abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150565744
quote:
Man bezorgt ex een miskraam door abortuspillen in smoothie

In Noorwegen heeft een man zijn ex-vriendin een abortus bezorgd zonder haar medeweten. Hij gaf haar een smoothie vol abortuspillen, waardoor de vrouw een miskraam kreeg. De man beweert dat zijn actie "de enige uitweg" was.

Maandag pleitte de 26-jarige man schuldig aan het beëindigen van een zwangerschap zonder toestemming van de moeder. "Ik hield er een slecht geweten aan over, maar ik dat dacht dat het de enige uitweg was" vertelde de man in de rechtbank en meldt de Noorse staatsomroep NRK.

De man heeft al een kind met de vrouw uit een eerdere korte relatie. Op een feestje kwamen ze elkaar terug tegen en deelden ze opnieuw de lakens met elkaar. Toen bleek dat ze opnieuw zwanger was geworden, was de man daar absoluut niet tevreden mee. "Hij heeft me meerdere keren proberen te overtuigen om een abortus te laten plegen, maar dat was voor mij geen optie", verklaarde de 20-jarige vrouw.

De man had eerder al geprobeerd de vrouw een miskraam te bezorgen. Hij gaf haar toen abortuspillen en vertelde haar dat het pijnstillers waren. Maar die poging mislukte. "Ik had online gelezen dat de pillen misvormingen kunnen veroorzaken als ze niet werken", vertelde de man aan de rechter. "Ik dacht daarom dat het kind geboren zou worden met misvormingen door mijn schuld. Met die gedachte kon ik niet leven."

Daarom bestelde hij online een tweede lading pillen. Hij gaf vervolgens zijn ex-vriendin een smoothie vol abortuspillen, waardoor zij later die avond een miskraam kreeg. De vrouw vertrouwde het zaakje niet en besloot een aantal tests te laten doen bij haar huisarts. Die ontdekte dat het miskraam werd veroorzaakt door een hoge dosis abortuspillen.

Op 17 maart doet de rechtbank een uitspraak. De aanklager heeft 7 jaar celstraf geëist.
7 jaar voor moord is wel wat weinig niet.
Ура для россии
pi_150566036
Hopelijk krijgt hij 7 jaar. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_150566218
Neem gewoon je verantwoordelijkheid, als je mans genoeg bent om je lul ergens in te steken waar 9 maanden later een baby uit kan komen.
pi_150566252
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:17 schreef zuchtje het volgende:
Neem gewoon je verantwoordelijkheid, als je mans genoeg bent om je lul ergens in te steken waar 9 maanden later een baby uit kan komen.
Of twee keer nadenken kan ook, ben het met je eens.
pi_150566764
Begrijpelijke actie :)
-XOXO-
pi_150566811
Als het nog een fetus was was het geen moord.
I'll take a few years of happy over a life time of nothing.
pi_150567108
Daarom gewoon van de trap afduwen, amateur :')
pi_150567225
quote:
Als man moet je gewoon kunnen zeggen flikker maar op. Gelijke rechten enzo. 'baas in eigen buik' geldt natuurlijk alleen maar voor vrouwen.
pi_150567411
TVP!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_150567481
quote:
Als je naait kan je ook genaaid worden.
pi_150567500
quote:
Je lul ergens insteken staat in geen verhouding tot de consequenties die een vrouw je kan opleggen als je raakschiet. Je gaat namelijk akkoord met je lul ergens insteken, niet een kind onderhouden.
pi_150567529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:44 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Als man moet je gewoon kunnen zeggen flikker maar op. Gelijke rechten enzo. 'baas in eigen buik' geldt natuurlijk alleen maar voor vrouwen.
Baas in eigen buik, en over andermans portemonnee is het toch?
  donderdag 12 maart 2015 @ 15:54:11 #13
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_150567584
quote:
8s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:02 schreef Woestijnvos het volgende:
Hoezo moord?

Als een arts dat ding er uit knipt is het gewoon een kleine ingreep toch.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_150567655
tja
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 12 maart 2015 @ 15:56:52 #15
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_150567669
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:32 schreef emptiness het volgende:
Als het nog een fetus was was het geen moord.
Dit, hooguit toebrengen van lichamelijk letsel
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_150567749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:52 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je lul ergens insteken staat in geen verhouding tot de consequenties die een vrouw je kan opleggen als je raakschiet. Je gaat namelijk akkoord met je lul ergens insteken, niet een kind onderhouden.
Nee joh. Straks krijgen we op dit gebied nog gelijke rechten.
pi_150567874
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:59 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Nee joh. Straks krijgen we op dit gebied nog gelijke rechten.
Je moet je schamen dat je 5-30 minuten gezamenlijk plezier geen reden vindt om 18 jaar geld over te moeten maken.
pi_150568514
quote:

[..]

Je krijgt al redelijk vroeg in je leven te horen dat je kindjes kunt maken door je sperma in iemands baarmoeder te lozen. Die consequentie moet je toch gewoon dragen als je dat ook daadwerkelijk doet? Ik geloof best dat ze (of hij iig) niet aan een kindje dachten, maar dat doet het er niet aan af dat je gewoon een condoom om kunt doen, of jezelf kunt steriliseren, mocht je geen kinderen willen. Tegenwoordig zijn er genoeg manieren om geen kinderen te maken en toch in dr grotje te roeren.

Ik snap best dat het moeilijk is als de een wel een kind wil en de ander niet. Maar een abortus eisen, of zelf in gang proberen te brengen is ook nogal extreem. Net zoals een kind ondersteunen die je helemaal niet wil of zelfs kent.
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:04:30 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_150569378
Foute actie van die kerel natuurlijk... dat gezegd hebbende lijkt het me tijd voor wetgeving financiële abortus. Ben je in de toekomst van 99% van dit gezeik af.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_150570138
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:28 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Je krijgt al redelijk vroeg in je leven te horen dat je kindjes kunt maken door je sperma in iemands baarmoeder te lozen. Die consequentie moet je toch gewoon dragen als je dat ook daadwerkelijk doet? Ik geloof best dat ze (of hij iig) niet aan een kindje dachten, maar dat doet het er niet aan af dat je gewoon een condoom om kunt doen, of jezelf kunt steriliseren, mocht je geen kinderen willen. Tegenwoordig zijn er genoeg manieren om geen kinderen te maken en toch in dr grotje te roeren.

De afspraak wij hebben vanavond neukseks is niet de afspraak wij hebben over 9 maanden een kind en jij moet me 18 jaar lang onderhouden. Als je graag stoere baas in eigen buik wil zijn, wat ik vrouwen ook best wel gun, dan mag je ook hele stoere baas over eigen financiële toekomst zijn. Vrouwen zijn momenteel eindverantwoordelijk, maar de mannen mogen in de huidige situatie opdraaien voor de kosten. Als zo'n situatie in omgedraaide vorm zou bestaan dan waren er hordes boze feministen en gecastreerde figuren aan het janken.
pi_150570287
yolo
pi_150570414
Ik snap dat stuk over die eerdere poging niet. Heeft hij die pillen toen ook gegeven maar leidde het niet tot een miskraam?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150570490
quote:

[..]

Ze hebben tegenwoordig condooms, of mag je die niet kopen van je mammie of de Paus?
pi_150570616
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ze hebben tegenwoordig condooms, of mag je die niet kopen van je mammie of de Paus?
in dit geval helemaal stom, ze hébben nb al n kind samen dathij kennelijkniet wilde. En dan niet erover nadenken als je t gewoon nog n keer doet...
En t gaat om t onderhouden van je kind, niet de moeder @ degene die dat net riep.
compact en kleverig.
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:58:03 #25
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_150570617
quote:
8s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:02 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

7 jaar voor het verwijderen van een gezwel is wel wat veel. Krijgen kanker-chirurgen ook zo veel straf voor het uitoefenen van hun beroep?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')