En dan niet een flesje van 0,5L maar zo'n fles van 1,5L
Die in huishoudensverband worden gebruikt. Zojuist schonk iemand mij een glas 7-up in, maar van te voren zag ik hem uit die fles drinken. Nou ben ik niet een smetvrezerig iemandje, maar wat ik in mijn glas tegen kwam was toch wel ranzig.
Toen ik een slok nam, keek ik in mijn glas en daar zag ik meerdere slijmsliertjes in drijven. Dat kon niet van mij zijn geweest aangezien het mijn eerste slok was.
Na lang piekeren kwam ik tot de conclusie dat het van degene was die uit de fles dronk. Ik zal het proberen te reconstrueren:
Men plaatst zijn lippen gedeeltelijk of zowel niet helemaal om de flesopening. Men zuigt een slok drinken naar binnen, vervolgens slikt men dit door. Bij een volledige sluiting van men zijn lippen om de flesopening ontstaat er een kleine vacuuüm, meer een onderdruk. Zodra men zijn lippen er vanaf haalt zuigt de fles weer lucht in. Tijdens deze zuiging is kans erg aannemelijk en ook erg groot dat er tijdens deze zuiging iemands slijm uit zijn mond wordt meegezogen.
Dat je uit de fles drinkt oke, als je toch alleen woont, maar let er alsjeblieft wel op als je dit aan je gasten gaat schenken.
Sinds die tijd heb ik ook een overvloed aan slijm in mijn mond.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)