nee dat zijn niet mijn billenquote:
Ja sorry, tis ook nooit goedquote:Op zondag 15 maart 2015 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat zijn niet mijn billen
goedemorgen!
Sjoef wat ben je vroeg
ik vraag me af wat het moet voorstellen, kt weet dit welquote:Op zondag 15 maart 2015 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat zijn niet mijn billen
goedemorgen!
Sjoef wat ben je vroeg
ga eens terug naar bed en stap er met je andere been uitquote:
Nah.... Haal jij die fles wijn nu maar binnen straks.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
ga eens terug naar bed en stap er met je andere been uit
-Sacha-and-Max-Publicationsquote:Op zondag 15 maart 2015 08:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik vraag me af wat het moet voorstellen, kt weet dit wel
De billen van Sas, staat er toch onderquote:Op zondag 15 maart 2015 08:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik vraag me af wat het moet voorstellen, kt weet dit wel
Knapper dan een lijntje snuivenquote:
Ik weet alleen dat ik er vandoor gaquote:
Uurtje of 5 ... Is te doenquote:Op zondag 15 maart 2015 09:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Wilde alleen maar melden dat ik wakker ben eigenlijk. Jij hebt een kort nachtje gehad, of niet?
Gisteren heb ik bijna niet geslapen.... Nu iig in een ruk door tot de wekker gingquote:Op zondag 15 maart 2015 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat had ik van donderdag op vrijdag, toen was ik vrijdag helemaal een dweil
quote:Op zondag 15 maart 2015 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
Dus ik ga af en toe met mijn muis over het forum knopje want iemand zei ooit iets over dat 40+ daar niet in verscheen, De meeste reacties in de laatste 30 min. En inderdaad, we staan daar niet tussen iedere keer.![]()
Was dat dan, wordt 40+ geboycot of zo. In de actieve topics komt deze wel gewoon naar boven. En wil degene die dit in mijn hoofd heeft gestopt zich later op de dag even melden.![]()
Ik zit nou op onzinnige dingen te letten.
quote:Op zondag 15 maart 2015 03:45 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en dat mag diegene doen die dit ooit heeft getikt hier, waardoor ik er soms op let.
Meldt zich. Was ik idd. Ook nog een topic over geopend in BUG eind vorig jaar, maar nog steeds geen antwoord gekregen. Eind van de maand gaf ik het altijd een kickje, maar ook dat hielp niet. Nu boeit het me niet meer.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:51 schreef ChocoFan het volgende:
Was jij het?![]()
Volgens mij niet, ik denk eerder KT, met zijn lijstjestic, en als hij het niet was, zal hij vast wel vinden wie het dan wel was, ik vertrouw erop dat hij alles kan vinden en dit ook zoekt voor me.![]()
Neequote:Op zondag 15 maart 2015 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen Juup. Heb je op de bank geslapen?
Ik kan er niets aan doen helaas, ik zou graag 7 uur per nacht slapen maar dat zit er niet inquote:Op zondag 15 maart 2015 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou echt doordraaien met zulke korte nachtjes. Ik slaap regelmatig ook niet geweldig, maar dat valt mee als ik het met jullie vergelijk
De rest van de week sliep ik prima hoor... Vannacht ook hoop ikquote:Op zondag 15 maart 2015 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou echt doordraaien met zulke korte nachtjes. Ik slaap regelmatig ook niet geweldig, maar dat valt mee als ik het met jullie vergelijk
En wat ga je nu dan bekijken?quote:Op zondag 15 maart 2015 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
één van de beste series die ik ooit heb gezien![]()
maar al gezien dus...
je brengt me op een ideequote:Op zondag 15 maart 2015 12:52 schreef chufi het volgende:
Zo mn hoofd maar weer eens kaal geschoren ..
Ook niet als je smorgens weer in slaap valt?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:27 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen helaas, ik zou graag 7 uur per nacht slapen maar dat zit er niet in
Als je een slaapprobleem hebt weet je nooit wanneer je wel en niet slaapt en ook niet hoe lang of hoe kort, dat kan dan alle kanten op gaan. Ik had toevallig vandaag een redelijke dag, Juup een van weinig slaap dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook niet als je smorgens weer in slaap valt?
Staat mij ook niet, of die gedachte zit gewoon tussen mijn oren, ik wil het in ieder geval niet. En kaal geschoren lijkt me tevens verdomde koud aan je kop en ik ben nogal een koukleum, dus laat mijn haar maar lekker zitten.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken zeg. Het staat me vast ook niet, kort haar staat me ook niet
Gelijk heb je, is net zolang als het mijne, alleen ik heb slag erin, zit niet zo netjes als bij jou. Maar ik moet sowieso geknipt worden, het is me nu te lang en daardoor erg lastig om los te dragen.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
dat ga ik er echt niet af scheren
[ afbeelding ]
de jongeman valt me nu pas op. Gemiste kans...quote:Op zondag 15 maart 2015 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je daar nou te flirten met dat jonge blaadje wat in de achtergrond zit met zijn oma?
Ja het was jijquote:Op zondag 15 maart 2015 09:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Meldt zich. Was ik idd. Ook nog een topic over geopend in BUG eind vorig jaar, maar nog steeds geen antwoord gekregen. Eind van de maand gaf ik het altijd een kickje, maar ook dat hielp niet. Nu boeit het me niet meer.
BUG / [FO] Meeste reacties in laatste 30 minuten
Zie nu trouwens dat iemand er [FO] aan heeft toegevoegd in de TT. Zou dat Fuck Off betekenen?
Nee, nooit afscheren. veels te mooi.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ja het was jijHad ik het toch goed in mijn hoofd.
Ik heb altijd gelijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
Dan laat ik het ook maar weer los, viel me ineens op vannacht en dacht, wtf, KT had gelijk.![]()
Het zal wel "Forum Opties" zijn bedacht ik me later, hoewel Fuck Off eigenlijk leuker is.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
En geen idee of dat Fuck Off betekent, zal vast wel.
Ik onthoud juist teveel, daarom ook chaos in mijn hoofd.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]Ben trots op je dat je de belangrijke dingen des levens weet te onthouden. Hoezo chaos in je hoofd?
[..]
Ik heb altijd gelijk.
[..]
Het zal wel "Forum Opties" zijn bedacht ik me later, hoewel Fuck Off eigenlijk leuker is.
quote:Op zondag 15 maart 2015 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah viel een beetje tegen met een uitvallend broekie
Ik viel snel in slaap en aan 1 stuk door, dus genoeg voor het moment...quote:Op zondag 15 maart 2015 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ben je daarvoor zo vroeg gaan slapen en vroeg uit je bed gegaan.
Heb je wel goed geslapen want zal dan ineens wel ff wennen zijn. Uren vroeger naar bed gaan dan normaal.
Mooi zo dan, alhoewel ik denk dat dat groene spul je wel iets geholpen heeft ook.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik viel snel in slaap en aan 1 stuk door, dus genoeg voor het moment...
Denk het ookquote:Op zondag 15 maart 2015 14:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi zo dan, alhoewel ik denk dat dat groene spul je wel iets geholpen heeft ook.
als ik zo onherkenbaar op de foto sta, dan laat ik die hier gewoon staan hoor, je hoefde 'm niet uit je quote te halenquote:Op zondag 15 maart 2015 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, nooit afscheren. veels te mooi.
Ik bedacht het me ineens en dacht ik haal hem alvast weg.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik zo onherkenbaar op de foto sta, dan laat ik die hier gewoon staan hoor, je hoefde 'm niet uit je quote te halen
bij mij was het wel de achterkant trouwensquote:Op zondag 15 maart 2015 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedacht het me ineens en dacht ik haal hem alvast weg.![]()
En je staat er inderdaad onherkenbaar op. Wel mooi haar.
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij was het wel de achterkant trouwens
Trek je broekie maar weer aan hoor...quote:Op zondag 15 maart 2015 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah viel een beetje tegen met een uitvallend broekie
quote:
Toch niet op je toetsenbord? Wel in bed hoop ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Ik viel vannacht dus heerlijk in slaap, zie je wel dat het helpt.
Cool.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ben de details wel vergeten.... Mooie kleuren dat wel
Gewoon op de plek waar ik altijd lig. Mijn laptoppie staat gewoon voor me op tafel...quote:Op zondag 15 maart 2015 14:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch niet op je toetsenbord? Wel in bed hoop ik.
en dat al van een paar slokken, klinkt goedquote:Op zondag 15 maart 2015 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ben de details wel vergeten.... Mooie kleuren dat wel
Dan is het goed.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon op de plek waar ik altijd lig. Mijn laptoppie staat gewoon voor me op tafel...
Yeah baby, ik lag dubbel toen ik dat vanmorgen las.![]()
Was stoer bezoek dat jij en Juup hadden.![]()
mooie foto hoorquote:Op zondag 15 maart 2015 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:
de jongeman valt me nu pas op. Gemiste kans...
We waren bezig een profielfoto van mij te maken, erg lastig met het weinige licht daar, dit vond ik wel een leuke poging
één birdie geslagen en voor al die moeite één balletje gekregenquote:
ik geloof dat ik oversla, ik droom al raar genoegquote:Op zondag 15 maart 2015 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zie ineens dat ze dit ook hebben.
[ afbeelding ]
Niks voor jou DDM? Daarmee kan je volgens mij behoorlijk hallicuneren.
Ik zou het je ook zeer afraden, veel te heftig voor jou.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof dat ik oversla, ik droom al raar genoeg
Moeite? Je hoeft gewoon 1 slag minder te doen... Scheelt wel weer... Ik heb er ook 1 keer 1 geslagen op een par 3quote:Op zondag 15 maart 2015 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
één birdie geslagen en voor al die moeite één balletje gekregen
maar was wel koud hoor!!
lijkt me engquote:Op zondag 15 maart 2015 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou het je ook zeer afraden, veel te heftig voor jou.
Het is bij mij zelfs zo dat ik niemand van mijn hasj laat roken, alleen mensen die ik ken op dat gebied, ik heb al meegemaakt dat er iemand mee wilde doen, en daarna helemaal omging, en ik zat met de gebakken peren.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeite? Je hoeft gewoon 1 slag minder te doen... Scheelt wel weer... Ik heb er ook 1 keer 1 geslagen op een par 3
Ach, sommige mensen willen dan geen nee zeggen en stoer meedoen, terwijl ik dat in principe helemaal niet wil hebben. Dan vallen ze in je woning om en in slaap, en ik moet ze dan zien kwijt te raken. Daar heb ik dus geen zin in. Dan zou ik gewoon een gewone kop thee voor je zetten, hoewel ik geen thee in huis heb, dan zou ik het wel even voor je gaan halen.quote:
zolang het bij in slaap vallen blijft valt het nog wel mee, alleen lastig iemand dan weg te krijgenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen willen dan geen nee zeggen en stoer meedoen, terwijl ik dat in principe helemaal niet wil hebben. Dan vallen ze in je woning om en in slaap, en ik moet ze dan zien kwijt te raken. Daar heb ik dus geen zin in. Dan zou ik gewoon een gewone kop thee voor je zetten, hoewel ik geen thee in huis heb, dan zou ik het wel even voor je gaan halen.
Als ik regelmatig theedrinkers over de vloer zou krijgen had ik wel thee in huis, maar ik heb alleen koffie cola, bier en rum in huis.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zolang het bij in slaap vallen blijft valt het nog wel mee, alleen lastig iemand dan weg te krijgen
Ik had zo net een power napje gedaan van 5 min. en ben weer helemaal wakkerquote:Op zondag 15 maart 2015 15:24 schreef D. het volgende:
Ik heb maar een blikje energy erbij gepakt, misschien dat het helpt
Ik deed een powernapje van een paar uur, maar helpt niet echtquote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had zo net een power napje gedaan van 5 min. en ben weer helemaal wakker
watjequote:Op zondag 15 maart 2015 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed een powernapje van een paar uur, maar helpt niet echt
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook niet als je smorgens weer in slaap valt?
En wat zei jij toen?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin stelde deze week een forumdetox van een paar dagen voor
Ah, okquote:
Sinds ik internet heb is mijn hele leven anders geworden, vroeger had je geen idee, en nu kan je eigenlijk geen seconde meer zonder.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
haha. Mijn beste vriendin stelde deze week een forumdetox van een paar dagen voor
Eigenlijk regel ik bitter weinig via internet. Ik prefereer toch de fysieke opties indien dat mogelijk is.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik bedoel niet zonder social media, maar gewoon alles, online info, kopen, bankieren, e-mail, etc. etc.
Hij zegt dat ie nooit een pc zal aanschaffen, maar tegenwoordig regel je toch al bijna alles online denk ik dan.
Ja, dat klopt. Mijn punt is dat steeds minder zonder internet mogelijk is, en als ik iets wil kopen en het is hier in de buurt te vinden dan gaat mijn voorkeur daar ook naar uit. Maar veel instanties 'dwingen' je toch steeds veel meer via internet te regelen, op een gegeven moment kom je er niet meer onderuit. En het is logisch dat oudere mensen niets met een pc doen, hoewel mijn moeder van 83 jr. wel eentje heeft.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk regel ik bitter weinig via internet. Ik prefereer toch de fysieke opties indien dat mogelijk is.
Helaas wordt dat wel steeds minder, want de dwang en drang om zaken via i-net te doen wordt steeds groter, maar daar waar mogelijk onttrek ik mezelf eraan. Als ik moet gaan bedenken wat ik via i-net gekocht heb, dan kom ik niet veel verder dan i-net gerelateerde zaken zoals mijn Abo op FOK!, maar verder is het echt minimaal.
Mijn moeder weet trouwens geeneens hoe ze een computer aan moet zetten, dus die doet helemaal niets online en daar loopt het leven ook gewoon verder. Het is maar net hoeveel belang je aan gemak(zucht) hecht.
jij gebruikt het zelfs in badquote:
Ik lees in bad, en dat kan nu ook elektronischquote:
Wat doet/deed ie?quote:Mijn vader is 70 en die was er snel bij met internet, ook vanwege zijn eigen zaak.
Lijkt mijn moeder welquote:Vroeger e-mailde ik wel eens vanaf zijn account als ik er een weekend was, ik kende toen 2 mensen met een e-mailadres. Mijn vader is echt altijd CandyCrush etc aan het spelen, je hebt geen kind aan 'm
Te makkelijkquote:Op zondag 15 maart 2015 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wist in 1981 al dat de wereld er nu 34 jaar later, anno 2015, er heel anders uit zou zien.
En dat allemaal door dit ene lied.
Facebook is het nieuwe hyves. Als je onder de 30 bent, dan wil je daar niet meer gezien worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn tante heeft het na het overlijden van mijn oom met behulp van haar zoon en mijn vader best wel onder de knie gekregen, ze kan prima e-mailen en internetbankieren en filmpjes van haar kleindochter op YouTube bekijken. Verder is ze mij voorbij en heeft ze een smartphone waarmee ze whatsapp gebruikt. Ik verwacht dat ze Facebook ook nog wel gaat ontdekken. Ik ben zelf nauwelijks actief op Facebook, gebruik het ook pas sinds ruim een jaar en ik heb best wel wat 65plussers in mijn vriendenlijst die er juist wel heel actief zijn.
Uiteraard veranderen dingen in 34 jaar tijd, grapjas. Maar het is gewoon erg hard gegaan, de wereld zou nu een probleem hebben zonder de computer. Jij wil toch ook je geld kunnen pinnen. Een fysiek postkantoor is ook al bijna niet meer te vinden.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
Te makkelijk
Ik weet ook dat de wereld er over 34 jaar heel anders uit zal zien
Ik denk dat het nog veel harder zal gaanquote:Op zondag 15 maart 2015 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard veranderen dingen in 34 jaar tijd, grapjas. Maar het is gewoon erg hard gegaan, de wereld zou nu een probleem hebben zonder de computer. Jij wil toch ook je geld kunnen pinnen. Een fysiek postkantoor is ook al bijna niet meer te vinden.
Ik heb ooit een Hyves-account aangemaakt enkel om mensen met dezelfde achternaam privéberichtjes te kunnen sturen om mijn stamboom uit te kunnen breidenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Hyves heb ik nooit gehad. Ik moet vaak wel heel hard lachen om glitterplaatjes etc op de tijdlijn van sommige mensen. Mijn vrij jonge buuf deelt trouwens voornamelijk winacties waarbij ze weer afgrijselijke kleding en schoenen kan winnen. Oh en ik volg mijn vader niet via Facebook, ik hoef de helft van de onzin echt allemaal niet mee te krijgen. Ik volg een select gezelschap.
Het zal juist door de computer nog harder gaan. De tijd dat het niet meer dan een veredelde typemachine was ligt ver achter ons.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog veel harder zal gaan
De mogelijkheden lijken eindeloos
Uhuquote:Op zondag 15 maart 2015 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zal juist door de computer nog harder gaan. De tijd dat het niet meer dan een veredelde typemachine was ligt ver achter ons.
ik begon aan Facebook omdat er vorig jaar een reünie van de middelbare school kwam en ik in de groep met oudleerlingen ook wilde kunnen reageren. Uiteindelijk op zoek gegaan naar allerlei oude bekenden en best veel mensen teruggevonden.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Hyves-account aangemaakt enkel om mensen met dezelfde achternaam privéberichtjes te kunnen sturen om mijn stamboom uit te kunnen breiden
ach gun die opa's en oma's ook hun lolquote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Facebook is het nieuwe hyves.
Dat is totaal gekaapt door bejaarden.
Mijn op één na oudste broer had tot voor kort geen internet, maar nu hij ziek is heeftquote:Op zondag 15 maart 2015 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja het Vreselijke Delen
Ik heb ook een select gezelschap in FB.
In 2012 heb ik een groep opgericht die inmiddels al ruim 11.000 leden heeft en in het begin wilde iedereen die ik lid maakte (besloten groep) ook bij mij 'naar binnen'.
Ja daag
Alleen mensen die ik irl ken zitten daarbij en soms maak ik wel ff vrienden met iemand om hem/haar daarna er net zo makkelijk weer uit te gooien.
Ook mensen die 'slapen' 'alleen lurken' en zelf nooit iets delen gaan er bij mij uit.
Ik heb ook een stamboom online gevondenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik begon aan Facebook omdat er vorig jaar een reünie van de middelbare school kwam en ik in de groep met oudleerlingen ook wilde kunnen reageren. Uiteindelijk op zoek gegaan naar allerlei oude bekenden en best veel mensen teruggevonden.
Het grappige is dat ik van meer dan de helft van de Facebookvrienden van mijn vader geen idee heb wie het zijn. Zijn familie uit Drenthe herken ik dan wel aan een paar achternamen en aan sommige familievoornamen.
Een neef van mijn vader heeft onze stamboom ergens online staan, heb met mijn nichtje de boel eens bekeken, echt leuk.
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben zo iemand die bij een reünie van de lagere en middelbare school uit het zicht verdwenen en onvindbaar is.
Verdorie, en ik maar denken dat jij zo'n typisch FB type bent. Hoe kan een mens zich nou zo vergissenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn op één na oudste broer had tot voor kort geen internet, maar nu hij ziek is heeft
hij eindelijk internet genomen, om de familie op de hoogte te houden, want daarvoor
deed zijn dochter dat en dat vond hij toch eigenlijk niet kunnen en om te googelen
zei hij laatstdat had hij nu ook ontdekt, en af en toe stuur ik hem een leuk toepje
![]()
FB krijg je mij niet op
ik heb nooit wat te vertellen, boeit ze toch nietquote:Op zondag 15 maart 2015 17:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben zo iemand die bij een reünie van de lagere en middelbare school uit het zicht verdwenen en onvindbaar is.
Ikke niet hoor, moet er niet aan denkenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verdorie, en ik maar denken dat jij zo'n typisch FB type bent. Hoe kan een mens zich nou zo vergissen![]()
![]()
Zo herkenbaar, mij vind je ook niet. Wat ik op het net doe is allemaal undercover. Mensen die me op mijn naam gaan zoeken vinden niets. En dat hou ik zo. Lekker rustig.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe heet je dan Mo?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, mij vind je ook niet. Wat ik op het net doe is allemaal undercover. Mensen die me op mijn naam gaan zoeken vinden niets. En dat hou ik zo. Lekker rustig.
Als je echt goed gaat zoeken vindt je me wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen die me op mijn naam gaan zoeken vinden niets. En dat hou ik zo.
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:01 schreef just me het volgende:
Als ze op mijn naam gaan zoeken vinden ze heel wat...
Jullie vergeten de info te posten waar we mee aan de slag kunnenquote:Op zondag 15 maart 2015 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je goed zoekt dan is er van mij wel wat te vinden, maar dan moet je wel de juiste termen gebruiken.
nee, horecalocatie waar ik in januari mijn diploma kreegquote:Op zondag 15 maart 2015 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
jezus ja dat zie ik nu ook pas![]()
is dat op een kantoor doe deze maar?
daar ben ik jaloers op!quote:
ah...... dan snap ik welquote:Op zondag 15 maart 2015 18:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, horecalocatie waar ik in januari mijn diploma kreeg
Jij moet met DDM aan de slag gaan en een 40+ baby maken.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:09 schreef D. het volgende:
Jullie vergeten de info te posten waar we mee aan de slag kunnen
Als jij er zo nodig eentje wil mag je 'm zelf makenquote:Op zondag 15 maart 2015 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij moet met DDM aan de slag gaan en een 40+ baby maken.
ksst, terug je stoffige archief inquote:Op zondag 15 maart 2015 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij moet met DDM aan de slag gaan en een 40+ baby maken.
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kingstown. De ultieme actie die 40+ definitief op de kaart zet nu de recordpoging mislukt is
oh, ik zie King al allemaal ideetjes voor topics gaan verzinnen. Zullen we hem nog wat meer op weg helpen?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doen we een prijsvraag, hoe we het kind gaan noemen.
Hoe zal ons kindje heten, schat?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doen we een prijsvraag, hoe we het kind gaan noemen.
Doe die maar is nog nét op tijd als ze een beetje opschietquote:Op zondag 15 maart 2015 19:03 schreef chufi het volgende:
Moeten we dan niet eerst op zoek naar een draagmoeder?
dat wordt het eerste topic, waarin King op zoek gaatquote:Op zondag 15 maart 2015 19:03 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:50 schreef VromeBroeder het volgende:
ik vind smoothies heel lekker. wat fijn dat ik dit met jullie kan delen! smoothies4life bitch. lekkkerrr!!!! de zoete afdronk met suiker en tarwegras. heerlijk natuurlijk uit de blender! jummmieee!!!!!! smoothies kun je ook in je kont spuiten he
Die hebben we dat is DDM en D. is voor het zware werk. We zoeken nog een cameraman/vrouw om het geheel te filmen. Want de beelden gaan natuurlijk online, de verwekking en de bevalling. Het zal nog druk worden hier.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:03 schreef chufi het volgende:
open een topic zou ik zeggenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hebben we dat is DDM en D. is voor het zware werk. We zoeken nog een cameraman/vrouw om het geheel te filmen. Want de beelden gaan natuurlijk online, de verwekking en de bevalling. Het zal nog druk worden hier.
Ach, dat mannetje verteld graag over zijn wildste fantasie. Leuk toch, dat ie dat wil delen op Fok.quote:
Ja hoor, hij mag alles vertellen over zijn fantasieën, maar dan wel graag hieroquote:Op zondag 15 maart 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dat mannetje verteld graag over zijn wildste fantasie. Leuk toch, dat ie dat wil delen op Fok.
quote:Op zondag 15 maart 2015 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kingstown! Die verdeelt graag de taakjes hier, maar ik ga niet de huisdraagmoeder worden
Dat vind ik een mooi woord.quote:'huisdraagmoeder'
Ik heb nog geen verzoeken binnengekregen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
had hij voor jou al een functie hier bedacht?
Waarom mag ik de cameraman niet zijn?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hebben we dat is DDM en D. is voor het zware werk. We zoeken nog een cameraman/vrouw om het geheel te filmen. Want de beelden gaan natuurlijk online, de verwekking en de bevalling. Het zal nog druk worden hier.
Hoe snel je af kan dwalen. Heel bijzonder.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:22 schreef D. het volgende:
Anyway, het ging over computers hier
De techniek staat voor niets
over een paar jaar kan King gewoon zijn baby downloaden en 3D printenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:22 schreef D. het volgende:
Kwam door KT, die had kennelijk ander zaken aan zijn hoofdquote:Op zondag 15 maart 2015 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe snel je af kan dwalen. Heel bijzonder.
quote:Op zondag 15 maart 2015 19:22 schreef D. het volgende:
Ik nog 2 werkende (al staan die stof te happen ergens in de hoek).quote:Op zondag 15 maart 2015 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog 2 defecte computers op zolder staan
Ik moet je teleurstellen, want ik maak voorlopig geen nieuwe topics meer. Desondanks bedankt voor het meedenken.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
oh, ik zie King al allemaal ideetjes voor topics gaan verzinnen. Zullen we hem nog wat meer op weg helpen?
Mijn printer staat boven op een kamer en alles gaat via Wifi.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier in de woonkamer staat ook nog een printer die er maanden geleden opeens mee stopte. Moet nog eens een keer kijken of ik die nog aan de praat krijg en anders misschien eens een printer met AirPrint regelen voor die enkele keer dat ik wil printen.
Ik snap wel dat het klote is van die recordpoging, maar om daar nou héél lang over te gaan sikkeneurenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:42 schreef Kingstown het volgende:
Ik moet je teleurstellen, want ik maak voorlopig geen nieuwe topics meer.
ik heb hem wel gezien en nog gekeken of ik er een foto voor had, maar heb ik nietquote:Op zondag 15 maart 2015 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste topic ooit ( op wat nieuwe delen van een reeks na) geopend, maar er reageert niemand
En voor je printje op te halen zul je toch naar boven moeten lopen. Handig. Enige voordeel dat ik er in zie is dat het ding dan niet in de woonkamer staat.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:46 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Mijn printer staat boven op een kamer en alles gaat via Wifi.
Nee hoorquote:Op zondag 15 maart 2015 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste topic ooit ( op wat nieuwe delen van een reeks na) geopend, maar er reageert niemand
Zo vaak gebruik ik dat ding niet, hier beneden vind ik het een sta in de weg.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En voor je printje op te halen zul je toch naar boven moeten lopen. Handig. Enige voordeel dat ik er in zie is dat het ding dan niet in de woonkamer staat.
Ik zal als ik de foto kan vinden, straks wel een erin droppen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ook geen typisch 70er jaren interieur fotosquote:Op zondag 15 maart 2015 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hem wel gezien en nog gekeken of ik er een foto voor had, maar heb ik niet
De uitvinding van de eeuw.quote:
In boomhutten zijn ze deze eeuw pas het computertijdperk ingegaan. Er waren wat aanloopproblemen met de stroomvoorziening.quote:
Je snapt er geen ruk van en ik vind ook een hoop zaken die ik hier lees overdreven.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
Ik snap wel dat het klote is van die recordpoging, maar om daar nou héél lang over te gaan sikkeneuren
is ook weer overdreven.
Tarzan woonde in een boomhut.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In boomhutten zijn ze deze eeuw pas het computertijdperk ingegaan. Er waren wat aanloopproblemen met de stroomvoorziening.
Ja, dat was vast een takkenwerkquote:Op zondag 15 maart 2015 20:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In boomhutten zijn ze deze eeuw pas het computertijdperk ingegaan. Er waren wat aanloopproblemen met de stroomvoorziening.
vraag De Griek van FANNquote:Op zondag 15 maart 2015 21:00 schreef JuupĐ het volgende:
Ik heb trek in gyros met een giga hoeveelheid tzatziki, helaas is er geen Griek in de buurt die bezorgd.
En die had uiteraard een prima PCeetje.quote:
NEE Just Eat, ik wil Gyrosquote:Sorry, er zijn vandaag geen restaurants online die Grieks bezorgen in bij u in de buurt . Gebruik alsjeblieft de filters aan de linkerkant om restaurants te vinden die ander eten biju kunnen bezorgen.
Wat is er mis met zelf iets te eten klaarmaken? Altijd honger hebben en afhankelijk zijn van een bezorgde hap lijkt mij in ieder geval niks. Laat staan dat het gezond is.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:00 schreef JuupĐ het volgende:
Ik heb trek in gyros met een giga hoeveelheid tzatziki, helaas is er geen Griek in de buurt die bezorgd.
• Geen gyrosvlees in huisquote:Op zondag 15 maart 2015 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is er mis met zelf iets te eten klaarmaken? Altijd honger hebben en afhankelijk zijn van een bezorgde hap lijkt mij in ieder geval niks. Laat staan dat het gezond is.
Ik heb niet altijd honger, alleen zo nu en danquote:Op zondag 15 maart 2015 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is er mis met zelf iets te eten klaarmaken? Altijd honger hebben en afhankelijk zijn van een bezorgde hap lijkt mij in ieder geval niks. Laat staan dat het gezond is.
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:08 schreef D. het volgende:
Ik geloof dat ik nog maar even iets te eten pak
nog steeds boosaardig dus, jammerquote:Op zondag 15 maart 2015 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je snapt er geen ruk van en ik vind ook een hoop zaken die ik hier lees overdreven.
Wat is je punt precies? Wil je me dwingen om nieuwe topics te gaan maken ofzo?
Frikandel heb ik ookquote:Op zondag 15 maart 2015 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja hoor, die eet ik nooit, dus da's weer eens wat anders
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:14 schreef sacha het volgende:
[..]
nog steeds boosaardig dus, jammer![]()
maar doe vooral je best mij te
Snackbar D. Tot in de late uurtjes geopendquote:Op zondag 15 maart 2015 21:20 schreef D. het volgende:
Ik gooi de frituurpan maar vol, vast nog meer liefhebbers hier
hij wil aandachtquote:Op zondag 15 maart 2015 21:14 schreef sacha het volgende:
[..]
nog steeds boosaardig dus, jammer![]()
maar doe vooral je best mij te
Jarig?quote:
misschien heeft snackbar D. dat ook wel in het assortiment en bezorgt hij ook nog welquote:Op zondag 15 maart 2015 21:06 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
• Geen gyrosvlees in huis
• Geen Tzatziki in huis
Dan houdt het al snel op helaas.
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien heeft snackbar D. dat ook wel in het assortiment en bezorgt hij ook nog wel
mee eens hoorquote:Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
whatever maar m.i. arrogantie ten top te stellen dat Fann er geen ruk van begrijpt
Ik begrijp er geen ruk van, en dat wil ik zo houden ookquote:Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
whatever maar m.i. arrogantie ten top te stellen dat Fann er geen ruk van begrijpt
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:52 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen ruk van, en dat wil ik zo houden ook
ook goedquote:Op zondag 15 maart 2015 21:52 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Waar gaat het over?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:52 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
als je het daarna maar lang genoeg onthoudt om het hier te vertellenquote:Op zondag 15 maart 2015 21:59 schreef JuupĐ het volgende:
Zo meteen eens naar de wc, kijken of ik nog een jongetje ben want dat ben ik vergeten.
Ik heb een friteuse staan maar dat ding gebruik ik al ruim 1 jaar niet meerquote:Op zondag 15 maart 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien heeft snackbar D. dat ook wel in het assortiment en bezorgt hij ook nog wel
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je het daarna maar lang genoeg onthoudt om het hier te vertellen
Je bent vergeten waarvoor dat ding is?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:02 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Ik heb een friteuse staan maar dat ding gebruik ik al ruim 1 jaar niet meer(vlak nadat ik het ding gekregen heb
).
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent vergeten waarvoor dat ding is?
Ja zeg, dat gaat me iets te gemakkelijkquote:
Lekker deuntje zo van: dat houdt me bezig nu weet ik veel de fiets ja ik heb geen auto verder alles goedquote:Op zondag 15 maart 2015 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Je wil het over fietsen hebben, of is dat een dwaalspoor?
Jouw lokale supermarkt wilde ze niet aannemen?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, was ik wel van plan een tijd terug, maar niet gedaan
Ik heb 3 fietsenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Lekker deuntje zo van: dat houdt me bezig nu weet ik veel de fiets ja ik heb geen auto verder alles goed
Hoe fiets het nu op 1bil?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Lekker deuntje zo van: dat houdt me bezig nu weet ik veel de fiets ja ik heb geen auto verder alles goed
patser!quote:Op zondag 15 maart 2015 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 3 fietsen
En een 'stationairy bike'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |