Gesquirdquote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je omhooggevouwen overhemdboordje nat geworden is van je eigen kwijl
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Afgeven op anderen omdat je zelf geen ABN machtig bent
kan iemand haar onthoofden?quote:
Sperzieoontjesquote:
Maakt niet uit, je moet niet aan mijn broeders komen.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mey jou heb ik geen fittie dus stop
Als het goed gewassen is, dan is het heerlijk. Moet je eens proberen. Zal je vriendje ook blij mee zijn.quote:
Op je boord wel?quote:
shots shotsquote:Op maandag 16 maart 2015 16:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het goed gewassen is, dan is het heerlijk. Moet je eens proberen. Zal je vriendje ook blij mee zijn.
Alsnog pas ik.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het goed gewassen is, dan is het heerlijk. Moet je eens proberen. Zal je vriendje ook blij mee zijn.
Heeft die het nog steeds over kutje? In dat geval heeft die gelijk.quote:
Deze boi.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heeft die het nog steeds over kutje? In dat geval heeft die gelijk.
Ik stop niet met deze anekdote hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 16:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet je vriendje je laten beffen terwijl die bloedneus heeft._!!!
Ik ben niet gevoelig aangelegd voor als je er wel mee zou stoppenquote:
Draai het om...quote:Op maandag 16 maart 2015 16:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Lieg nietquote:Op maandag 16 maart 2015 16:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben niet gevoelig aangelegd voor als je er wel mee zou stoppen
Ben jij wel eens goed gebeft?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
inb4 je bent gewoon nog nooit goed gebeft
beetje raar man ;squote:Op maandag 16 maart 2015 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Draai het om...
Zo opgewonden zijn voor je eerste keer dat je een bloedneus ontwikkeld.
quote:
Dat zal vast zo zijn, maar ik vind het er niet zo mooi en aantrekkelijk uitzien.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heeft die het nog steeds over kutje? In dat geval heeft die gelijk.
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben gewoon nog nooit goed gebeft
Kan ik begrijpen met hamlappen van Slager Piet.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:13 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast zo zijn, maar ik vind het er niet zo mooi en aantrekkelijk uitzien.
godverdomme!!quote:Op maandag 16 maart 2015 16:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Laat je wel het hoofd van je partner in de buurt van jouw vagijn?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:13 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast zo zijn, maar ik vind het er niet zo mooi en aantrekkelijk uitzien.
Vanmiddag nog gegeten.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef Remqo het volgende:
Ik heb ineens trek in een broodje rosbief gekregen
Zou jij wel eens een pener in je mond nemen?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laat je wel het hoofd van je partner in de buurt van jouw vagijn?
Als je echt wilt genieten kan je de hele dag aan SC's teruglezen, het is echt parel na parel.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ah ik val in een boeiende discussie
ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Zou jij wel eens een pener in je mond nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |