quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:01 schreef spierbal het volgende:
Nou ben ik niet een smetvrezerig iemandje
Dit spreekt elkaar tegen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:01 schreef spierbal het volgende:
maar let er alsjeblieft wel op als je dit aan je gasten gaat schenken.
Niet. Smetvrees gaat veel verder dan het niet fijn vinden dat iemand uit de fles drinkt en je daarna een glas uit dezelfde fles voorschotelt.quote:
Je kunt hele erge smetvrees hebben en 10x per uur je handen moeten wassen, of je kunt het een klein beetje hebben. Het verschil tussen wel en geen smetvrees zit vooral in de verhouding tussen het 'vuil' (in dit geval een beetje spuug) en de reactie daarop. Als dat ongeveer in verhouding is, dan is het goed, in dit geval is het zeker niet in verhouding. Dat de reactie veel erger kan is zeker waar, maar dat doet niets af aan het feit dat de reactie nog steeds niet in verhouding staat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Niet. Smetvrees gaat veel verder dan het niet fijn vinden dat iemand uit de fles drinkt en je daarna een glas uit dezelfde fles voorschotelt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:18 schreef deadprez het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Toen ik het tegen kwam heb ik mijn drinkactie ook gestaakt hoor en vertelde wat ik zojuist aantrof.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef De_Dorstige het volgende:
Zeer terechte klacht. Waarom heb je dat glas drinken niet geweigerd en deze hond niet wat manieren bijgebracht? Ik zou echt razend zijn geworden.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:18 schreef deadprez het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Dit, mits ik er zeker van ben dat ik de enige ben die uit het desbetreffende pak/fles drink.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:09 schreef Pharkus het volgende:
Doe ik ook altijd, ben te lui om een glas te pakken
Ik wist het, voorspelbare kutfokker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef pussycatdoll het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wist het, voorspelbare kutfokker.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef pussycatdoll het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |