y'all need jesus.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht, ik trek eerst mn broek uit.
In mijn gedachten was die al uit sgatjequote:Op maandag 16 maart 2015 16:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu wordt het spannend!quote:Op maandag 16 maart 2015 16:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, bijna dagelijks. Jij?quote:
Ik vind het toch wel humor. Maar dat werkt gewoon met intense kijk-UI's.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij gaat in ieder geval geen usericons uitvergroten en denken dat hij daarmee scoort.
Dan ben je echt zwaar minderjarig bezig
Mijn buurvrouw is lesbisch, zij heeft er toch geen boodschap aan hoe ik een rosbiefje likquote:Op maandag 16 maart 2015 16:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar dan wel fatsoenlijk eten he Remqo. Niet naar de buurvrouw gaan knipogen terwijl je teder het rosbiefje likt. Straks krijg je een straatverbod.
Ik heb een lichtje in mn hart en dat is Jezusquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel humor. Maar dat werkt gewoon met intense kijk-UI's.
Voelt ze niets van met haar ogen dicht.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is lesbisch, zij heeft er toch geen boodschap aan hoe ik een rosbiefje lik
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ben tardis en ik denk dat ik grappig ben
[ afbeelding ]
Bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |