent?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga sportschool, de tieten iedereen. hooooooi
de jouwe misschien eheuahaha ;pquote:Op maandag 16 maart 2015 16:18 schreef sperzieboontjes het volgende:
Borsten zijn mooi en billen ook. Maar vagina's, nehh.
Vast wel.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Laat je het weten als je weer terug bent?
egt hehquote:Op maandag 16 maart 2015 16:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
de jouwe misschien eheuahaha ;p
werd tijd dat je weggaatquote:Op maandag 16 maart 2015 16:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja, misschien wel jaquote:Op maandag 16 maart 2015 16:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
de jouwe misschien eheuahaha ;p
Zij heeft nog nooit goed gebeft.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
inb4 je bent gewoon nog nooit goed gebeft
doei hequote:Op maandag 16 maart 2015 16:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat was te merken, nog nooit iemand zo gulzig en gretig tekeer zien gaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hihi voor mij was het ook fijn
Vind het een eer dat je daarover fantaseert.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Boeiend, in mijn gedachten weldat neem je mij niet meer af
Maar dan wel fatsoenlijk eten he Remqo. Niet naar de buurvrouw gaan knipogen terwijl je teder het rosbiefje likt. Straks krijg je een straatverbod.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef Remqo het volgende:
Ik heb ineens trek in een broodje rosbief gekregen
Je moest eens weten hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 16:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het een eer dat je daarover fantaseert.
De spiegel wacht op je.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Typen in de tegenwoordige en verleden tijd. Fucking biafraan.
typen als een mongoolquote:Op maandag 16 maart 2015 16:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Typen in de tegenwoordige en verleden tijd. Fucking biafraan.
Ben jij wel eens goed gebeft?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het een eer dat je daarover fantaseert.
Isaacquote:Op maandag 16 maart 2015 16:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
typen als een mongoolkutmongool
Onzin want je kan zien dat je echt boos was.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens bij deze een mededeling van huishoudelijke aard: Elan en IsaacCuenca zijn mijn kloons en ik heb de hele dag al fittie met mezelf. Sorry jongens.
Jij bent hier niet echt goed in he?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kijk, het is heel simpel. Vrouwen kunnen andere vrouwen bevredigen zonder een potje te zijn. Mannen die andere mannen bevredigen zijn gewoon altijd een hommeltje.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
goede edit man.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wacht, ik trek eerst mn broek uit.quote:
Tot morgen.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht, ik trek eerst mn broek uit.
Hij gaat in ieder geval geen usericons uitvergroten en denken dat hij daarmee scoort.quote:
Ja mongool was nog te zacht uitgedrukt voor je, kutmongooltjequote:Op maandag 16 maart 2015 16:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
goede edit man.hahaha van mongool naar kutmongool. hahaha
is haramquote:
Iets met spijker en de kop.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kijk, het is heel simpel. Vrouwen kunnen andere vrouwen bevredigen zonder een potje te zijn. Mannen die andere mannen bevredigen zijn gewoon altijd een hommeltje.
y'all need jesus.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In mijn gedachten was die al uit sgatjequote:Op maandag 16 maart 2015 16:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu wordt het spannend!quote:Op maandag 16 maart 2015 16:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, bijna dagelijks. Jij?quote:
Ik vind het toch wel humor. Maar dat werkt gewoon met intense kijk-UI's.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij gaat in ieder geval geen usericons uitvergroten en denken dat hij daarmee scoort.
Dan ben je echt zwaar minderjarig bezig
Mijn buurvrouw is lesbisch, zij heeft er toch geen boodschap aan hoe ik een rosbiefje likquote:Op maandag 16 maart 2015 16:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar dan wel fatsoenlijk eten he Remqo. Niet naar de buurvrouw gaan knipogen terwijl je teder het rosbiefje likt. Straks krijg je een straatverbod.
Ik heb een lichtje in mn hart en dat is Jezusquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel humor. Maar dat werkt gewoon met intense kijk-UI's.
Voelt ze niets van met haar ogen dicht.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is lesbisch, zij heeft er toch geen boodschap aan hoe ik een rosbiefje lik
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ben tardis en ik denk dat ik grappig ben
[ afbeelding ]
Bent.quote:
Echt hequote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Jullie posten nu elkaars UI om elkaar te krenken?
Zal je vanavond verlichting geven ;D ;Dquote:Op maandag 16 maart 2015 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een lichtje in mn hart en dat is Jezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft beffen niets mee te maken opzich hoor.quote:
Scheer je haar in een vierkantje en laat je snor staan en gegarandeerd dat ze zal worden herinnerd aan haar eigen vriendin.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:23 schreef Remqo het volgende:
Mijn buurvrouw is lesbisch, zij heeft er toch geen boodschap aan hoe ik een rosbiefje lik
Isaac wel, ik niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
bron?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef eend112 het volgende:
Rabobank gaat failliet neem alles op nu het kan
Van alle mannen hier is AF veruit de lekkerste.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef eend112 het volgende:
Rabobank gaat failliet neem alles op nu het kan
Elke donderdagavond.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:24 schreef Elan het volgende:
Hoink wanneer draai je nu dan, vanavond alze maken allemaal ruzie in dat topic
ik vraag me af wie de grotere mongool is, tardis of blauwetijgerquote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal je vanavond verlichting geven ;D ;D![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Kan toelichten dat dit 100% juist is.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van alle mannen hier is AF veruit de lekkerste.
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ben tardis en ik denk dat ik grappig ben
[ afbeelding ]
Dat komt wel toevallig uit, het wordt toch eens tijd voor de kapperquote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Scheer je haar in een vierkantje en laat je snor staan en gegarandeerd dat ze zal worden herinnerd aan haar eigen vriendin.
WGR / rabobank faillietquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:26 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben echt een vervelende user, ik krijg er dorst van.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef pussycatdoll het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
BT, zonder meer.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vraag me af wie de grotere mongool is, tardis of blauwetijger
Waarom?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vraag me af wie de grotere mongool is, tardis of blauwetijger
Wel hard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |