SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
TT was bedoeld om het tegendeel aan te kondigenquote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah, gaan we de statistisch gezien beste verdediger van de Eredivisie weer bashen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dan is het goedquote:Op maandag 16 maart 2015 14:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
TT was bedoeld om het tegendeel aan te kondigen![]()
Welke opstelling verwachten jullie vorig jaar?
Ik opteer voor dit:
Cillessen
Van Rhijn - Veltman - Viergever - Riedewald
Serero - Sinkgraven - Bazoer
Messi - Milik - El Ghazi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Klaassen blijft, voor de rest kan ik me daar wel in vindenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik opteer voor dit:
Cillessen
Messi - Milik - El Ghazi![]()
Denk dat Klaassen wordt verkocht. Anders heb je ook geen geld voor Messi.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Klaassen blijft, voor de rest kan ik me daar wel in vinden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Voor volgend jaar?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik opteer voor dit:
Cillessen
Messi - Milik - El Ghazi
Cillessen
van Rhijn - Veltman - Viergever <-> Riedewald
Klaassen - Bazoer - Sinkgraven
Kishna / Fischer - Milik - El Ghazi
In afwachting van:
Nouri - vd Beek - Cerny - Menig - Tete - El Idrissi
Op Klaassen, van Rhijn en Cillessen na ben ik er niet echt bang voor dat er iemand verkocht wordt.
Wellicht nog een aankoop voor CV / LB, zodat je Riedewald eventueel nog door kan schuiven naar VM, indien nodig.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Cillessen
van Rhijn - Veltman - vd hoorn - Boilessen
Klaassen - Serero- Andersen
Kishna / Fischer - Sigthorson- Schone
want Frank de Boer
ik hoop overigens
Cillessen
van Rhijn - Veltman - Viergever - Riedewald
Klaassen - Bazoer - Sinkgraven
El Ghazi - Milik - FischerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
profit?quote:![]()
beter allebei blijvenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kolbeinn Sigthorsson zal vanavond zijn rentree maken bij Jong Ajax. Die nemen het op tegen Fortuna Sittard.![]()
dus donderdag nietquote:Op maandag 16 maart 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolbeinn Sigthorsson zal vanavond zijn rentree maken bij Jong Ajax. Die nemen het op tegen Fortuna Sittard.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zorgen dat ie weer een beetje ritme op doet, anders verkoop je hem van de zomer helemaaaaal niet..quote:Op maandag 16 maart 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolbeinn Sigthorsson zal vanavond zijn rentree maken bij Jong Ajax. Die nemen het op tegen Fortuna Sittard.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah, gaan we de statistisch gezien beste verdediger van de Eredivisie weer bashen?![]()
![]()
Goalbeinn donderdag in de basis, wedden. Stel je voor dat je Milik ff vertrouwen geeft. Hij zal wel weer een keer afgeweken zijn van een looplijn of geen tikkie terug hebben gegeven maar gepoogd vooruit te voetballen.![]()
Nou moet ik wel zeggen dat hij niet balvast is maar wel dreigendquote:Op maandag 16 maart 2015 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Goalbeinn donderdag in de basis, wedden. Stel je voor dat je Milik ff vertrouwen geeft. Hij zal wel weer een keer afgeweken zijn van een looplijn of geen tikkie terug hebben gegeven maar gepoogd vooruit te voetballen.![]()
---------------------------Fischer - Milik - Ghazi
---------------Bazoer - Nieuwe ervaren CVM - Klaassen
----Nieuwe LB - Nieuwe CV - Veltman - van Rhijn
----------------------------------Cillessen![]()
Balvaster dan Siggy, die heeft altijd ruzie met de balquote:Op maandag 16 maart 2015 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat hij niet balvast is maar wel dreigend.
Milik is gewoon een prima spits, maakt de 100% kansen tenminste eens af.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: