Echt hequote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Jullie posten nu elkaars UI om elkaar te krenken?
Zal je vanavond verlichting geven ;D ;Dquote:Op maandag 16 maart 2015 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een lichtje in mn hart en dat is Jezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft beffen niets mee te maken opzich hoor.quote:
Scheer je haar in een vierkantje en laat je snor staan en gegarandeerd dat ze zal worden herinnerd aan haar eigen vriendin.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:23 schreef Remqo het volgende:
Mijn buurvrouw is lesbisch, zij heeft er toch geen boodschap aan hoe ik een rosbiefje lik
Isaac wel, ik niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
bron?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef eend112 het volgende:
Rabobank gaat failliet neem alles op nu het kan
Van alle mannen hier is AF veruit de lekkerste.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef eend112 het volgende:
Rabobank gaat failliet neem alles op nu het kan
Elke donderdagavond.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:24 schreef Elan het volgende:
Hoink wanneer draai je nu dan, vanavond alze maken allemaal ruzie in dat topic
ik vraag me af wie de grotere mongool is, tardis of blauwetijgerquote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal je vanavond verlichting geven ;D ;D![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Kan toelichten dat dit 100% juist is.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van alle mannen hier is AF veruit de lekkerste.
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ben tardis en ik denk dat ik grappig ben
[ afbeelding ]
Dat komt wel toevallig uit, het wordt toch eens tijd voor de kapperquote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Scheer je haar in een vierkantje en laat je snor staan en gegarandeerd dat ze zal worden herinnerd aan haar eigen vriendin.
WGR / rabobank faillietquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:26 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben echt een vervelende user, ik krijg er dorst van.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef pussycatdoll het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
BT, zonder meer.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vraag me af wie de grotere mongool is, tardis of blauwetijger
Waarom?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vraag me af wie de grotere mongool is, tardis of blauwetijger
Wel hard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |