Wordt volgende week wel lastig. Feestje zaterdagavond. Hele avond alcohol vermijden wordt hem denk ik nietquote:
Op feestjes cheat ik wel, maar dat zijn wel de uitzonderingen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt volgende week wel lastig. Feestje zaterdagavond. Hele avond alcohol vermijden wordt hem denk ik niet
Hoezo cheaten voor jou dan? Je drinkt geen alcohol en je houdt niet van chips/nootjesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op feestjes cheat ik wel, maar dat zijn wel de uitzonderingen.
Gewoon die goede maaltijden etenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo cheaten voor jou dan? Je drinkt geen alcohol en je houdt niet van chips/nootjes
Zoals?quote:
Nja, hoe schadelijk zou het zijn als je het 1x per week doetquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De andere snacks buiten nootjes en chips.
Killed progress, vind ik de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, hoe schadelijk zou het zijn als je het 1x per week doet
Ik zei het toch dat Atleti moeilijk zou krijgenquote:
Wat is IPAquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:25 schreef McGrath het volgende:
Ik heb maar 2 IPA's gekocht om de zin in drank aan te pakken.
Biefstuk is baas ja. Ook al veel te lang niet meer op.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:26 schreef Typisch het volgende:
net fucking lekkere kogelbiefstuk op
gvd goed gvd
Jij kent alleen IPH zekerquote:
wtffquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:30 schreef Fok-it het volgende:
NWS / Man bezorgt ex een miskraam door abortuspillen in smoothie
Wtf![]()
Nooit meer je smoothies laten makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |