nee dat zijn niet mijn billenquote:
Ja sorry, tis ook nooit goedquote:Op zondag 15 maart 2015 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat zijn niet mijn billen
goedemorgen!
Sjoef wat ben je vroeg
ik vraag me af wat het moet voorstellen, kt weet dit welquote:Op zondag 15 maart 2015 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat zijn niet mijn billen
goedemorgen!
Sjoef wat ben je vroeg
ga eens terug naar bed en stap er met je andere been uitquote:
Nah.... Haal jij die fles wijn nu maar binnen straks.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
ga eens terug naar bed en stap er met je andere been uit
-Sacha-and-Max-Publicationsquote:Op zondag 15 maart 2015 08:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik vraag me af wat het moet voorstellen, kt weet dit wel
De billen van Sas, staat er toch onderquote:Op zondag 15 maart 2015 08:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik vraag me af wat het moet voorstellen, kt weet dit wel
Knapper dan een lijntje snuivenquote:
Ik weet alleen dat ik er vandoor gaquote:
Uurtje of 5 ... Is te doenquote:Op zondag 15 maart 2015 09:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Wilde alleen maar melden dat ik wakker ben eigenlijk. Jij hebt een kort nachtje gehad, of niet?
Gisteren heb ik bijna niet geslapen.... Nu iig in een ruk door tot de wekker gingquote:Op zondag 15 maart 2015 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat had ik van donderdag op vrijdag, toen was ik vrijdag helemaal een dweil
quote:Op zondag 15 maart 2015 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
Dus ik ga af en toe met mijn muis over het forum knopje want iemand zei ooit iets over dat 40+ daar niet in verscheen, De meeste reacties in de laatste 30 min. En inderdaad, we staan daar niet tussen iedere keer.![]()
Was dat dan, wordt 40+ geboycot of zo. In de actieve topics komt deze wel gewoon naar boven. En wil degene die dit in mijn hoofd heeft gestopt zich later op de dag even melden.![]()
Ik zit nou op onzinnige dingen te letten.
quote:Op zondag 15 maart 2015 03:45 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en dat mag diegene doen die dit ooit heeft getikt hier, waardoor ik er soms op let.
Meldt zich. Was ik idd. Ook nog een topic over geopend in BUG eind vorig jaar, maar nog steeds geen antwoord gekregen. Eind van de maand gaf ik het altijd een kickje, maar ook dat hielp niet. Nu boeit het me niet meer.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:51 schreef ChocoFan het volgende:
Was jij het?![]()
Volgens mij niet, ik denk eerder KT, met zijn lijstjestic, en als hij het niet was, zal hij vast wel vinden wie het dan wel was, ik vertrouw erop dat hij alles kan vinden en dit ook zoekt voor me.![]()
Neequote:Op zondag 15 maart 2015 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen Juup. Heb je op de bank geslapen?
Ik kan er niets aan doen helaas, ik zou graag 7 uur per nacht slapen maar dat zit er niet inquote:Op zondag 15 maart 2015 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou echt doordraaien met zulke korte nachtjes. Ik slaap regelmatig ook niet geweldig, maar dat valt mee als ik het met jullie vergelijk
De rest van de week sliep ik prima hoor... Vannacht ook hoop ikquote:Op zondag 15 maart 2015 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou echt doordraaien met zulke korte nachtjes. Ik slaap regelmatig ook niet geweldig, maar dat valt mee als ik het met jullie vergelijk
En wat ga je nu dan bekijken?quote:Op zondag 15 maart 2015 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
één van de beste series die ik ooit heb gezien![]()
maar al gezien dus...
je brengt me op een ideequote:Op zondag 15 maart 2015 12:52 schreef chufi het volgende:
Zo mn hoofd maar weer eens kaal geschoren ..
Ook niet als je smorgens weer in slaap valt?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:27 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen helaas, ik zou graag 7 uur per nacht slapen maar dat zit er niet in
Als je een slaapprobleem hebt weet je nooit wanneer je wel en niet slaapt en ook niet hoe lang of hoe kort, dat kan dan alle kanten op gaan. Ik had toevallig vandaag een redelijke dag, Juup een van weinig slaap dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook niet als je smorgens weer in slaap valt?
Staat mij ook niet, of die gedachte zit gewoon tussen mijn oren, ik wil het in ieder geval niet. En kaal geschoren lijkt me tevens verdomde koud aan je kop en ik ben nogal een koukleum, dus laat mijn haar maar lekker zitten.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken zeg. Het staat me vast ook niet, kort haar staat me ook niet
Gelijk heb je, is net zolang als het mijne, alleen ik heb slag erin, zit niet zo netjes als bij jou. Maar ik moet sowieso geknipt worden, het is me nu te lang en daardoor erg lastig om los te dragen.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
dat ga ik er echt niet af scheren
[ afbeelding ]
de jongeman valt me nu pas op. Gemiste kans...quote:Op zondag 15 maart 2015 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je daar nou te flirten met dat jonge blaadje wat in de achtergrond zit met zijn oma?
Ja het was jijquote:Op zondag 15 maart 2015 09:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Meldt zich. Was ik idd. Ook nog een topic over geopend in BUG eind vorig jaar, maar nog steeds geen antwoord gekregen. Eind van de maand gaf ik het altijd een kickje, maar ook dat hielp niet. Nu boeit het me niet meer.
BUG / [FO] Meeste reacties in laatste 30 minuten
Zie nu trouwens dat iemand er [FO] aan heeft toegevoegd in de TT. Zou dat Fuck Off betekenen?
Nee, nooit afscheren. veels te mooi.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ja het was jijHad ik het toch goed in mijn hoofd.
Ik heb altijd gelijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
Dan laat ik het ook maar weer los, viel me ineens op vannacht en dacht, wtf, KT had gelijk.![]()
Het zal wel "Forum Opties" zijn bedacht ik me later, hoewel Fuck Off eigenlijk leuker is.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
En geen idee of dat Fuck Off betekent, zal vast wel.
Ik onthoud juist teveel, daarom ook chaos in mijn hoofd.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]Ben trots op je dat je de belangrijke dingen des levens weet te onthouden. Hoezo chaos in je hoofd?
[..]
Ik heb altijd gelijk.
[..]
Het zal wel "Forum Opties" zijn bedacht ik me later, hoewel Fuck Off eigenlijk leuker is.
quote:Op zondag 15 maart 2015 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah viel een beetje tegen met een uitvallend broekie
Ik viel snel in slaap en aan 1 stuk door, dus genoeg voor het moment...quote:Op zondag 15 maart 2015 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ben je daarvoor zo vroeg gaan slapen en vroeg uit je bed gegaan.
Heb je wel goed geslapen want zal dan ineens wel ff wennen zijn. Uren vroeger naar bed gaan dan normaal.
Mooi zo dan, alhoewel ik denk dat dat groene spul je wel iets geholpen heeft ook.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik viel snel in slaap en aan 1 stuk door, dus genoeg voor het moment...
Denk het ookquote:Op zondag 15 maart 2015 14:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi zo dan, alhoewel ik denk dat dat groene spul je wel iets geholpen heeft ook.
als ik zo onherkenbaar op de foto sta, dan laat ik die hier gewoon staan hoor, je hoefde 'm niet uit je quote te halenquote:Op zondag 15 maart 2015 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, nooit afscheren. veels te mooi.
Ik bedacht het me ineens en dacht ik haal hem alvast weg.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik zo onherkenbaar op de foto sta, dan laat ik die hier gewoon staan hoor, je hoefde 'm niet uit je quote te halen
bij mij was het wel de achterkant trouwensquote:Op zondag 15 maart 2015 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedacht het me ineens en dacht ik haal hem alvast weg.![]()
En je staat er inderdaad onherkenbaar op. Wel mooi haar.
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij was het wel de achterkant trouwens
Trek je broekie maar weer aan hoor...quote:Op zondag 15 maart 2015 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah viel een beetje tegen met een uitvallend broekie
quote:
Toch niet op je toetsenbord? Wel in bed hoop ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Ik viel vannacht dus heerlijk in slaap, zie je wel dat het helpt.
Cool.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ben de details wel vergeten.... Mooie kleuren dat wel
Gewoon op de plek waar ik altijd lig. Mijn laptoppie staat gewoon voor me op tafel...quote:Op zondag 15 maart 2015 14:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch niet op je toetsenbord? Wel in bed hoop ik.
en dat al van een paar slokken, klinkt goedquote:Op zondag 15 maart 2015 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ben de details wel vergeten.... Mooie kleuren dat wel
Dan is het goed.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon op de plek waar ik altijd lig. Mijn laptoppie staat gewoon voor me op tafel...
Yeah baby, ik lag dubbel toen ik dat vanmorgen las.![]()
Was stoer bezoek dat jij en Juup hadden.![]()
mooie foto hoorquote:Op zondag 15 maart 2015 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:
de jongeman valt me nu pas op. Gemiste kans...
We waren bezig een profielfoto van mij te maken, erg lastig met het weinige licht daar, dit vond ik wel een leuke poging
één birdie geslagen en voor al die moeite één balletje gekregenquote:
ik geloof dat ik oversla, ik droom al raar genoegquote:Op zondag 15 maart 2015 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zie ineens dat ze dit ook hebben.
[ afbeelding ]
Niks voor jou DDM? Daarmee kan je volgens mij behoorlijk hallicuneren.
Ik zou het je ook zeer afraden, veel te heftig voor jou.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof dat ik oversla, ik droom al raar genoeg
Moeite? Je hoeft gewoon 1 slag minder te doen... Scheelt wel weer... Ik heb er ook 1 keer 1 geslagen op een par 3quote:Op zondag 15 maart 2015 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
één birdie geslagen en voor al die moeite één balletje gekregen
maar was wel koud hoor!!
lijkt me engquote:Op zondag 15 maart 2015 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou het je ook zeer afraden, veel te heftig voor jou.
Het is bij mij zelfs zo dat ik niemand van mijn hasj laat roken, alleen mensen die ik ken op dat gebied, ik heb al meegemaakt dat er iemand mee wilde doen, en daarna helemaal omging, en ik zat met de gebakken peren.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeite? Je hoeft gewoon 1 slag minder te doen... Scheelt wel weer... Ik heb er ook 1 keer 1 geslagen op een par 3
Ach, sommige mensen willen dan geen nee zeggen en stoer meedoen, terwijl ik dat in principe helemaal niet wil hebben. Dan vallen ze in je woning om en in slaap, en ik moet ze dan zien kwijt te raken. Daar heb ik dus geen zin in. Dan zou ik gewoon een gewone kop thee voor je zetten, hoewel ik geen thee in huis heb, dan zou ik het wel even voor je gaan halen.quote:
zolang het bij in slaap vallen blijft valt het nog wel mee, alleen lastig iemand dan weg te krijgenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen willen dan geen nee zeggen en stoer meedoen, terwijl ik dat in principe helemaal niet wil hebben. Dan vallen ze in je woning om en in slaap, en ik moet ze dan zien kwijt te raken. Daar heb ik dus geen zin in. Dan zou ik gewoon een gewone kop thee voor je zetten, hoewel ik geen thee in huis heb, dan zou ik het wel even voor je gaan halen.
Als ik regelmatig theedrinkers over de vloer zou krijgen had ik wel thee in huis, maar ik heb alleen koffie cola, bier en rum in huis.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zolang het bij in slaap vallen blijft valt het nog wel mee, alleen lastig iemand dan weg te krijgen
Ik had zo net een power napje gedaan van 5 min. en ben weer helemaal wakkerquote:Op zondag 15 maart 2015 15:24 schreef D. het volgende:
Ik heb maar een blikje energy erbij gepakt, misschien dat het helpt
Ik deed een powernapje van een paar uur, maar helpt niet echtquote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had zo net een power napje gedaan van 5 min. en ben weer helemaal wakker
watjequote:Op zondag 15 maart 2015 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed een powernapje van een paar uur, maar helpt niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |