trquote:
Dit is tegenwoordig hip??.....quote:
in drenthe wonenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als een zoekmachine praten
quote:
Wel thuis!quote:Op maandag 16 maart 2015 16:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou, ik ga naar huis. weer lang genoeg gewerkt
huilen omdat je een kleine penis hebtquote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Afgeven op anderen omdat je zelf geen ABN machtig bent
Het zijn jelly shoes en ze zijn hip, echt waar. Ik snap alleen niet zo goed waarom.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sperzieboontjes, ik weet niet wie je voor het lapje heeft gehouden, maar die dingen zijn niet hip.
Vader van kinderen zijn en hier posten als een 16 jarig psychisch gehandicapt reptieltje.quote:
maak even een prt screen danquote:Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ga denk ik nu echt een keer tr doen.. zovaak gebluft maar nu moet het er maar eens van komen.
ja werd het post bezorgen weer te intensief voor jequote:Op maandag 16 maart 2015 16:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou, ik ga naar huis. weer lang genoeg gewerkt
Terugvallen op zulke gokjes omdat je de oorspronkelijke discussie verliestquote:Op maandag 16 maart 2015 16:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
huilen omdat je een kleine penis hebt
Met je onwetendheid te koop lopenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja werd het post bezorgen weer te intensief voor je?
lelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze schoenen?
Ik hoop dat je omhooggevouwen overhemdboordje nat geworden is van je eigen kwijlquote:
downsyndroom hebben, een gehandicapte moeder hebben en jezelf blauwetijger noemenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vader van kinderen zijn en hier posten als een 16 jarig psychisch gehandicapt reptieltje.
Ja kijk maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja kijk maar:Wie zijn dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je dit losstaand van elkaar of als een geheel?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
downsyndroom hebben, een gehandicapte moeder hebben en jezelf blauwetijger noemen
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
downsyndroom hebben, een gehandicapte moeder hebben en jezelf blauwetijger noemen
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terugvallen op zulke gokjes omdat je de oorspronkelijke discussie verliest
Je gelooft me maar gewoon op mijn woord.quote:
Ohhh lekker!quote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je omhooggevouwen overhemdboordje nat geworden is van je eigen kwijl
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |