SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
TT was bedoeld om het tegendeel aan te kondigenquote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah, gaan we de statistisch gezien beste verdediger van de Eredivisie weer bashen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dan is het goedquote:Op maandag 16 maart 2015 14:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
TT was bedoeld om het tegendeel aan te kondigen![]()
Welke opstelling verwachten jullie vorig jaar?
Ik opteer voor dit:
Cillessen
Van Rhijn - Veltman - Viergever - Riedewald
Serero - Sinkgraven - Bazoer
Messi - Milik - El Ghazi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Klaassen blijft, voor de rest kan ik me daar wel in vindenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik opteer voor dit:
Cillessen
Messi - Milik - El Ghazi![]()
Denk dat Klaassen wordt verkocht. Anders heb je ook geen geld voor Messi.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Klaassen blijft, voor de rest kan ik me daar wel in vinden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor volgend jaar?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik opteer voor dit:
Cillessen
Messi - Milik - El Ghazi
Cillessen
van Rhijn - Veltman - Viergever <-> Riedewald
Klaassen - Bazoer - Sinkgraven
Kishna / Fischer - Milik - El Ghazi
In afwachting van:
Nouri - vd Beek - Cerny - Menig - Tete - El Idrissi
Op Klaassen, van Rhijn en Cillessen na ben ik er niet echt bang voor dat er iemand verkocht wordt.
Wellicht nog een aankoop voor CV / LB, zodat je Riedewald eventueel nog door kan schuiven naar VM, indien nodig.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Cillessen
van Rhijn - Veltman - vd hoorn - Boilessen
Klaassen - Serero- Andersen
Kishna / Fischer - Sigthorson- Schone
want Frank de Boer
ik hoop overigens
Cillessen
van Rhijn - Veltman - Viergever - Riedewald
Klaassen - Bazoer - Sinkgraven
El Ghazi - Milik - FischerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
profit?quote:![]()
beter allebei blijvenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kolbeinn Sigthorsson zal vanavond zijn rentree maken bij Jong Ajax. Die nemen het op tegen Fortuna Sittard.![]()
dus donderdag nietquote:Op maandag 16 maart 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolbeinn Sigthorsson zal vanavond zijn rentree maken bij Jong Ajax. Die nemen het op tegen Fortuna Sittard.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zorgen dat ie weer een beetje ritme op doet, anders verkoop je hem van de zomer helemaaaaal niet..quote:Op maandag 16 maart 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolbeinn Sigthorsson zal vanavond zijn rentree maken bij Jong Ajax. Die nemen het op tegen Fortuna Sittard.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah, gaan we de statistisch gezien beste verdediger van de Eredivisie weer bashen?![]()
![]()
Goalbeinn donderdag in de basis, wedden. Stel je voor dat je Milik ff vertrouwen geeft. Hij zal wel weer een keer afgeweken zijn van een looplijn of geen tikkie terug hebben gegeven maar gepoogd vooruit te voetballen.![]()
Nou moet ik wel zeggen dat hij niet balvast is maar wel dreigendquote:Op maandag 16 maart 2015 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Goalbeinn donderdag in de basis, wedden. Stel je voor dat je Milik ff vertrouwen geeft. Hij zal wel weer een keer afgeweken zijn van een looplijn of geen tikkie terug hebben gegeven maar gepoogd vooruit te voetballen.![]()
---------------------------Fischer - Milik - Ghazi
---------------Bazoer - Nieuwe ervaren CVM - Klaassen
----Nieuwe LB - Nieuwe CV - Veltman - van Rhijn
----------------------------------Cillessen![]()
Balvaster dan Siggy, die heeft altijd ruzie met de balquote:Op maandag 16 maart 2015 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat hij niet balvast is maar wel dreigend.
Milik is gewoon een prima spits, maakt de 100% kansen tenminste eens af.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Huntelaar kon ook niet voetballen, het is maar net hoe je hem gebruikt. Als je 10 ballen laag in de 16 pompt gaan er vanzelf een paar in.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballend is Milik lang niet zo geweldig, maar het is wel een hele goede afmaker.![]()
Zeker, je kan blijven zoeken naar de ideale Ajax spits of gewoon degene die je hebt goed bedienenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballend is Milik lang niet zo geweldig, maar het is wel een hele goede afmaker.![]()
Als hij bij Feyenoord zou spelen liep nu al half 010 met een Milik-kapselquote:Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballend is Milik lang niet zo geweldig, maar het is wel een hele goede afmaker.Wie dit leest is gek![]()
Alsof je moet kunnen voetballen als je dat ding er elke wedstrijd in traptquote:Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballend is Milik lang niet zo geweldig, maar het is wel een hele goede afmaker.hardcoholic![]()
Men mag zich bij Ajax ook wel eens gewoon realiseren dat uiteindelijk een spits toch voornamelijk moet scoren. Mooi meegenomen als hij ook nog goed kan meevoetballen, maar je kunt niet alles hebben.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballend is Milik lang niet zo geweldig, maar het is wel een hele goede afmaker.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En dat verdedigers voornamelijk moeten verdedigen. Mooi meegenomen als ze ook nog goed kunnen meevoetballen, maar je kunt niet alles hebben.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Men mag zich bij Ajax ook wel eens gewoon realiseren dat uiteindelijk een spits toch voornamelijk moet scoren. Mooi meegenomen als hij ook nog goed kan meevoetballen, maar je kunt niet alles hebben.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
JR pls, niet jinxen. Ik zie het Frank ook nog echt doenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sigthorsson bijna weer terug![]()
![]()
![]()
Hopelijk ooit weer een as van Zimling, vd Hoorn en Siggy![]()
![]()
Wat zal zo'n Zimling belangrijk zijn in de kleedkamer, denk dat hij met name Bazoer en Klaassen heel veel kan leren over inzicht en Sinkgraven vooral op technisch vlak.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JR pls, niet jinxen. Ik zie het Frank ook nog echt doen![]()
Wellicht dat hij Boilesen kan leren om dom te kijkenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat zal zo'n Zimling belangrijk zijn in de kleedkamer, denk dat hij met name Bazoer en Klaassen heel veel kan leren over inzicht en Sinkgraven vooral op technisch vlak.![]()
Hehehehequote:Op maandag 16 maart 2015 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat zal zo'n Zimling belangrijk zijn in de kleedkamer, denk dat hij met name Bazoer en Klaassen heel veel kan leren over inzicht en Sinkgraven vooral op technisch vlak.![]()
Het is ook wel lekker dat een speler als Bazoer in Zimling een rolmodel op het fysieke vlak heeft.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat zal zo'n Zimling belangrijk zijn in de kleedkamer, denk dat hij met name Bazoer en Klaassen heel veel kan leren over inzicht en Sinkgraven vooral op technisch vlak.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zou hij zijn eet schema aan Serero doorgeven?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook wel lekker dat een speler als Bazoer in Zimling een rolmodel op het fysieke vlak heeft.![]()
Jong Ajax 2-0 voor tegen Fortuna
Van Bruggen en Sporkslede
Siggy uurtje gespeeld en mocht daarna banken![]()
Wat een onzin trouwens dat Siggy daar mag meedoen.
Is gewoon een Ajax 1 speler. Maarja zal wel niet genoeg wedstrijden dit seizoen bij ajax hebben gespeeld oid.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ritme opdoen? Ajax kreeg toestemming van de KNVB om hem op te stellen in de Jupiler League.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:48 schreef MouzurX het volgende:
Is gewoon een Ajax 1 speler. Maarja zal wel niet genoeg wedstrijden dit seizoen bij ajax hebben gespeeld oid.![]()
quote:Plan De Boer: Sigthorsson als breekijzer
Kishna sluit na gesprek met trainer weer aan bij groep
Frank de Boer heeft tegen Dnjepr Dnjepropetrovsk mogelijk een geheim wapen achter de hand. Kolbeinn Sigthorsson speelde gisteren 62 minuten met Jong Ajax mee tegen Fortuna Sittard (3-0) en kan donderdag in de Europa League mogelijk als breekijzer dienen.
Het wordt voor de IJslander een race tegen de klok. Als er vandaag geen reactie optreedt op de wedstrijd van gisteren en hij morgen de training met het eerste goed doorstaat, kan hij in de wedstrijdselectie voor Dnjepr worden opgenomen. Het plan van De Boer is om hem in te zetten als het lang 0-0 blijft of wanneer de Oekraïners onverhoopt scoren. In dat geval moet Ajax er – na de 1-0 nederlaag in Kiev – drie maken.
Naast Sigthorsson kan De Boer donderdag ook weer over Ricardo Kishna beschikken. De trainer en de vleugelaanvaller botsten over de warming-up in Kiev. Gisteren voerden ze voor de training een uitgebreid gesprek, waarna de Hagenaar weer bij de groep aansloot. Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola kondigde aan de moeizame verhouding nog met directeur voetbalzaken Marc Overmars te bespreken. Maar wat Ajax (lees: De Boer) betreft, is de lucht geklaard.
De zaak van de A-junioren Samet Bulut, Aschraf El Mahdioui en Zakaria El A. is nog niet uit de wereld. Zoals vrijdag aangekondigd mogen Bulut en El Mahdioui – hoewel zij geen verdachten van de mishandeling van de agente meer zijn – deze week nog niet in actie komen. De directie wil eerst hun kant van het verhaal horen, maar het is duidelijk dat ook dat tweetal een en ander valt te verwijten. Vandaag zal Ajax de (eventuele) sancties bekendmaken, waarbij verdachte El A. zich de grootste zorgen moet maken.
En dan was er nog nieuws uit de ziekenboeg. Niklas Moisander, die eergisteren tijdens de warming-up voor SC Heerenveen-Ajax (1-4) geblesseerd afhaakte, is fit genoeg om tegen Dnjepr te spelen. Dat geldt nog niet voor Nicolai Boilesen, die in Friesland beide enkels bezeerde. Hij liep een kneuzing aan zijn rechterenkel op en een verrekking aan de linkerenkelband. Per dag wordt bekeken hoe Boilesen ervoor staat. Dnjepr lijkt voor hem te vroeg te komen.![]()
Gewoon Zivkovic, Siggy en Milik in de spits zetten. Fuck the formatWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:01 schreef FireFox1 het volgende:
Gewoon Zivkovic, Siggy en Milik in de spits zetten. Fuck the format
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Wat een onzin dat jij zo nodig je nietszeggende mening moet verkondigen terwijl je blijkbaar totaal niet bekend bent met de regelementen en de functies van Jong Ajax.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:48 schreef MouzurX het volgende:
Is gewoon een Ajax 1 speler. Maarja zal wel niet genoeg wedstrijden dit seizoen bij ajax hebben gespeeld oid."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Spelers (spelers die van blessures terugkwamen voornamelijk) kregen tot aan dit weekend dispensatie van de KNVB om ze de mogelijkheid te geven ritme op te doen in het tweede elftal. Zelfde is bijvoorbeeld bij Jorrit Hendrix gebeurd en gebeurt in de beloftencompetitie ook met regelmaat. Nu wordt het alleen uitvergroot omdat het om Sigthorsson gaatquote:Op maandag 16 maart 2015 22:48 schreef MouzurX het volgende:
Is gewoon een Ajax 1 speler. Maarja zal wel niet genoeg wedstrijden dit seizoen bij ajax hebben gespeeld oid.![]()
Anders ga je er serieus op inquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Wanneer is de laatste keer dat Sigthorsson daadwerkelijk een doelpunt voor ons wist te forceren nadat hij inviel?quote:
Je kan beter Mikey van der Hoorn als pinchhitter gebruiken.Oh.![]()
Jazeker, eerst maakt die mongool wederom een eigen gol en daarna heeft hij pure mazzel dat er een balletje op zijn kruin valt. Maar hey nieuwe messi dit dat alles.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was wel grappig gisteren of niet Scorpie![]()
Riedewald is onze CV.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:37 schreef Brammess het volgende:
---------------------------Fischer - Milik - Ghazi
---------------Bazoer - Nieuwe ervaren CVM - Klaassen
----Nieuwe LB - Nieuwe CV - Veltman - van Rhijn
----------------------------------Cillessen![]()
Noem Veltman eens geen mongool.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jazeker, eerst maakt die mongool wederom een eigen gol en daarna heeft hij pure mazzel dat er een balletje op zijn kruin valt. Maar hey nieuwe messi dit dat alles.
Dat is niet liefOh.![]()
Zo slecht is die jongen ook niet, hij heeft tenminste het lef om vooruit te verdedigenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noem Veltman eens geen mongool.
Dat is niet lief![]()
Wat heb je nou weer aan een breekijzer als dat breekijzer nog nooit een doelpunt heeft gemaakt in Europa![]()
Dat is wel de meest trieste statistiek ooit jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:24 schreef Gruisman het volgende:
Wat heb je nou weer aan een breekijzer als dat breekijzer nog nooit een doelpunt heeft gemaakt in Europa![]()
![]()
Druk opvoeren voor Milik. Ik hoop niet dat Sigthorsson goed traint morgen
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Toch wel bizarre vent die Frank soms.. De grootste falert van het seizoen is een paar dagen weer wedstrijdfit en Frank wil hem meteen weer gebruiken in de belangrijkste wedstrijd van het jaar![]()
Wat? Mag toch hopen dat hij mooi op de tribune zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:39 schreef Gruisman het volgende:
Toch wel bizarre vent die Frank soms.. De grootste falert van het seizoen is een paar dagen weer wedstrijdfit en Frank wil hem meteen weer gebruiken in de belangrijkste wedstrijd van het jaar![]()
Als Frank nou weer Siggy opstelt ipv Milik dan zit ie echt aan de drugs.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
wel wat vreemd jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:39 schreef Gruisman het volgende:
ik zie siggy liever helemaal nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:51 schreef BobW het volgende:
Ik zie veel liever Siggy als breekijzer dan Zivko. Maar Mikey is nog beter natuurlijk.![]()
quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Er staat een k teveel in de tt
XD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er staat een k teveel in de tt
XDnog niet zo bekeken, wat scherp van je
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze kunnen moeilijk zeggen dat hij waardeloos is, dan vang je helemaal niks meer voor hemquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die teksten van de technische staf over sightorsson gelijk weer, godverdomme zeg![]()
Boeiend, wordt hier ook erg moe van zeg, jezus. Je bent geen handelshuis, je bent een voetbalclub. En als je 1 wedstrijd hebt om een 1-0 achterstand goed te maken om verder te komen in europa (wat ook knaken oplevert) is dat niet de pot om je gehandicapte spits weer even 'in de etalage' te zetten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk zeggen dat hij waardeloos is, dan vang je helemaal niks meer voor hem![]()
Iemand een déjà vu aan Milan-uit, een aantal jaren terug? Als iets makkelijk te verdedigen is dan zijn het wel lange ballen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Die Braziliaan achterin zal daar zeker niet van onder de indruk zijn inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:19 schreef Morendo het volgende:
Iemand een déjà vu aan Milan-uit, een aantal jaren terug? Als iets makkelijk te verdedigen is dan zijn het wel lange ballen.![]()
Douglas.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Braziliaan achterin zal daar zeker niet van onder de indruk zijn inderdaad![]()
![]()
kirk?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kirk Douglas, geboren als Issur Danielovitch Demsky (Amsterdam (New York), 9 december 1916) is een Amerikaans acteur, filmproducent, filmregisseur, activist en auteur.Naast zijn lange acteercarrière is hij bekend geworden als de man die de zwarte lijst van Hollywood in 1960 ten einde liet komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Nederlands afkomst meen ik maar we dwalen wat af
en nu terug naar voetbal inderdaadFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
3 mil volgens transfermarkt, moet haalbaar zijn.quote:Douglas Silva Bacelar or just Douglas (São Paulo, April 4, 1990) is a Brazilian footballer who acts as a defender. The player signed a 5-year contract with FC Dnipro Dnipropetrovsk. He had defended the Vasco da Gama.![]()
![]()
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boeiend, wordt hier ook erg moe van zeg, jezus. Je bent geen handelshuis, je bent een voetbalclub. En als je 1 wedstrijd hebt om een 1-0 achterstand goed te maken om verder te komen in europa (wat ook knaken oplevert) is dat niet de pot om je gehandicapte spits weer even 'in de etalage' te zetten.![]()
![]()
Schijnt dat PSV de kampioen van de armoede wordt. (Bron: Tyron)
Dus jullie verliezen hier het kampioenschap van de kampioen van de armoede. Toch zuur.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
oke is goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus jullie verliezen hier het kampioenschap van de kampioen van de armoede. Toch zuur.![]()
onbetrouwbare bron: zal dus wel niet waar zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus jullie verliezen hier het kampioenschap van de kampioen van de armoede. Toch zuur.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is toch wel een beetje zo, Ajax ook de vorige 2 seizoenenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus jullie verliezen hier het kampioenschap van de kampioen van de armoede. Toch zuur.![]()
Nouja PSV balt niet goed maar heeft verdomd weinig puntenverlies geleden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje zo, Ajax ook de vorige 2 seizoenen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vind dat dit seizoen dan juist weer niet, voor het eerst in tijden in ieder geval weer een afgetekende kampioen in plaats van de minst slechte ploeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje zo, Ajax ook de vorige 2 seizoenenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Veel geluk welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja PSV balt niet goed maar heeft verdomd weinig puntenverlies geleden.![]()
Het puntenaantal van PSV is ontzettend geflatteerd. Ze hebben meer mazzel gehad dan Twente in hun kampioensjaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat dit seizoen dan juist weer niet, voor het eerst in tijden in ieder geval weer een afgetekende kampioen in plaats van de minst slechte ploeg.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Nou, opzich zit er wat in, maar PSV heeft ook wel echt draken van wedstrijden gespeeld en nipt gewonnen. Ik vind ze ook niet zo enorm superieur, wel beter, maar niet klassen beter dan Ajax.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat dit seizoen dan juist weer niet, voor het eerst in tijden in ieder geval weer een afgetekende kampioen in plaats van de minst slechte ploeg.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vind ik ook wel meevallen allemaal. Ze zijn vooral heel effectief en dat is een kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het puntenaantal van PSV is ontzettend geflatteerd. Ze hebben meer mazzel gehad dan Twente in hun kampioensjaar.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Das een mooie, de vorige 4 seizoenen kon men niet wachten elkaar te overschreeuwen door te roepen dat Ajax kampioen van de armoede was, maar toen verloren jullie het dus niet van de kampioen van de armoede?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: