SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Oh nee druk maken doe ik niet maar vind het wel bijzonder.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je je toch niet druk over maken?
nee, geen foto's plaatsen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:48 schreef Fok-it het volgende:
Haha ik zal je vannacht eens laten zien hoe homo ik ben![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:48 schreef Fok-it het volgende:
Haha ik zal je vannacht eens laten zien hoe homo ik ben![]()
vraag Fok-it ofzo, hij schijnt goed te zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
jammer, ik werd al bijna wanhopig genoeg.
Ja, en ik de pausquote:
Aardbeien-banaan-kwark smoothiequote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aardbeien-banaan-kwark smoothie
2 boterhammen pindakaas
Bakje tomaten
Prima dagje
Vanavond wel snacken met kip
na-aperquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 boterhammen pindakaas
Bakje tomaten
Prima dagje
quote:
ik was vanmiddag bij capelsebrugquote:
Ik heb kippenpootjesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..], kip20 van Maccie is 900 kcal h
Vond ik beetje veel.
Ga je met de metro!?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was vanmiddag bij capelsebrug
vanavond weer, zie ik je daar?mag je mij eerder anaal vernederen dan fok-it
dat eerste klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 boterhammen pindakaas
Bakje tomaten
Prima dagje
Nice nicequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb kippenpootjes
Die ga ik vannacht even goed eten
En pindakaas niet?quote:
quote:
wil je me dik voeren ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
kom anders ff naar Marconiplein, kfc'tje.
Neem je ook geen medicatie meer dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Begin wel vies hard chub van medicatie te verliezen terwijl spiermassa toeneemt.
Lekker.
jonge met je hele kip.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je me dik voeren ofzo
verkopen ze ook heerlijke salades?
Jawel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem je ook geen medicatie meer dan?
chub van je medicatie verliezen?quote:
ja was paar kg aangekomen toen ik met meds begon en niks anders deed dan op kantoor zitten en FOK!quote:
Oh zo.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was paar kg aangekomen toen ik met meds begon en niks anders deed dan op kantoor zitten en FOK!
Ja grootste deel is al weer wegquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo.
Nja raak je ook weer best snel kwijt volgens mij
Wordt volgende week wel lastig. Feestje zaterdagavond. Hele avond alcohol vermijden wordt hem denk ik nietquote:
Op feestjes cheat ik wel, maar dat zijn wel de uitzonderingen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt volgende week wel lastig. Feestje zaterdagavond. Hele avond alcohol vermijden wordt hem denk ik niet
Hoezo cheaten voor jou dan? Je drinkt geen alcohol en je houdt niet van chips/nootjesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op feestjes cheat ik wel, maar dat zijn wel de uitzonderingen.
Gewoon die goede maaltijden etenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo cheaten voor jou dan? Je drinkt geen alcohol en je houdt niet van chips/nootjes
Zoals?quote:
Nja, hoe schadelijk zou het zijn als je het 1x per week doetquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De andere snacks buiten nootjes en chips.
Killed progress, vind ik de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, hoe schadelijk zou het zijn als je het 1x per week doet
Ik zei het toch dat Atleti moeilijk zou krijgenquote:
Wat is IPAquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:25 schreef McGrath het volgende:
Ik heb maar 2 IPA's gekocht om de zin in drank aan te pakken.
Biefstuk is baas ja. Ook al veel te lang niet meer op.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:26 schreef Typisch het volgende:
net fucking lekkere kogelbiefstuk op
gvd goed gvd
Jij kent alleen IPH zekerquote:
wtffquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:30 schreef Fok-it het volgende:
NWS / Man bezorgt ex een miskraam door abortuspillen in smoothie
Wtf![]()
Nooit meer je smoothies laten makenquote:
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei het toch dat Atleti moeilijk zou krijgen
Wil je mij zien danquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was vanmiddag bij capelsebrug
vanavond weer, zie ik je daar?mag je mij eerder anaal vernederen dan fok-it
Nja, wees blij dat je er maar tientje op gooidequote:
Wat voor boekje?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo een boekje lezen.
Ruige avond
sausje gemacht van rozemarijn, citroen sap (en beetje rasp) en wat knoflook in de pan na het bakken van de biefstuk en dan de biefstuk even na laten garen in foliequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Biefstuk is baas ja. Ook al veel te lang niet meer op.
Beetje kruidenboter over heen, niks mis mee
Klinkt culinairquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
sausje gemacht van rozemarijn, citroen sap (en beetje rasp) en wat knoflook in de pan na het bakken van de biefstuk en dan de biefstuk even na laten garen in folie
Dat is vaak zo he.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt zo blij dat mijn haar steeds langer wordt
Niet iedereen wilt het laten groeienquote:
Biefstuk hoef je toch ook echt maar paar minuten te bakken?quote:
ja, houd het altijd goed rood van binnenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Biefstuk hoef je toch ook echt maar paar minuten te bakken?
Anders is het niet te vretenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, houd het altijd goed rood van binnen
Z`n buik is net zo opgeblazen als het nieuws in de media waarschijnlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |