SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
TT was bedoeld om het tegendeel aan te kondigenquote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah, gaan we de statistisch gezien beste verdediger van de Eredivisie weer bashen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dan is het goedquote:Op maandag 16 maart 2015 14:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
TT was bedoeld om het tegendeel aan te kondigen![]()
Welke opstelling verwachten jullie vorig jaar?
Ik opteer voor dit:
Cillessen
Van Rhijn - Veltman - Viergever - Riedewald
Serero - Sinkgraven - Bazoer
Messi - Milik - El Ghazi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Klaassen blijft, voor de rest kan ik me daar wel in vindenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik opteer voor dit:
Cillessen
Messi - Milik - El Ghazi![]()
Denk dat Klaassen wordt verkocht. Anders heb je ook geen geld voor Messi.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Klaassen blijft, voor de rest kan ik me daar wel in vinden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor volgend jaar?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik opteer voor dit:
Cillessen
Messi - Milik - El Ghazi
Cillessen
van Rhijn - Veltman - Viergever <-> Riedewald
Klaassen - Bazoer - Sinkgraven
Kishna / Fischer - Milik - El Ghazi
In afwachting van:
Nouri - vd Beek - Cerny - Menig - Tete - El Idrissi
Op Klaassen, van Rhijn en Cillessen na ben ik er niet echt bang voor dat er iemand verkocht wordt.
Wellicht nog een aankoop voor CV / LB, zodat je Riedewald eventueel nog door kan schuiven naar VM, indien nodig.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Cillessen
van Rhijn - Veltman - vd hoorn - Boilessen
Klaassen - Serero- Andersen
Kishna / Fischer - Sigthorson- Schone
want Frank de Boer
ik hoop overigens
Cillessen
van Rhijn - Veltman - Viergever - Riedewald
Klaassen - Bazoer - Sinkgraven
El Ghazi - Milik - FischerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
profit?quote:![]()
beter allebei blijvenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kolbeinn Sigthorsson zal vanavond zijn rentree maken bij Jong Ajax. Die nemen het op tegen Fortuna Sittard.![]()
dus donderdag nietquote:Op maandag 16 maart 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolbeinn Sigthorsson zal vanavond zijn rentree maken bij Jong Ajax. Die nemen het op tegen Fortuna Sittard.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zorgen dat ie weer een beetje ritme op doet, anders verkoop je hem van de zomer helemaaaaal niet..quote:Op maandag 16 maart 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolbeinn Sigthorsson zal vanavond zijn rentree maken bij Jong Ajax. Die nemen het op tegen Fortuna Sittard.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah, gaan we de statistisch gezien beste verdediger van de Eredivisie weer bashen?![]()
![]()
Goalbeinn donderdag in de basis, wedden. Stel je voor dat je Milik ff vertrouwen geeft. Hij zal wel weer een keer afgeweken zijn van een looplijn of geen tikkie terug hebben gegeven maar gepoogd vooruit te voetballen.![]()
Nou moet ik wel zeggen dat hij niet balvast is maar wel dreigendquote:Op maandag 16 maart 2015 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Goalbeinn donderdag in de basis, wedden. Stel je voor dat je Milik ff vertrouwen geeft. Hij zal wel weer een keer afgeweken zijn van een looplijn of geen tikkie terug hebben gegeven maar gepoogd vooruit te voetballen.![]()
---------------------------Fischer - Milik - Ghazi
---------------Bazoer - Nieuwe ervaren CVM - Klaassen
----Nieuwe LB - Nieuwe CV - Veltman - van Rhijn
----------------------------------Cillessen![]()
Balvaster dan Siggy, die heeft altijd ruzie met de balquote:Op maandag 16 maart 2015 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat hij niet balvast is maar wel dreigend.
Milik is gewoon een prima spits, maakt de 100% kansen tenminste eens af.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Huntelaar kon ook niet voetballen, het is maar net hoe je hem gebruikt. Als je 10 ballen laag in de 16 pompt gaan er vanzelf een paar in.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballend is Milik lang niet zo geweldig, maar het is wel een hele goede afmaker.![]()
Zeker, je kan blijven zoeken naar de ideale Ajax spits of gewoon degene die je hebt goed bedienenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballend is Milik lang niet zo geweldig, maar het is wel een hele goede afmaker.![]()
Als hij bij Feyenoord zou spelen liep nu al half 010 met een Milik-kapselquote:Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballend is Milik lang niet zo geweldig, maar het is wel een hele goede afmaker.Wie dit leest is gek![]()
Alsof je moet kunnen voetballen als je dat ding er elke wedstrijd in traptquote:Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballend is Milik lang niet zo geweldig, maar het is wel een hele goede afmaker.hardcoholic![]()
Men mag zich bij Ajax ook wel eens gewoon realiseren dat uiteindelijk een spits toch voornamelijk moet scoren. Mooi meegenomen als hij ook nog goed kan meevoetballen, maar je kunt niet alles hebben.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballend is Milik lang niet zo geweldig, maar het is wel een hele goede afmaker.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En dat verdedigers voornamelijk moeten verdedigen. Mooi meegenomen als ze ook nog goed kunnen meevoetballen, maar je kunt niet alles hebben.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Men mag zich bij Ajax ook wel eens gewoon realiseren dat uiteindelijk een spits toch voornamelijk moet scoren. Mooi meegenomen als hij ook nog goed kan meevoetballen, maar je kunt niet alles hebben.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
JR pls, niet jinxen. Ik zie het Frank ook nog echt doenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sigthorsson bijna weer terug![]()
![]()
![]()
Hopelijk ooit weer een as van Zimling, vd Hoorn en Siggy![]()
![]()
Wat zal zo'n Zimling belangrijk zijn in de kleedkamer, denk dat hij met name Bazoer en Klaassen heel veel kan leren over inzicht en Sinkgraven vooral op technisch vlak.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JR pls, niet jinxen. Ik zie het Frank ook nog echt doen![]()
Wellicht dat hij Boilesen kan leren om dom te kijkenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat zal zo'n Zimling belangrijk zijn in de kleedkamer, denk dat hij met name Bazoer en Klaassen heel veel kan leren over inzicht en Sinkgraven vooral op technisch vlak.![]()
Hehehehequote:Op maandag 16 maart 2015 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat zal zo'n Zimling belangrijk zijn in de kleedkamer, denk dat hij met name Bazoer en Klaassen heel veel kan leren over inzicht en Sinkgraven vooral op technisch vlak.![]()
Het is ook wel lekker dat een speler als Bazoer in Zimling een rolmodel op het fysieke vlak heeft.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat zal zo'n Zimling belangrijk zijn in de kleedkamer, denk dat hij met name Bazoer en Klaassen heel veel kan leren over inzicht en Sinkgraven vooral op technisch vlak.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zou hij zijn eet schema aan Serero doorgeven?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook wel lekker dat een speler als Bazoer in Zimling een rolmodel op het fysieke vlak heeft.![]()
Jong Ajax 2-0 voor tegen Fortuna
Van Bruggen en Sporkslede
Siggy uurtje gespeeld en mocht daarna banken![]()
Wat een onzin trouwens dat Siggy daar mag meedoen.
Is gewoon een Ajax 1 speler. Maarja zal wel niet genoeg wedstrijden dit seizoen bij ajax hebben gespeeld oid.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ritme opdoen? Ajax kreeg toestemming van de KNVB om hem op te stellen in de Jupiler League.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:48 schreef MouzurX het volgende:
Is gewoon een Ajax 1 speler. Maarja zal wel niet genoeg wedstrijden dit seizoen bij ajax hebben gespeeld oid.![]()
quote:Plan De Boer: Sigthorsson als breekijzer
Kishna sluit na gesprek met trainer weer aan bij groep
Frank de Boer heeft tegen Dnjepr Dnjepropetrovsk mogelijk een geheim wapen achter de hand. Kolbeinn Sigthorsson speelde gisteren 62 minuten met Jong Ajax mee tegen Fortuna Sittard (3-0) en kan donderdag in de Europa League mogelijk als breekijzer dienen.
Het wordt voor de IJslander een race tegen de klok. Als er vandaag geen reactie optreedt op de wedstrijd van gisteren en hij morgen de training met het eerste goed doorstaat, kan hij in de wedstrijdselectie voor Dnjepr worden opgenomen. Het plan van De Boer is om hem in te zetten als het lang 0-0 blijft of wanneer de Oekraïners onverhoopt scoren. In dat geval moet Ajax er – na de 1-0 nederlaag in Kiev – drie maken.
Naast Sigthorsson kan De Boer donderdag ook weer over Ricardo Kishna beschikken. De trainer en de vleugelaanvaller botsten over de warming-up in Kiev. Gisteren voerden ze voor de training een uitgebreid gesprek, waarna de Hagenaar weer bij de groep aansloot. Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola kondigde aan de moeizame verhouding nog met directeur voetbalzaken Marc Overmars te bespreken. Maar wat Ajax (lees: De Boer) betreft, is de lucht geklaard.
De zaak van de A-junioren Samet Bulut, Aschraf El Mahdioui en Zakaria El A. is nog niet uit de wereld. Zoals vrijdag aangekondigd mogen Bulut en El Mahdioui – hoewel zij geen verdachten van de mishandeling van de agente meer zijn – deze week nog niet in actie komen. De directie wil eerst hun kant van het verhaal horen, maar het is duidelijk dat ook dat tweetal een en ander valt te verwijten. Vandaag zal Ajax de (eventuele) sancties bekendmaken, waarbij verdachte El A. zich de grootste zorgen moet maken.
En dan was er nog nieuws uit de ziekenboeg. Niklas Moisander, die eergisteren tijdens de warming-up voor SC Heerenveen-Ajax (1-4) geblesseerd afhaakte, is fit genoeg om tegen Dnjepr te spelen. Dat geldt nog niet voor Nicolai Boilesen, die in Friesland beide enkels bezeerde. Hij liep een kneuzing aan zijn rechterenkel op en een verrekking aan de linkerenkelband. Per dag wordt bekeken hoe Boilesen ervoor staat. Dnjepr lijkt voor hem te vroeg te komen.![]()
Gewoon Zivkovic, Siggy en Milik in de spits zetten. Fuck the formatWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:01 schreef FireFox1 het volgende:
Gewoon Zivkovic, Siggy en Milik in de spits zetten. Fuck the format
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Wat een onzin dat jij zo nodig je nietszeggende mening moet verkondigen terwijl je blijkbaar totaal niet bekend bent met de regelementen en de functies van Jong Ajax.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:48 schreef MouzurX het volgende:
Is gewoon een Ajax 1 speler. Maarja zal wel niet genoeg wedstrijden dit seizoen bij ajax hebben gespeeld oid."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Spelers (spelers die van blessures terugkwamen voornamelijk) kregen tot aan dit weekend dispensatie van de KNVB om ze de mogelijkheid te geven ritme op te doen in het tweede elftal. Zelfde is bijvoorbeeld bij Jorrit Hendrix gebeurd en gebeurt in de beloftencompetitie ook met regelmaat. Nu wordt het alleen uitvergroot omdat het om Sigthorsson gaatquote:Op maandag 16 maart 2015 22:48 schreef MouzurX het volgende:
Is gewoon een Ajax 1 speler. Maarja zal wel niet genoeg wedstrijden dit seizoen bij ajax hebben gespeeld oid.![]()
Anders ga je er serieus op inquote:
Wanneer is de laatste keer dat Sigthorsson daadwerkelijk een doelpunt voor ons wist te forceren nadat hij inviel?quote:
Je kan beter Mikey van der Hoorn als pinchhitter gebruiken.Oh.![]()
Jazeker, eerst maakt die mongool wederom een eigen gol en daarna heeft hij pure mazzel dat er een balletje op zijn kruin valt. Maar hey nieuwe messi dit dat alles.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was wel grappig gisteren of niet Scorpie![]()
Riedewald is onze CV.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:37 schreef Brammess het volgende:
---------------------------Fischer - Milik - Ghazi
---------------Bazoer - Nieuwe ervaren CVM - Klaassen
----Nieuwe LB - Nieuwe CV - Veltman - van Rhijn
----------------------------------Cillessen![]()
Noem Veltman eens geen mongool.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jazeker, eerst maakt die mongool wederom een eigen gol en daarna heeft hij pure mazzel dat er een balletje op zijn kruin valt. Maar hey nieuwe messi dit dat alles.
Dat is niet liefOh.![]()
Zo slecht is die jongen ook niet, hij heeft tenminste het lef om vooruit te verdedigenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noem Veltman eens geen mongool.
Dat is niet lief![]()
Wat heb je nou weer aan een breekijzer als dat breekijzer nog nooit een doelpunt heeft gemaakt in Europa![]()
Dat is wel de meest trieste statistiek ooit jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:24 schreef Gruisman het volgende:
Wat heb je nou weer aan een breekijzer als dat breekijzer nog nooit een doelpunt heeft gemaakt in Europa![]()
![]()
Druk opvoeren voor Milik. Ik hoop niet dat Sigthorsson goed traint morgen
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Toch wel bizarre vent die Frank soms.. De grootste falert van het seizoen is een paar dagen weer wedstrijdfit en Frank wil hem meteen weer gebruiken in de belangrijkste wedstrijd van het jaar![]()
Wat? Mag toch hopen dat hij mooi op de tribune zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:39 schreef Gruisman het volgende:
Toch wel bizarre vent die Frank soms.. De grootste falert van het seizoen is een paar dagen weer wedstrijdfit en Frank wil hem meteen weer gebruiken in de belangrijkste wedstrijd van het jaar![]()
Als Frank nou weer Siggy opstelt ipv Milik dan zit ie echt aan de drugs.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
wel wat vreemd jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:39 schreef Gruisman het volgende:
ik zie siggy liever helemaal nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:51 schreef BobW het volgende:
Ik zie veel liever Siggy als breekijzer dan Zivko. Maar Mikey is nog beter natuurlijk.![]()
quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Er staat een k teveel in de tt
XD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er staat een k teveel in de tt
XDnog niet zo bekeken, wat scherp van je
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze kunnen moeilijk zeggen dat hij waardeloos is, dan vang je helemaal niks meer voor hemquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die teksten van de technische staf over sightorsson gelijk weer, godverdomme zeg![]()
Boeiend, wordt hier ook erg moe van zeg, jezus. Je bent geen handelshuis, je bent een voetbalclub. En als je 1 wedstrijd hebt om een 1-0 achterstand goed te maken om verder te komen in europa (wat ook knaken oplevert) is dat niet de pot om je gehandicapte spits weer even 'in de etalage' te zetten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk zeggen dat hij waardeloos is, dan vang je helemaal niks meer voor hem![]()
Iemand een déjà vu aan Milan-uit, een aantal jaren terug? Als iets makkelijk te verdedigen is dan zijn het wel lange ballen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Die Braziliaan achterin zal daar zeker niet van onder de indruk zijn inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:19 schreef Morendo het volgende:
Iemand een déjà vu aan Milan-uit, een aantal jaren terug? Als iets makkelijk te verdedigen is dan zijn het wel lange ballen.![]()
Douglas.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Braziliaan achterin zal daar zeker niet van onder de indruk zijn inderdaad![]()
![]()
kirk?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kirk Douglas, geboren als Issur Danielovitch Demsky (Amsterdam (New York), 9 december 1916) is een Amerikaans acteur, filmproducent, filmregisseur, activist en auteur.Naast zijn lange acteercarrière is hij bekend geworden als de man die de zwarte lijst van Hollywood in 1960 ten einde liet komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Nederlands afkomst meen ik maar we dwalen wat af
en nu terug naar voetbal inderdaadFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
3 mil volgens transfermarkt, moet haalbaar zijn.quote:Douglas Silva Bacelar or just Douglas (São Paulo, April 4, 1990) is a Brazilian footballer who acts as a defender. The player signed a 5-year contract with FC Dnipro Dnipropetrovsk. He had defended the Vasco da Gama.![]()
![]()
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boeiend, wordt hier ook erg moe van zeg, jezus. Je bent geen handelshuis, je bent een voetbalclub. En als je 1 wedstrijd hebt om een 1-0 achterstand goed te maken om verder te komen in europa (wat ook knaken oplevert) is dat niet de pot om je gehandicapte spits weer even 'in de etalage' te zetten.![]()
![]()
Schijnt dat PSV de kampioen van de armoede wordt. (Bron: Tyron)
Dus jullie verliezen hier het kampioenschap van de kampioen van de armoede. Toch zuur.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
oke is goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus jullie verliezen hier het kampioenschap van de kampioen van de armoede. Toch zuur.![]()
onbetrouwbare bron: zal dus wel niet waar zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus jullie verliezen hier het kampioenschap van de kampioen van de armoede. Toch zuur.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is toch wel een beetje zo, Ajax ook de vorige 2 seizoenenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus jullie verliezen hier het kampioenschap van de kampioen van de armoede. Toch zuur.![]()
Nouja PSV balt niet goed maar heeft verdomd weinig puntenverlies geleden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje zo, Ajax ook de vorige 2 seizoenen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vind dat dit seizoen dan juist weer niet, voor het eerst in tijden in ieder geval weer een afgetekende kampioen in plaats van de minst slechte ploeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje zo, Ajax ook de vorige 2 seizoenenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Veel geluk welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja PSV balt niet goed maar heeft verdomd weinig puntenverlies geleden.![]()
Het puntenaantal van PSV is ontzettend geflatteerd. Ze hebben meer mazzel gehad dan Twente in hun kampioensjaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat dit seizoen dan juist weer niet, voor het eerst in tijden in ieder geval weer een afgetekende kampioen in plaats van de minst slechte ploeg.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Nou, opzich zit er wat in, maar PSV heeft ook wel echt draken van wedstrijden gespeeld en nipt gewonnen. Ik vind ze ook niet zo enorm superieur, wel beter, maar niet klassen beter dan Ajax.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat dit seizoen dan juist weer niet, voor het eerst in tijden in ieder geval weer een afgetekende kampioen in plaats van de minst slechte ploeg.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vind ik ook wel meevallen allemaal. Ze zijn vooral heel effectief en dat is een kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het puntenaantal van PSV is ontzettend geflatteerd. Ze hebben meer mazzel gehad dan Twente in hun kampioensjaar.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Das een mooie, de vorige 4 seizoenen kon men niet wachten elkaar te overschreeuwen door te roepen dat Ajax kampioen van de armoede was, maar toen verloren jullie het dus niet van de kampioen van de armoede?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Scorebord journalistiek? Het houdt qua voetbal gewoon niet over maar verder wel terechte kampioen hoor maar er is toch enkele druk van de anderen geweest, dat is toch wel armoede vind ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat dit seizoen dan juist weer niet, voor het eerst in tijden in ieder geval weer een afgetekende kampioen in plaats van de minst slechte ploeg.![]()
Tegen de Russische ploegen zag ik daar weinig van terug.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik ook wel meevallen allemaal. Ze zijn vooral heel effectief en dat is een kwaliteit.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ja maar kampioen van de armoede gaat meer om puntenaantal vind ik. Dat betekent dat je kampioen bent geworden omdat de rest van de kneusjes nog meer punten hebben verloren.quote:
Ik kan weinig potjes noemen die PSV niet verdiende te winnen zelfs al was het spel vaak matig. Thuis tegen Willem II misschien, en ajax thuis/uit en groningen thuis/uit omdraaien. Dan misschien nog SCC uit.
That's it denk ik wel. Ze hebben het soms wel wat meezitten met late goals (zoals gezegd, vooral Willem II thuis) of vroege goals.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jawel. PSV was de afgelopen vier jaar kansloos slecht.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das een mooie, de vorige 4 seizoenen kon men niet wachten elkaar te overschreeuwen door te roepen dat Ajax kampioen van de armoede was, maar toen verloren jullie het dus niet van de kampioen van de armoede?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat zeg ik. Voorgaande jaren werd de minst slechtste ploeg kampioen en nu duidelijk de beste.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek? Het houdt qua voetbal gewoon niet over maar verder wel terechte kampioen hoor maar er is toch enkele druk van de anderen geweest, dat is toch wel armoede vind ik.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kom op zeg, omdat Ajax zo zwak is, is PSV kampioen van de armoede? Typische Ajax-redenering.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek? Het houdt qua voetbal gewoon niet over maar verder wel terechte kampioen hoor maar er is toch enkele druk van de anderen geweest, dat is toch wel armoede vind ik.![]()
Wat is kampioen van de armoede? Te afgetekend kampioen worden? Of met een laag puntenaantal kampioen worden? Of allebei?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek? Het houdt qua voetbal gewoon niet over maar verder wel terechte kampioen hoor maar er is toch enkele druk van de anderen geweest, dat is toch wel armoede vind ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk allebei, niet dat het verder veel uitmaakt. PSV is gewoon terecht kampioenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is kampioen van de armoede? Te afgetekend kampioen worden? Of met een laag puntenaantal kampioen worden? Of allebei?![]()
Ik vind het verschil niet zo groot met voorgaande jaren hoor, al vond ik vorig seizoen wel erg dramatischquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Voorgaande jaren werd de minst slechtste ploeg kampioen en nu duidelijk de beste.![]()
Ik wel, de kampioen heeft nu maar weinig puntverlies daar waar het de voorgaande jaren echt een kneuzenkermis was.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het verschil niet zo groot met voorgaande jaren hoorVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Geen idee eerlijk gezegd, maar ik vind de competitie nogal armoedig, dus wie er dan ook kampioen wordt is het van de armoede.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is kampioen van de armoede? Te afgetekend kampioen worden? Of met een laag puntenaantal kampioen worden? Of allebei?
Qua voetbal laat ook PSV niet zien dat ze er ver bovenuit steken, qua punten wel.![]()
Er zijn scheepsladingen mensen die nu nog steeds blaten over kampioen vd armoede. Ook in Rotterdam overigens. Snap ergens wel waar het vandaan komt, maar schijnbaar leggen die mensen dan dus de link niet dat hun cluppie nóg armoediger was aangezien het niet boven Ajax kon eindigen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel. PSV was de afgelopen vier jaar kansloos slecht.Duidelijk afgetekender, of het het beste voetbal is wil ik niet gelijk zeggen. Toch redelijk wat mazzel gehad, maar Ajax ook wel afgelopen jaren. Maar er zijn wel ploegen die beter hebben gevoetbald. Feyenoord had eerste seizoenshelft paar goede potten, Vitesse heeft wel wat imposante momenten/wedstrijden gehad. Ajax helaas niet heel veel. PSV vooral eerste seizoenshelft wat momenten met Depay, maar die raakt al tijden bijzonder weinig meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Voorgaande jaren werd de minst slechtste ploeg kampioen en nu duidelijk de beste.![]()
Het zou wel verdiend zijn. Overigens valt Marc netto veel te verwijten: want wanneer je niet het seizoen was ingegaan met voetbaljosti's als Zimling en Siggie dan waren wij sowieso kampioen geweest.quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Betwijfel ik toch, zijn toch heel veel punten die PSV heeft al weet je nooit hoe het gelopen zou zijn met wat meer druk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zou wel verdiend zijn. Overigens valt Marc netto veel te verwijten: want wanneer je niet het seizoen was ingegaan met voetbaljosti's als Zimling en Siggie dan waren wij sowieso kampioen geweest.![]()
Toen zat hij nog aan de flesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:30 schreef Leonos het volgende:
Met Bazoer in de basis vanaf het begin, waren we kampioen ja![]()
Ach, dat is me te makkelijk, dezelfde kneuzen die opeens wel hard kunnen lopen tegen Heerenveen speelden gelijk tegen kleine kutclubjes omdat ze het vertikten te werken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zou wel verdiend zijn. Overigens valt Marc netto veel te verwijten: want wanneer je niet het seizoen was ingegaan met voetbaljosti's als Zimling en Siggie dan waren wij sowieso kampioen geweest.
Als de inzet gewoon elke week gelijk was aan zondag was het veel closer geweest, de enige die echt iets te verwijten zijn zijn de spelers zelf. Te vaak gewoon niet thuis gegeven.
En Frank hielp soms ook niet met zijn wisselingen van de basis en wissels.
Get woke, go broke!![]()
'Hard werken, veel inzet' we zijn feyenooit niet. Het is gewoon de klasse van Sinkgraven en Bazoer dier eerder gemist werd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dat is me te makkelijk, dezelfde kneuzen die opeens wel hard kunnen lopen tegen Heerenveen speelden gelijk tegen kleine kutclubjes omdat ze het vertikten te werken.
Als de inzet gewoon elke week gelijk was aan zondag was het veel closer geweest, de enige die echt iets te verwijten zijn zijn de spelers zelf. Te vaak gewoon niet thuis gegeven.
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Vind ik ook te makkelijk, tegen Heerenveen was het aardig maar geven ze het zowat nog uit handen, het was en is nog steeds te instabiel, als je Blind had gehouden was het op gebied wel beter geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat is me te makkelijk, dezelfde kneuzen die opeens wel hard kunnen lopen tegen Heerenveen speelden gelijk tegen kleine kutclubjes omdat ze het vertikten te werken.
![]()
Onzin, als je niet naar de bal toekomt en de tegenstander onderschept de bal dus ben je gewoon een luie flikker.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
'Hard werken, veel inzet' we zijn feyenooit niet. Het is gewoon de klasse van Sinkgraven en Bazoer dier eerder gemist werd.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Las dat zijn werkvergunning 3x is afgewezen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:35 schreef Morendo het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/g(...)-afgeteste-simon.htm
Waarom moest deze jongen ook alweer weg?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Die zijn pro-Rusland dus anti-Oekraine. Lucky weer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:38 schreef Morendo het volgende:
Tegen Djnepr fluit een Wit-Rus de wedstrijd. Joepie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoezo? Als Ajax hem een contract geeft dan zit hij toch onder de pannen en gaat hij geen uitkering aanvragen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Las dat zijn werkvergunning 3x is afgewezen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
HET IS EEN COMPLOTquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn pro-Rusland dus anti-Oekraine. Lucky weer.![]()
Weet ik veel joh, ik las t ook maarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo? Als Ajax hem een contract geeft dan zit hij toch onder de pannen en gaat hij geen uitkering aanvragen?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Eén goede wedstrijd en dan deze tekstenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
'Hard werken, veel inzet' we zijn feyenooit niet. Het is gewoon de klasse van Sinkgraven en Bazoer dier eerder gemist werd.![]()
![]()
Warschau-uit was ook prima. Maar het middenveld zoals tegen Heerenveen is gewoon de toekomst. Weg met die Pygmee uit Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eén goede wedstrijd en dan deze tekstenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Mad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eén goede wedstrijd en dan deze teksten![]()
Maar Dnjenprrr is ook pro-Ruslandquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn pro-Rusland dus anti-Oekraine. Lucky weer.![]()
Gelieve geen onwaarheden te vertellen. Dnipropetrovsk is niet bepaald pro-Russisch hoor.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, eigenaar van de club is miljardair en steunt de pro westerse regeringquote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Haast niemand in de stad is Pro-Russisch. Zeker de supporters van Dnjepr niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, eigenaar van de club is miljardair en steunt de pro westerse regering"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
'Hard werken, veel inzet' we zijn feyenooit niet. Het is gewoon de klasse van Sinkgraven en Bazoer dier eerder gemist werd.
Denken dat je nog potjes kan winnen zonder 100% toewijding. Ja misschien als een wedstrijd verkocht is door belchinezen.
Topsport begint bij inzet en mentaliteit. Met flierefluiten red je het niet.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Natuurlijk, maar een bal wat vaker en strakker naar voren passen wil ook nog weleens helpen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Denken dat je nog potjes kan winnen zonder 100% toewijding. Ja misschien als een wedstrijd verkocht is door belchinezen.
Topsport begint bij inzet en mentaliteit. Met flierefluiten red je het niet.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Oke man, bedankt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Topsport begint bij inzet en mentaliteit. Met flierefluiten red je het niet.![]()
Was wel een beetje de meest zinloze opmerking die ik sinds lange tijd gelezen heb.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, en daarvoor moet je vrijlopen, dus weer niet lamlendig vaststaan maar bewegen met je leijer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar een bal wat vaker en strakker naar voren passen wil ook nog weleens helpen.
Hard werken is echt niet alleen slidings en tackles hoor, het is energie erin stoppen, naar de bal toe, voor je man komen, wel terugsprinten bij balverlies (Boilesen) etc etc.
Get woke, go broke!![]()
Tegen een RKC moet je als Ajax zijnde gewoon op 75% kunnen winnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Topsport begint bij inzet en mentaliteit. Met flierefluiten red je het niet.![]()
U leeft nog in de 70'er jaren?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Tegen een RKC moet je als Ajax zijnde gewoon op 75% kunnen winnen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ja, sowieso die hele "instelling"-discussie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Was wel een beetje de meest zinloze opmerking die ik sinds lange tijd gelezen heb.
Je bent echt teringdom als je denkt dat het aan de instelling ligt.![]()
Je bent pas teringdom als je dat niet denkt. Alsof verwende pubers over de hele wereld geroemd worden om hun arbeidsethiekquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sowieso die hele "instelling"-discussie.
Je bent echt teringdom als je denkt dat het aan de instelling ligt.. Geef ze de ruimte en ze lopen de kantjes erbij af, welk vakgebied ook.
En waarom hebben ze het zelf dan ELKE WEEK over "ja, we begonnen wat slapjes" hebben we dat verzonnen ofzo?.
Get woke, go broke!![]()
Kneusjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sowieso die hele "instelling"-discussie.
Je bent echt teringdom als je denkt dat het aan de instelling ligt.![]()
![]()
Oke man is goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent pas teringdom als je dat niet denkt. Alsof verwende pubers over de hele wereld geroemd worden om hun arbeidsethiek. Geef ze de ruimte en ze lopen de kantjes erbij af, welk vakgebied ook.
En waarom hebben ze het zelf dan ELKE WEEK over "ja, we begonnen wat slapjes" hebben we dat verzonnen ofzo?.
![]()
Nee joh. Altijd als het wat minder gaat denkt opeens iedereen dat het aan de mentaliteit ligt. Zo dommig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij overdrijft het wat maar een punt heeft hij wel
En dan winnen we een keer en dan is het "kijk, nu doen ze het wel!"![]()
En met Heerenveen als voorbeeld ook echtWe speelde tegen Heerenveen gewoon bijzonder matig. Met een beetje pech verlies je die wedstrijd ook gewoon. Kijk naar alle kansen die Heerenveen mist en hoe effectief wij zelf waren.
Er is gewoon een gebrek aan kwaliteit momenteel, that's it.![]()
Heb je alleen de samenvatting gekeken ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En met Heerenveen als voorbeeld ook echtWe speelde tegen Heerenveen gewoon bijzonder matig. Met een beetje pech verlies je die wedstrijd ook gewoon. Kijk naar alle kansen die Heerenveen mist en hoe effectief wij zelf waren.
![]()
![]()
Ja nee we waren heel goed. Ook best.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je alleen de samenvatting gekeken ofzo?
Fijn dat ze eindelijk motivatie hadden!!![]()
Als zelfs Gijp toegeeft dat Ajax goed speelde weet je dat het gewoon een prima wedstrijd was. Alleen een kwartier na rust was Heerenveen de betere en tussen de 1-2 en 1-3quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja nee we waren heel goed. Ook best.
Fijn dat ze eindelijk motivatie hadden!!![]()
Ja, want die weet er zoveel van af.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:36 schreef wieisboos het volgende:
Als zelfs Gijp toegeeft dat Ajax goed speelde weet je dat het gewoon een prima wedstrijd was.Vond ik wel meevallen. Vond ons ook niet echt overtuigend beter, behalve de eerste 20 minuten misschien.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:36 schreef wieisboos het volgende:
Alleen een kwartier na rust was Heerenveen de betere en tussen de 1-2 en 1-3
De goals vielen makkelijk, zie de 0-1 en hun goals vielen niet, maar we zijn zeker 3 keer als een godswonder ontsnapt. (Klaassen die de bal aan Uth gaf en Boilessen die zoals gewoonlijk ging liggen toen hij een duel verloor. (Wat een motivatie) )
Ben benieuwd of je ook vond dat we goed speelde als het 2-2 of 3-3 was geëindigd.![]()
Nee hij snapt er geen klote van, maar doorgaans is hij vrij negatief over Ajax. En jij verwacht dus dat Ajax de tegenstander 90 minuten onder druk zet en domineert tussen twee belangrijke Europese duels in. Beetje realisme mag er wel bijquote:![]()
Nee hoor, ik verwacht dat helemaal niet. Daar ging de discussie ook niet over.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee hij snapt er geen klote van, maar doorgaans is hij vrij negatief over Ajax. En jij verwacht dus dat Ajax de tegenstander 90 minuten onder druk zet en domineert tussen twee belangrijke Europese duels in. Beetje realisme mag er wel bij![]()
Als jij Ajax niet goed vond spelen moet je misschien je verwachtingen eens bijstellen. Boilesen kreeg trouwens een duw in zijn rug wat een overtreding was, maar het is Boilesen dus alles is kut.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verwacht dat helemaal niet. Daar ging de discussie ook niet over.![]()
Mentaliteit is kwaliteit. De hersenen besturen de voeten, heeft men laatst ontdekt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Altijd als het wat minder gaat denkt opeens iedereen dat het aan de mentaliteit ligt. Zo dommig.
En dan winnen we een keer en dan is het "kijk, nu doen ze het wel!"![]()
Er is gewoon een gebrek aan kwaliteit momenteel, that's it.![]()
http://www.nu.nl/wetensch(...)ing-robben-niet.htmlquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mentaliteit is kwaliteit. De hersenen besturen de voeten, heeft men laatst ontdekt.graag op anoniem![]()
Een persoon die zich tegelijk aan 2 enkels kan blesseren is op z'n minst motorisch niet de sterkste...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als jij Ajax niet goed vond spelen moet je misschien je verwachtingen eens bijstellen. Boilesen kreeg trouwens een duw in zijn rug wat een overtreding was, maar het is Boilesen dus alles is kut.BFF met GGMM![]()
Ja, dat was sowieso weer een lekkere naaistreek van Naaihuis.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als jij Ajax niet goed vond spelen moet je misschien je verwachtingen eens bijstellen. Boilesen kreeg trouwens een duw in zijn rug wat een overtreding was, maar het is Boilesen dus alles is kut.
Maar verder moeten mensen gewoon eens kijken naar een wedstrijd. Een back die opstoomt, knullig de bal verliest en vanaf de 16 eens gaat kijken hoe zijn collega's zijn fout herstellen ipv terugsprinten, dat is mentaliteit, en ja, daar ontbreekt het vaak aan.
Als je dat niet ziet heb je niet gekeken.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
of dan ben je blind.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat was sowieso weer een lekkere naaistreek van Naaihuis.
Maar verder moeten mensen gewoon eens kijken naar een wedstrijd. Een back die opstoomt, knullig de bal verliest en vanaf de 16 eens gaat kijken hoe zijn collega's zijn fout herstellen ipv terugsprinten, dat is mentaliteit, en ja, daar ontbreekt het vaak aan.
Als je dat niet ziet heb je niet gekeken.graag op anoniem![]()
Is dit grappig bedoeld?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)ing-robben-niet.html
De hersenen bestaan uit meer dan alleen de bewuste kennis, heeft men laatst ontdekt.![]()
Jammer dat je Arjen Robben als een grap ziet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is dit grappig bedoeld?
De hersenen bestaan uit meer dan alleen de bewuste kennis, heeft men laatst ontdekt.graag op anoniem![]()
quote:De drie jeugdspelers die betrokken waren bij de mishandeling van een politieagente in burger mogen bij Ajax blijven, meldt de Telegraaf. Later vandaag wordt bekend welke straf de drie krijgen.
De drie talenten raakten vorige week in opspraak na een handgemeen met de agente. De vrouw raakte daarbij lichtgewond. Ajax schorste de drie spelers na het incident.
Al snel gingen twee jongens vrijuit. De derde, een jongen van 18, wordt verdacht van mishandeling. Hij moet binnenkort voor de rechter verschijnen.![]()
Hij ging gewoon makkelijk liggen. Net als tegen PSG geloof ik destijds. Slappe zak.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als jij Ajax niet goed vond spelen moet je misschien je verwachtingen eens bijstellen. Boilesen kreeg trouwens een duw in zijn rug wat een overtreding was, maar het is Boilesen dus alles is kut.
Ha-ha. Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mentaliteit is kwaliteit. De hersenen besturen de voeten, heeft men laatst ontdekt.
Je weet wat ik bedoel.![]()
Ik denk dat jij bedoelt "je best doen tijdens een wedstrijd". Mentaliteit is een veel breder begrip en wordt in de voetbalwereld zeker onderschat. Een Boilesen bijvoorbeeld doet heus wel zijn best tijdens een wedstrijd. Hij was ook echt wel een talentvolle jongen. Dus waarom redt hij het niet? Mentaliteit. Een gebrek aan zelfreflectie bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij ging gewoon makkelijk liggen. Net als tegen PSG geloof ik destijds. Slappe zak.
[..]
Ha-ha. Ja.
Je weet wat ik bedoel.![]()
Nou ja prima, dan verschillen we van mening.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij bedoelt "je best doen tijdens een wedstrijd". Mentaliteit is een veel breder begrip en wordt in de voetbalwereld zeker onderschat. Een Boilesen bijvoorbeeld doet heus wel zijn best tijdens een wedstrijd. Hij was ook echt wel een talentvolle jongen. Dus waarom redt hij het niet? Mentaliteit. Een gebrek aan zelfreflectie bijvoorbeeld
Ik denk namelijk niet dat hij trots op zichzelf is als hij zo naar z'n spel kijkt.![]()
Ik bedoel meer dat al die verdedigers die tegenover Robben staan kneiterdom zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat je Arjen Robben als een grap ziet.![]()
Er heeft letterlijk geen seconde een resultaat voor Heerenveen ingezeten. Na 10 minuten was het al beslist, Ajax had zelf ook veel vaker kunnen scoren maar die kansen zaten niet echt in de samenvatting.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:41 schreef GGMM het volgende:
De goals vielen makkelijk, zie de 0-1 en hun goals vielen niet, maar we zijn zeker 3 keer als een godswonder ontsnapt. (Klaassen die de bal aan Uth gaf en Boilessen die zoals gewoonlijk ging liggen toen hij een duel verloor. (Wat een motivatie) )
Ben benieuwd of je ook vond dat we goed speelde als het 2-2 of 3-3 was geëindigd.
Heerenveen heeft een paar kansen gehad, maar werkelijk nooit ook maar enige controle over de wedstrijd.Gourmetten of steengrillen?![]()
Dan hebben we een andere wedstrijd gezien.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er heeft letterlijk geen seconde een resultaat voor Heerenveen ingezeten. Na 10 minuten was het al beslist, Ajax had zelf ook veel vaker kunnen scoren maar die kansen zaten niet echt in de samenvatting.
Heerenveen heeft een paar kansen gehad, maar werkelijk nooit ook maar enige controle over de wedstrijd.![]()
zal wel meevallen, ik denk eerder dat hij teveel nadenkt, die moet gewoon vrij in zijn hoofd worden, dan wordt het misschien nog watquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij bedoelt "je best doen tijdens een wedstrijd". Mentaliteit is een veel breder begrip en wordt in de voetbalwereld zeker onderschat. Een Boilesen bijvoorbeeld doet heus wel zijn best tijdens een wedstrijd. Hij was ook echt wel een talentvolle jongen. Dus waarom redt hij het niet? Mentaliteit. Een gebrek aan zelfreflectie bijvoorbeeld![]()
De marge is in 80% van de wedstrijd minimaal 2 doelpunten geweest, dus ik snap echt niet hoe je dan kunt spreken van een mogelijkheid op gelijkspel. Ja, als ze 2-3 'hadden' gemaakt kwam 'misschien' die 3-3 ook wel. Intussen had Ajax natuurlijk ook nog 4 keer kunnen scoren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hebben we een andere wedstrijd gezien.
Ook in het stadion zat het geloof bij het Heerenveen-publiek er geen moment in. Nu zijn ze sowieso al mak natuurlijk, maar na die 0-2 had iedereen al vrede met een nederlaag.Gourmetten of steengrillen?![]()
ik dacht dat er na de 2-1 ook een mega kans op 2-2 wasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
De marge is in 80% van de wedstrijd minimaal 2 doelpunten geweest, dus ik snap echt niet hoe je dan kunt spreken van een mogelijkheid op gelijkspel. Ja, als ze 2-3 'hadden' gemaakt kwam 'misschien' die 3-3 ook wel. Intussen had Ajax natuurlijk ook nog 4 keer kunnen scoren.
Ook in het stadion zat het geloof bij het Heerenveen-publiek er geen moment in. Nu zijn ze sowieso al mak natuurlijk, maar na die 0-2 had iedereen al vrede met een nederlaag.![]()
Nee. Dat was na de 3-1quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat er na de 2-1 ook een mega kans op 2-2 wasDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Goed aangepakt als je het mij vraagtquote:Ajax heeft maatregelen getroffen tegen de drie jeugdspelers die afgelopen week in opspraak zijn geraakt.
De A-junior die als enige gedagvaard is, komt de rest van het seizoen niet meer in actie bij wedstrijden van Ajax. Hij heeft daarbij een officiële waarschuwing gekregen. De club heeft hem tevens, contractueel gezien, de hoogst mogelijke boete opgelegd. Daarnaast moet hij een externe cursus conflictbeheersing volgen.
De andere twee spelers werden door het OM heengezonden zonder dagvaarding. Dat betekent dat zij strafrechtelijk gezien geen verdachten meer zijn en dat zij niet worden vervolgd. Desondanks vindt de clubleiding dat deze spelers niet in deze situatie terecht hadden moeten komen. Zij komen een maand niet in actie bij wedstrijden van Ajax.
Voor alle drie de spelers geldt dat zij de komende twee weken apart zullen trainen. Ook zullen zij een presentatie geven over de situatie en daarbij hun excuses maken aan alle spelers van de jeugdopleiding. Tot slot zal Ajax de drie spelers gaan inzetten bij projecten van de Ajax Foundation, waarbij op scholen in Amsterdam en omgeving aandacht wordt besteed aan ‘Life skills’.![]()
Hij krijgt zelfs een cursus conflictbeheersing. Dat leert ze nog eens wat bij.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:37 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mag hopen dat vooral Azzouzi dan op z'n minst wel keihard gestraft gaat worden![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 16:16:24Zakaria El Azzouzi rest van seizoen niet meer in actie voor #Ajax. Andere twee A-junioren een maand geschorst. Daarnaast extra sancties reageer retweet
Contractueel gezien krijgt El Azzouzi hoogst mogelijke boete. Ben benieuwd naar de daadwerkelijke hoogte v/h bedrag.twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 16:17:333 A-junioren moeten presentatie geven aan rest jeugdopleiding en uitleggen wat er is gebeurd. #Ajax reageer retweet
![]()
wel kut, van die azzouzi was lekker bezig voor de winterstopHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
El Idrissi kan er ook wat van. A1 zal niet minder zijn nuquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:29 schreef Catch22- het volgende:
wel kut, van die azzouzi was lekker bezig voor de winterstop![]()
Nog zo 1 waarvan ik echt niet weet of het nou nog wat gaat worden of niet. Voetballen kan hij wel, als er maar geen vervelende tegenstanders in de buurt zijn, das zo irritant, wil ie een bal rustig aannemen, pakt iemand hem af, das toch niet eerlijk?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Verbintenis tot 2018 is officieel..
Get woke, go broke!![]()
Hopen dat hij wat meer mentaliteit krijgt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog zo 1 waarvan ik echt niet weet of het nou nog wat gaat worden of niet. Voetballen kan hij wel, als er maar geen vervelende tegenstanders in de buurt zijn, das zo irritant, wil ie een bal rustig aannemen, pakt iemand hem af, das toch niet eerlijk?.
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Verbintenis tot 2018 is officieel.Jahoor Lucas.quote:De Deen is blij dat hij langer aan Ajax verbonden is. ,,Ik denk dat het goed gaat met mijn ontwikkeling. Bij Ajax kan ik nog heel veel bereiken. Het is mooi dat veel bepalende spelers hun contract hebben verlengd. Mijn doel is om ook één van hen te worden. Met deze groep kunnen we nog mooie dingen bereiken."
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)erlengt-contract.htmHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Die kerel moet eens serieus aan z'n postuur gaan werken. Leuk voetballertje, maar zodra een ploeg wat mannelijker speelt en hij de duels aan moet gaan is het snel over.![]()
Waarschijnlijk meer dan jij en ik per maand op ons rekening krijgen. Overigens prima gehandeld door Ajaxquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 16:16:24Zakaria El Azzouzi rest van seizoen niet meer in actie voor #Ajax. Andere twee A-junioren een maand geschorst. Daarnaast extra sancties reageer retweet
Contractueel gezien krijgt El Azzouzi hoogst mogelijke boete. Ben benieuwd naar de daadwerkelijke hoogte v/h bedrag.twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 16:17:333 A-junioren moeten presentatie geven aan rest jeugdopleiding en uitleggen wat er is gebeurd. #Ajax reageer retweet
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kijk hoe dunquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Verbintenis tot 2018 is officieel.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
LUCASGOD![]()
![]()
GENOT
Hij gaat het makenMannetjes passeert hij al met gemak, vorig jaar ging dat niet. Volgend jaar gaat hij ook uitstekende steekpasses kunnen leveren
![]()
![]()
Niet gek met Mercedes als sponsor he...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:16 schreef Gruisman het volgende:
Wat verdiend zo een jeugdspelertje als Azzouzi nou? Scheen namelijk in een dikke mercedez te rijden![]()
Dus elke jeugdspeler krijgt een dikke Mercedes? Lijkt me nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet gek met Mercedes als sponsor he...![]()
De nieuwe Laudrupquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Verbintenis tot 2018 is officieel.![]()
![]()
Oh.![]()
was een a klasse of zo dus valt meequote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:24 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dus elke jeugdspeler krijgt een dikke Mercedes? Lijkt me niet![]()
Hoe ze op die vergelijkingen komen, de enige overeenkomst de haarkleur denk ik, beide Laudrups korte beentjes, laag zwaartepunt, dat heeft Andersen totaal niet, wel een leuke speler daar niet van.quote:![]()
Nee niet elke, ik gok zomaar dat een jochie uit de D nog geen Mercedes krijgtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:24 schreef Gruisman het volgende:
[..]
![]()
Kutzooi. Echt jammer, Andersen moet zo snel mogelijk weg bij Ajax. Waardeloze speler die het niveau van de eredivisie totaal niet aan kan en elke belangrijke wedstrijd finaal door het ijs zaktquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Verbintenis tot 2018 is officieel.
YESSSquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Verbintenis tot 2018 is officieel.![]()
Vind je? Als ik een politieagent mishandel kan ik gewoon vertrekken bij de baas. En dan heb ik zoals deze jongens nog niet eens een publieke voorbeeldfunctie. Ben benieuwd wat ze hadden gedaan als het niet zo'n talent als deze jongen was geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer dan jij en ik per maand op ons rekening krijgen. Overigens prima gehandeld door Ajax![]()
![]()
Kan altijd nog, hij moet er volgend seizoen staanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kutzooi. Echt jammer, Andersen moet zo snel mogelijk weg bij Ajax. Waardeloze speler die het niveau van de eredivisie totaal niet aan kan en elke belangrijke wedstrijd finaal door het ijs zakt![]()
Het wordt niets meer met hem, beetje zoals Ebecillio en Bojan. Helaas is Ajax (en de meeste hier) daar nog niet van overtuigd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan altijd nog, hij moet er volgend seizoen staanOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi Shreyasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kutzooi. Echt jammer, Andersen moet zo snel mogelijk weg bij Ajax. Waardeloze speler die het niveau van de eredivisie totaal niet aan kan en elke belangrijke wedstrijd finaal door het ijs zakt
Wil je voortaan iets minder opzichtig trollen?
DankjewelOh.![]()
Andersen is een net nietje. Net zoals Serero en Boilesen. Leuke spelers, maar uiteindelijk heb je er geen drol aan.![]()
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:47 schreef Scorpie het volgende:
Andersen is een net nietje. Net zoals Serero en Boilesen. Leuke spelers, maar uiteindelijk heb je er geen drol aan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er precies leuk aan Boilesen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:47 schreef Scorpie het volgende:
Andersen is een net nietje. Net zoals Serero en Boilesen. Leuke spelers, maar uiteindelijk heb je er geen drol aan.Oh.![]()
Wormgoor deed iets veel minder extreems en die gooiden ze er meteen uitquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vind je? Als ik een politieagent mishandel kan ik gewoon vertrekken bij de baas. En dan heb ik zoals deze jongens nog niet eens een publieke voorbeeldfunctie. Ben benieuwd wat ze hadden gedaan als het niet zo'n talent als deze jongen was geweest.![]()
![]()
Serero is op 6 een best bruikbare speler hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:47 schreef Scorpie het volgende:
Andersen is een net nietje. Net zoals Serero en Boilesen. Leuke spelers, maar uiteindelijk heb je er geen drol aan.![]()
Die vonden ze zeker al kut , dus dat stelen was een goed excuusquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:53 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wormgoor deed iets veel minder extreems en die gooiden ze er meteen uitRED ONS HENNIEGOD![]()
precies, maar eerlijk is het niet natuurlijk. Al kan ik begrijpen ze niet willen dat er weer een weggestuurde jeugdspeler bij een andere club slaagtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die vonden ze zeker al kut , dus dat stelen was een goed excuus![]()
dat is dus het punt, zo'n jongen vertegenwoordigt ook kapitaalquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
precies, maar eerlijk is het niet natuurlijk. Al kan ik begrijpen ze niet willen dat er weer een weggestuurde jeugdspeler bij een andere club slaagt![]()
Tja Kluivert speelde 2 weken later gewoon weer na een dodelijke aanrijding en Drost kwam daar ook mee weg bij Zwollequote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
precies, maar eerlijk is het niet natuurlijk. Al kan ik begrijpen ze niet willen dat er weer een weggestuurde jeugdspeler bij een andere club slaagtRED ONS HENNIEGOD![]()
En waarom ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Kluivert speelde 2 weken later gewoon weer na een dodelijke aanrijding![]()
Hoezo te makkelijk? Als bedrijf wil je toch niet crimineel in dienst hebben? Heb je om bij een bedrijf als Ajax geen VOG of iets nodig?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dat Ajax het prima heeft opgelost.
Wegsturen vind ik eigenlijk te makkelijk![]()
Ze wisten het niet maar uiteindelijk bracht het ze geen geld op qua transferbedragquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Daarom Ajax heeft het prima opgelost voor Ajax en ook voor die jongen, uiteraard is de verontwaardiging groot bij niet Ajax Nederland, wat een verrassing weer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dat Ajax het prima heeft opgelost.
Wegsturen vind ik eigenlijk te makkelijk![]()
Dit meen je serieus?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom Ajax heeft het prima opgelost voor Ajax en ook voor die jongen, uiteraard is de verontwaardiging groot bij niet Ajax Nederland, wat een verrassing weer.![]()
Andersen moet een jaar uitgeleend worden aan een club als Groningen of Zwolle. Of Twente.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Boeiend, ze zou het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vind je? Als ik een politieagent mishandel kan ik gewoon vertrekken bij de baas. En dan heb ik zoals deze jongens nog niet eens een publieke voorbeeldfunctie. Ben benieuwd wat ze hadden gedaan als het niet zo'n talent als deze jongen was geweest.![]()
Daley Blind is zeventien klassen beter dan Andersenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een ander net nietje speelt nu bij Manchester United, afschrijven kan altijd nogOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Allerlei aannames, maar het snijdt helaas weinig hout.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vind je? Als ik een politieagent mishandel kan ik gewoon vertrekken bij de baas. En dan heb ik zoals deze jongens nog niet eens een publieke voorbeeldfunctie. Ben benieuwd wat ze hadden gedaan als het niet zo'n talent als deze jongen was geweest.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Totaal niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daley Blind is zeventien klassen beter dan AndersenOh.![]()
hij heeft geen moord gepleegd hoor?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoezo te makkelijk? Als bedrijf wil je toch niet crimineel in dienst hebben? Heb je om bij een bedrijf als Ajax geen VOG of iets nodig?
Hij was wat gewelddadig en daar word hij goed voor gestraft. Dan hoef je niet meteen alles kwijt te raken
Oh.![]()
Laat ik het anders zeggen, het kost Daley Blind soms moeite aan te haken bij Manchester United maar hij kan met pijn en moeite dat niveau net aan. Andersen heeft datzelfde alleen bij Telstar en Emmenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezus wat ben jij domquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daley Blind is zeventien klassen beter dan Andersen![]()
Vandaar dat Andersen een van de betere was tegen Barcaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, het kost Daley Blind soms moeite aan te haken bij Manchester United maar hij kan met pijn en moeite dat niveau net aan. Andersen heeft datzelfde alleen bij Telstar en EmmenOh.![]()
Want? Bij de verkiezing van voetballer van het jaar worden ook verdedigers, middenvelders en aanvallers met elkaar vergelekenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarschijnlijk heb jij Daley Blind vijf jaar geleden ook afgeschreven...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en door de ene wedstrijd toen hij het Ajax-niveau voor het eerst en voor het laatst haalde, denkt iedereen dat het een goede speler is. Dat hij daarna 25 wedstrijd zwaar klote heeft gespeeld ben je kennelijk vergeten of wil je niet zienquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaar dat Andersen een van de betere was tegen BarcaOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, maar ik heb wel gezegd dat hij sneller in Oranje is gekozen dankzij z'n vader.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:23 schreef S15 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij Daley Blind vijf jaar geleden ook afgeschreven...Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
net als D Hoesenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaar dat Andersen een van de betere was tegen BarcaRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ben met je eens dat hij vaak genoeg kut speelde hoor maar hij heeft ook nog genoeg laten zien het niveau wel aan te kunnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en door de ene wedstrijd toen hij het Ajax-niveau voor het eerst en voor het laatst haalde, denkt iedereen dat het een goede speler is. Dat hij daarna 25 wedstrijd zwaar klote heeft gespeeld ben je kennelijk vergeten of wil je niet zien
Hij is alleen een slapzak. Als dat verbeterd heb je een wereldtalent in huis, ben ik van overtuigd.Oh.![]()
Benieuwd hoe jouw mening was over Blind zijn eerste jaar in Ajax 1, soms wordt geduld beloond soms niet maar jij bent gewoon te vroeg met je eindconclusiequote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leuk voor hem . Meteen naar Realquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen passeerde Barca spelers alsof ze er niet stonden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zie wel een duidelijk verschil met Blind. Bij Blind zag je in het begin echt niet dat het ooit nog eens wat zou worden. Bij Andersen zie je wel dat hij absoluut wel talent heeft. Dat gaat echter gepaard met een dusdanige slapheid en nonchalance, dat hij eigenlijk voornamelijk een 4 verdiend in een wedstrijd. Ik vraag me af of dat nog gaat veranderen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Benieuwd hoe jouw mening was over Blind zijn eerste jaar in Ajax 1, soms wordt geduld beloond soms niet maar jij bent gewoon te vroeg met je eindconclusieVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik ook hoor maar als het hem wel gaat lukken heb ik liever dat hij nog bij Ajax zitquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie wel een duidelijk verschil met Blind. Bij Blind zag je in het begin echt niet dat het ooit nog eens wat zou worden. Bij Andersen zie je wel dat hij absoluut wel talent heeft. Dat gaat echter gepaard met een dusdanige slapheid en nonchalance, dat hij eigenlijk voornamelijk een 4 verdiend in een wedstrijd. Ik vraag me af of dat nog gaat veranderen.![]()
Prima dat contract Andersen verlengd is, hij moet sterker worden maar het voetbaltalent heeft ie zeker. Zeker de gok waard.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk voor hem . Meteen naar Real
Mijn punt is alleen dat hij duidelijk talent heeft.Oh.![]()
Agressie is dan ook een redelijk aangeboren talent. Ik ben wel benieuwd hoe Andersen zou reageren op hormoonpreparaten.
En dan mag de clubarts eerst even kijken of dat op de dopinglijst staat.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dus pas bij moord moet iemand ontslagen worden?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hij heeft geen moord gepleegd hoor?
Hij was wat gewelddadig en daar word hij goed voor gestraft. Dan hoef je niet meteen alles kwijt te raken
Ik begrijp Ajax ook wel doet ze (als het een groot talent is zoals men zegt) hem niet direct ontslaan. Dat zou immers betekenen dat je een eventuele toekomstige transfersom weggooit. Maar vreemd is het natuurlijk wel. Deze jongen heeft een publieke voorbeeldfunctie. Ieder ander persoon in het bedrijfsleven zou direct ontslagen worden. Of je moet natuurlijk op de sociale werkplaats werken...![]()
Tja , nu nog omzetten naar rendement . Blijft dat uit , dan mag die van mij vertrekkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Mijn punt is alleen dat hij duidelijk talent heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
Yep. Maar kracht is aan te leren, voetbaltalent niet. Of ie het uiteindelijk gaat redden zal vooral een mentale kwestie zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie wel een duidelijk verschil met Blind. Bij Blind zag je in het begin echt niet dat het ooit nog eens wat zou worden. Bij Andersen zie je wel dat hij absoluut wel talent heeft. Dat gaat echter gepaard met een dusdanige slapheid en nonchalance, dat hij eigenlijk voornamelijk een 4 verdiend in een wedstrijd. Ik vraag me af of dat nog gaat veranderen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
eensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja , nu nog omzetten naar rendement . Blijft dat uit , dan mag die van mij vertrekkenOh.![]()
eens maar nog 1 seizoen dusquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja , nu nog omzetten naar rendement . Blijft dat uit , dan mag die van mij vertrekken![]()
Ook op de sociale werkplaats kun je blijkbaar vertrekken als je zoiets hebt gedaan:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus pas bij moord moet iemand ontslagen worden?
Ik begrijp Ajax ook wel doet ze (als het een groot talent is zoals men zegt) hem niet direct ontslaan. Dat zou immers betekenen dat je een eventuele toekomstige transfersom weggooit. Maar vreemd is het natuurlijk wel. Deze jongen heeft een publieke voorbeeldfunctie. Ieder ander persoon in het bedrijfsleven zou direct ontslagen worden. Of je moet natuurlijk op de sociale werkplaats werken...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is wel vervelend dat hij zeker aan het begin van de tweede seizoenshelft toch wel als één van de zwakke schakels verantwoordelijk was voor al dat puntverlies. Ik denk niet dat je je dat volgens seizoen weer kunt permitteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep. Maar kracht is aan te leren, voetbaltalent niet. Of ie het uiteindelijk gaat redden zal vooral een mentale kwestie zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
*verbetertquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat hij vaak genoeg kut speelde hoor maar hij heeft ook nog genoeg laten zien het niveau wel aan te kunnen.
Hij is alleen een slapzak. Als dat verbeterd heb je een wereldtalent in huis, ben ik van overtuigd.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we dat eerst maar eens afwachten. Duurt mij allemaal veel te langquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Fischer goed terugkomt dan is het einde verhaal vrees ik![]()
![]()
Die speelt op een hele andere positiequote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor Linkshalf zie ik eerlijk gezegd ook geen kans voor Andersenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die speelt op een hele andere positieRED ONS HENNIEGOD![]()
Je ziet aan Bazoer hoe snel het soms kan gaan, dus heel veel tijd heeft hij inderdaad niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het maar geen Boilesen-verhaal wordtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:34 schreef S15 het volgende:
[..]
Laten we dat eerst maar eens afwachten. Duurt mij allemaal veel te langRED ONS HENNIEGOD![]()
Met Sinkgraven is die positie nu dubbel bezet, waarbij Serero ook nog rondloopt. Dat zal sowieso niet gebeuren. Andersen concurreerde toen nog met Pizzaboy Duarte.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is wel vervelend dat hij zeker aan het begin van de tweede seizoenshelft toch wel als één van de zwakke schakels verantwoordelijk was voor al dat puntverlies. Ik denk niet dat je je dat volgens seizoen weer kunt permitteren.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Bazoer heeft naast zijn voetballende kwaliteiten ook zijn fysiek mee . Dat helpt enorm tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet aan Bazoer hoe snel het soms kan gaan, dus heel veel tijd heeft hij inderdaad niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Iets anders: kunnen we niet beter weer beter 3-4-3 spelen met een ruit op het middenveld? We halen zo weinig rendement uit onze backs, dat is echt schrikbarend.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Alles wat goed is komt snelHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Zeker maar hij ziet het gewoon ook goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bazoer heeft naast zijn voetballende kwaliteiten ook zijn fysiek mee . Dat helpt enorm tegenwoordig![]()
Zou je wel moeten gaan doen ja in Nederlandquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:37 schreef Morendo het volgende:
Iets anders: kunnen we niet beter weer beter 3-4-3 spelen met een ruit op het middenveld? We halen zo weinig rendement uit onze backs, dat is echt schrikbarend.![]()
Maakt idd alleen maar de juiste beslissingen in balbezit . Maar dat heeft ie ook moeten leren in Jong Ajax. Talent was er altijd al.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar hij ziet het gewoon ook goedRED ONS HENNIEGOD![]()
En ik vraag me toch af in welke wedstrijden hij dat talent nu toch zo overduidelijk heeft getoond. Hij komt simpelweg tekort en het is niet voor niets dat Andersen hier aan het begin van het seizoen veelvuldig werd bejubeld hier en nu, op pak hem beet driekwart van de competitie, blij mag zijn met een invalbeurt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Mijn punt is alleen dat hij duidelijk talent heeft.
Nee, afschrijven hoeven we hem nog niet. Maar het is echt niet de wonderboy waar velen wel op hoopten. Vreselijk veel balverlies, te nonchalant in zijn passing, persoonlijke duels heeft hij nog nooit gewonnen en als laatste...hij maakt gewoon simpelweg nooit het verschil. Andersen is gewoon vervangbaar. Ik vind het prima dat zijn contract is verlengd, maar zijn groeiproces moet hij elders maar doorlopen en niet in Ajax 1.![]()
Mensen die er naar het schijnt veel verstand van hebben zien het dusdanig in hem zitten dat ze zijn contract verlengen. Die zullen het wel wetenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:44 schreef Fargo het volgende:
[..]
En ik vraag me toch af in welke wedstrijden hij dat talent nu toch zo overduidelijk heeft getoond. Hij komt simpelweg tekort en het is niet voor niets dat Andersen hier aan het begin van het seizoen veelvuldig werd bejubeld hier en nu, op pak hem beet driekwart van de competitie, blij mag zijn met een invalbeurt.
Nee, afschrijven hoeven we hem nog niet. Maar het is echt niet de wonderboy waar velen wel op hoopten. Vreselijk veel balverlies, te nonchalant in zijn passing, persoonlijke duels heeft hij nog nooit gewonnen en als laatste...hij maakt gewoon simpelweg nooit het verschil. Andersen is gewoon vervangbaar. Ik vind het prima dat zijn contract is verlengd, maar zijn groeiproces moet hij elders maar doorlopen en niet in Ajax 1.Zie het zelf ook wel zitten in hem, laatbloeiertje denk ik
![]()
Het is ook zijn houding inderdaad, als je dat eens vergelijkt met hoe Bazoer en Klaassen spelen op het middenveld is dat een wereld van verschil. Die gasten staan er gewoon, knallen er gewoon in. Bij Andersen is het één slappe hap en die mentaliteit gaat hij helaas niet meer kwijt raken, hij is te vroeg op een voetstuk geplaatst en vergeet dat hij elke wedstrijd keihard moet werken, vechten en 200% moet geven om misschien het niveau van Jong Ajax te halen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:44 schreef Fargo het volgende:
[..]
En ik vraag me toch af in welke wedstrijden hij dat talent nu toch zo overduidelijk heeft getoond. Hij komt simpelweg tekort en het is niet voor niets dat Andersen hier aan het begin van het seizoen veelvuldig werd bejubeld hier en nu, op pak hem beet driekwart van de competitie, blij mag zijn met een invalbeurt.
Nee, afschrijven hoeven we hem nog niet. Maar het is echt niet de wonderboy waar velen wel op hoopten. Vreselijk veel balverlies, te nonchalant in zijn passing, persoonlijke duels heeft hij nog nooit gewonnen en als laatste...hij maakt gewoon simpelweg nooit het verschil. Andersen is gewoon vervangbaar. Ik vind het prima dat zijn contract is verlengd, maar zijn groeiproces moet hij elders maar doorlopen en niet in Ajax 1.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
fysiek gezien sowieso, is echt nog een jochiequote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mensen die er naar het schijnt veel verstand van hebben zien het dusdanig in hem zitten dat ze zijn contract verlengen. Die zullen het wel wetenZie het zelf ook wel zitten in hem, laatbloeiertje denk ik
![]()
Ahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij Andersen is het één slappe hap en die mentaliteit gaat hij helaas niet meer kwijt raken, hij is te vroeg op een voetstuk geplaatst en vergeet dat hij elke wedstrijd keihard moet werken, vechten en 200% moet geven om misschien het niveau van Jong Ajax te halen.![]()
Dat is wel triest inderdaad, betwijfel of dat ooit nog gaat veranderen. Hoeft op zich geen probleem te zijn als je goed genoeg bent dat je de fysieke duels kan mijdenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
fysiek gezien sowieso, is echt nog een jochie![]()
Dit is een grap toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is ook zijn houding inderdaad, als je dat eens vergelijkt met hoe Bazoer en Klaassen spelen op het middenveld is dat een wereld van verschil. Die gasten staan er gewoon, knallen er gewoon in. Bij Andersen is het één slappe hap en die mentaliteit gaat hij helaas niet meer kwijt raken, hij is te vroeg op een voetstuk geplaatst en vergeet dat hij elke wedstrijd keihard moet werken, vechten en 200% moet geven om misschien het niveau van Jong Ajax te halen.![]()
Ik kan me geen overtuigende wedstrijd van Andersen heugen eigenlijkHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het kan zijn hoor, dat dat fysiek nog moet komen. Zijn rol in de tegentreffer van Heerenveen was echter ook wel tekenend en had met een gebrek aan fysieke kracht weinig van doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
fysiek gezien sowieso, is echt nog een jochieVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik ook niet helaas, het blijft bij korte fases in de wedstrijd waarin hij laat zien wat hij kanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:51 schreef Catch22- het volgende:
Ik kan me geen overtuigende wedstrijd van Andersen heugen eigenlijk![]()
Ik ga er vanuit dat zijn laatste opmerking over Jong Ajax een tikkeltje overdreven is, maar de voorgaande zinnen kloppen mijns inziens wel redelijk.quote:![]()
Ik bedoel het meer in de zin dat hij nog geen man is, bij de één duurt dat langer dan bij de anderquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het kan zijn hoor, dat dat fysiek nog moet komen. Zijn rol in de tegentreffer van Heerenveen was echter ook wel tekenend en had met een gebrek aan fysieke kracht weinig van doen.![]()
en hij is ook geen speler die met inzet probeert te compenseren, of kan doordouwen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook niet helaas, het blijft bij korte fases in de wedstrijd waarin hij laat zien wat hij kanHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jong Ajax spelers kunnen er één krijgen voor zo'n 500 per maand.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:24 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja he, of de kwaliteit van Andersen he. Gr grquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat niet iedereen de mentaliteit van Suarez heeft![]()
Het is voor mij nog steeds compleet onduidelijk wat er nou is voorgevallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoezo te makkelijk? Als bedrijf wil je toch niet crimineel in dienst hebben? Heb je om bij een bedrijf als Ajax geen VOG of iets nodig?
Eerst zijn er 3 jongens die een vrouw uit de auto trekken en mishandelen.
Dan is het 1 jongen, met 2 die erbij stonden. Vervolgens heeft ze niks gebroken en is ze ook niet uit de auto getrokken. Wat is er nou eigenlijk gebeurd?
3 jongens staan op de weg; toet toet toet!!!, vrouwelijk beest stapt uit "hey rot eens op van de weg vieze buitenlanders", vrouw krijgt een klap en valt?
3 jongens staan langs de weg te wachten op een vrouw. Vrouw komt aanrijden. en ze springen voor de auto, vervolgens toetert ze licht 1 keer en de jongens trekken haar uit de auto en stompen haar met zijn driëen in elkaar zodat ze haar botten breekt. Ze horen het bot kraken en besluiten haar niet te verkrachten maar weg te rennen.
Context is redelijk belangrijk. Het verschil tussen een verkeersruzie en een eenzijdige mishandelijk is nogal groot. En wat mij betreft resulteert dat ook in een verschil in behandeling. Een verkeersruzie kan je met een flinke schorsing afdoen en extra werk (excuses, voorlichting etc), een eenzijdige "willekeurige" mishandeling is direct ontslag.
Ook wel leuk dat ze continu als weerloze vrouw wordt gepresenteerd terwijl het gewoon een agente is die toch wel enigszins zichzelf moet kunnen beschermen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ben je gek daar kan niet mee gescoord wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is voor mij nog steeds compleet onduidelijk wat er nou is voorgevallen.
Eerst zijn er 3 jongens die een vrouw uit de auto trekken en mishandelen.
Dan is het 1 jongen, met 2 die erbij stonden. Vervolgens heeft ze niks gebroken en is ze ook niet uit de auto getrokken. Wat is er nou eigenlijk gebeurd?
3 jongens staan op de weg; toet toet toet!!!, vrouwelijk beest stapt uit "hey rot eens op van de weg vieze buitenlanders", vrouw krijgt een klap en valt?
3 jongens staan langs de weg te wachten op een vrouw. Vrouw komt aanrijden. en ze springen voor de auto, vervolgens toetert ze licht 1 keer en de jongens trekken haar uit de auto en stompen haar met zijn driëen in elkaar zodat ze haar botten breekt. Ze horen het bot kraken en besluiten haar niet te verkrachten maar weg te rennen.
Context is redelijk belangrijk. Het verschil tussen een verkeersruzie en een eenzijdige mishandelijk is nogal groot. En wat mij betreft resulteert dat ook in een verschil in behandeling. Een verkeersruzie kan je met een flinke schorsing afdoen en extra werk (excuses, voorlichting etc), een eenzijdige "willekeurige" mishandeling is direct ontslag.
Ook wel leuk dat ze continu als weerloze vrouw wordt gepresenteerd terwijl het gewoon een agente is die toch wel enigszins zichzelf moet kunnen beschermen.
Media is tegen ons
KNKB zal er wel achter zitten![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:15 schreef Tyron het volgende:
vrouwen horen sowieso niet achter het stuur dus goed dat ze haar even aangepakt hebben![]()
Wat is de overeenkomst tussen de kerstman en een parkerende vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:FC Twente raakt talent Ould-Chikh kwijt
FC Twente houdt stevig rekening met een spoedig vertrek van Bilal Ould-Chikh. Het talent wordt in juli achttien jaar, maar de onderhandelingen tussen de Enschedese club en de aanvaller over een nieuw en verbeterd contract zijn stukgelopen.
De club meldt op de eigen website dat 'de wensen en mogelijkheden te ver uit elkaar liggen'. Het noodlijdende FC Twente moet miljoenen bezuinigen en zegt tegen Voetbal International in het geval Bilal tot het uiterste te zijn gegaan.
Door de afgebroken onderhandelingen is een zomerse transfer waarschijnlijk. Het huidige contract van de jeugdinternational loopt tot medio 2016. Wil FC Twente nog geld aan hem overhouden, dan dient hij voor het einde van zijn verbintenis verkocht te worden.
Voor Ould-Chikh, die dit seizoen dertien competitiewedstrijden in het eerste elftal van FC Twente speelde, is ruime belangstelling van binnen- en buitenlandse clubs.
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)-ouldchikh-kwijt.htmDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Sigthorsons contract is ook wel eens verlengd. Tot 2018 is nou niet een tijdsduur waar groot vertrouwen uitspreekt. Meer erbij houden voor de breedte.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mensen die er naar het schijnt veel verstand van hebben zien het dusdanig in hem zitten dat ze zijn contract verlengen. Die zullen het wel wetenZie het zelf ook wel zitten in hem, laatbloeiertje denk ik
![]()
Leuk spelertje maar daar hebben wij er al een stuk of 30 van. 1 goal in 13 wedstrijden vind ik ook wat weinig trouwens.quote:![]()
Tegen Willem II thuis had hij volgens mij 2 assists en een aantal voorbereidende acties. Toen werd ie ook MOTMquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:51 schreef Catch22- het volgende:
Ik kan me geen overtuigende wedstrijd van Andersen heugen eigenlijk![]()
Siggy zijn contract was laatst verlengd om nog wat geld voor hem te vangen. En nu heeft Andersen nog even de tijd om te laten zien wat hij kan, niet zo puur en alleen voor de breedte lijkt mequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sigthorsons contract is ook wel eens verlengd. Tot 2018 is nou niet een tijdsduur waar groot vertrouwen uitspreekt. Meer erbij houden voor de breedte.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: