SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt
als ik je eens zie
bijt ik je pik eraf
wajooquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt
als ik je eens zie
bijt ik je pik eraf
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
duh
ik heb kip in de oven en ik voel me goed op dit moment.
quote:
ja voel je je goed nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
duh
ik heb kip in de oven en ik voel me goed op dit moment.
zal jou eens neukenquote:
jij moet je muil houdenquote:
deadprezquote:
ja.quote:
ey schatjequote:
quote:
quote:
ik sleur je van je fietsquote:
He DP, hou jij ook van DP?XDquote:
Hmf, ik wil ookquote:
Ik ga morgen wel even naar koolmees voor knoflook kipquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:41 schreef Fok-it het volgende:
Misschien morgen ook maar lekker kip halen op de markt ofzo
Koop een hele kipquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:41 schreef Fok-it het volgende:
Misschien morgen ook maar lekker kip halen op de markt ofzo
Ik kan er ook zelf een slachten op de Kinderboerderijquote:
Uit de pan is lekkerder vind ik. Maar ook vetter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet alleen niet hoe die oven hier werktKutoven. is een kip in de pan ook lekker of smaakt het dan minder dan in de oven?
Ja. Maar ik eet alleen he, dus ik hoef met niemand rekening te houden oid.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat ging snel, ben je altijd zo snel?
Dan nog gaat het behoorlijk snelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Maar ik eet alleen he, dus ik hoef met niemand rekening te houden oid.
quote:
meisje tochquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga er niet op reagerenIk laat me niet kennen.
dankjewelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Die McGrath is wel een verfrissende user volgens mij
Doe normaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Die McGrath is wel een verfrissende user volgens mij
op wie dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb met Paxcon geschaatst vandaag, dus jij zou jaloers moeten zijn.
Geschaatst?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb met Paxcon geschaatst vandaag, dus jij zou jaloers moeten zijn.
quote:
Dan verschillen wij van meningquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Het was super lekker weer, ga je toch niet schaatsen man
Je had ook kunnen skinnydippenquote:
Of je piemel wat gegroeid isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed idee, maar niet nu. Misschien als we elkaar meer aandurven
Naaktzwemmenquote:
quote:
ah bedankt herenquote:
stop met trollenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat kan alleen als je skinny bent, jammer paxc0n
ik troll nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
ah bedankt heren
[..]
stop met trollen
friend with benefits zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:03 schreef Etsu het volgende:
Ik heb in Hawaii op 00:00:00 naaktgezwommen met een vriend van me.
quote:
ik speel niet samenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:17 schreef Etsu het volgende:
ey toot, gaan we nou monopoly spelen? ik wil wel met je samenwerken zodat paxcon niet gaat winnen
Beetje saai jaquote:
Krijg jij straks ook als je je collega`s moet gelovenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Net in gym gesprek met een vrouw van 40 die eruit zag als 30 tops.
#mirin
Moet ik wel stoppen met roken anders rokershoestje en gele huid op 40e.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg jij straks ook als je je collega`s moet geloven
Ja dat zou je al een jaar doen doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet ik wel stoppen met roken anders rokershoestje en gele huid op 40e.
Waarom doe je het niet dan? Het ging je makkelijk afquote:
Totdat ik stress krijg een keerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet dan? Het ging je makkelijk af
Lekker, waar?quote:
Hij wilt showen dat die money heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap dat topic van Iwanius niet met die handtas
Dat doe je in real en niet op een internetforumquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij wilt showen dat die money heeft.
Hij welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat doe je in real en niet op een internetforum
Wist echt niet of ik moest lachen of huilen toen ik dat las.quote:
#tussendoortjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Lekkerste is kip uit zo'n grill waar het in rond draait de hele tijd
Iwanius schijnt al 40+ te zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap dat topic van Iwanius niet met die handtas
Met zijn systematisch in elk subforum postenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, jongeren hebben vaak niet zoveel centen
Gaat ook expres allemaal topics af per subforum, om daar een niets toevoegende opmerking te plaatsen.quote:
BBQ Chicken pizzaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:13 schreef Amarantha het volgende:
Heel veel gerechten met kip zijn eigenlijk wel lekker. Kip op pizza werkt ook goed.
Nice.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n gozer in KAA heeft ook vies veel riches gaat 6 keer per jaar een maand op vakantie en ging op 39e met pensioen.
#mirin
Het mooiste was dat ie in het NFL topic informatie ging posten gebasseerd op spelers die al 15 jaar niet meer spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat ook expres allemaal topics af per subforum, om daar een niets toevoegende opmerking te plaatsen.
Alleen maar voor zijn myAT
Zou hij een kloon zijn van tong80?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het mooiste was dat ie in het NFL topic informatie ging posten gebasseerd op spelers die al 15 jaar niet meer spelen.
Hij was er heilig van overtuigd dat ze nog speelden.
Jarenlang pizza tonijn als favoriet gehad. Ben echt wel dol op vis (niet alleen met pizza hoorquote:
Eens in de zoveel tijd is dat nog wel lekker hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Pannenkoeken vind ik echt matig tegenwoordig, maar spek maakt het wel weer goed eetbaar.
Mensen die pannenkoeken adoreren zijn vaak proleten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Pannenkoeken vind ik echt matig tegenwoordig, maar spek maakt het wel weer goed eetbaar.
Wat heb jij tegen mijquote:
Pizza shoarma is lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jarenlang pizza tonijn als favoriet gehad. Ben echt wel dol op vis (niet alleen met pizza hoor)
Kibbeling wel alleen eten met ravigotte saus.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:16 schreef Amarantha het volgende:
Vis op brood tussen de middagOf met mooi weer op vrijdag op de markt een bakje kibbelingen halen
Gambasquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Zalm, makreel, tonijn, kleine garnaaltjes, kreeft.
Ja sowieso. Alle gebakken vis is lekker met die saus.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kibbeling wel alleen eten met ravigotte saus.
Anders valt het tegen.
Gehakt naar keuzequote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor vlees is dan die bodem?
Dacht ik al. Klinkt wel fucking goddelijk. Zo zag het er ook uit.quote:
Haring liefst gewoon zo in het mondje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Is heerlijk joh. Op een broodje met uitjes en augurk![]()
![]()
Dan liever broodje tonijn, broodje zalm of broodje makreel. Of broodje garnalensalade.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Is heerlijk joh. Op een broodje met uitjes en augurk![]()
![]()
Ooit eens per ongeluk besteld in Frankrijk toen ik geen idee had wat daar op de kaart stond.quote:
Zo lekker door je strot laten glijdenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haring liefst gewoon zo in het mondje.
Vind het op een broodje altijd wel chiller.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haring liefst gewoon zo in het mondje.
Hiervan krijg ik honger.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan liever broodje tonijn, broodje zalm of broodje makreel. Of broodje garnalensalade.
Vond je het wat ja?quote:
Van die gefrituurde dingen? Viel best mee toen ik ze at.quote:
Waar heb je die op?quote:
Jaloers, afwasmachinequote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Was wel anderhalf uur mee bezig en de hele afwasmachine staat nu vol.
Neutrale smaak ja. Net zoals veel gefrituurde dingen/quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van die gefrituurde dingen? Viel best mee toen ik ze at.
Al tijdje niet meer gehad, geen idee waar ik dat ooit heb gehad. Tijdje terug. Maar ga het nooit weer eten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar heb je die op?Bij de Sumo zijn ze echt lekker
Zit ook vaak door de paella geloof ik, inktvisquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al tijdje niet meer gehad, geen idee waar ik dat ooit heb gehad. Tijdje terug. Maar ga het nooit weer eten.
Nee je kan gewoon topping veranderen hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Of is het altijd zo als op die foto Inso?
Ja dat eet ik dus ook nooitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit ook vaak door de paella geloof ik, inktvis
Tong krijgt het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou hij een kloon zijn van tong80?
Net zo dement
Wat had jij er op dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee je kan gewoon topping veranderen he
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tong krijgt het voordeel van de twijfel
Op?quote:
Waar is je vriendin dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Hele week gekookt he, vriendin weet niet wat dr overkomt
Oh oke. Doet ze ook mee met low carb?quote:
Ja, al veel langer dan ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh oke. Doet ze ook mee met low carb?
Op het dorp klopt echt nietquote:
Uh okequote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op het dorp klopt echt niet![]()
In het dorp
Ciao ciao hfquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga poolen en ingemaakt worden door het meisje van de pub
Toi toi toi
Break a legquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga poolen en ingemaakt worden door het meisje van de pub
Toi toi toi
Op de stad, op de trein gebruik je dan ook?quote:
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de stad, op de trein gebruik je dan ook?
2007scapequote:
ik zit op 1 of 2 ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2007scape
in die tijd dat dat kost heb je in maingame 120 ofzo :s
easyscape
ik ging gister woodcutting doen bijna 96quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit op 1 of 2 ofzo
vind slayer niet zo leuk
speel je rsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit op 1 of 2 ofzo
vind slayer niet zo leuk
ja soms met mijn vriendquote:
mijn hoogste is crafting of smithing ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ging gister woodcutting doen bijna 96
op osrs?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ging gister woodcutting doen bijna 96
weet ik nietquote:
oh oke wel grappigquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet
gewoon de meest up to date versie
beste optie zeker willows in osrs? of ga je dan op arctic pine of teakquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar ik ga die cape dus nooit halen he
teak beste xp maar ben niet gek met dat powercutten enzoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
beste optie zeker willows in osrs? of ga je dan op arctic pine of teak
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hij zit erin
nu hellhounds
maar nu geen zin meer
Haha eienquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen even eien bakken en bacon in de pan gooien
Dikzak.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:16 schreef Fok-it het volgende:
Eien![]()
Ik heb zo'n zin om tering erg te schranzen vanavond, maar mag niet
Ik wil ook wat lekkers na zo'n 0-4 overwinning, en eigenlijk lam uit de shotjesbar komen vanavond, maar dat gaat morgen met voetbal niet goed komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:16 schreef Fok-it het volgende:
Eien![]()
Ik heb zo'n zin om tering erg te schranzen vanavond, maar mag niet
Ja keuzes maken hequote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik wil ook wat lekkers na zo'n 0-4 overwinning, en eigenlijk lam uit de shotjesbar komen vanavond, maar dat gaat morgen met voetbal niet goed komen.
Alcohol drink ik dan weer vrij weinig dusdat scheeltquote:
Ik ook niet veel de laatste tijd. Maar ik heb er nu veel zin in.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alcohol drink ik dan weer vrij weinig dusdat scheelt
Waarschijnlijk nog fake ookquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Wat een droeftoeter fok-it, vindt je niet?
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom stalk je me continu? wil je aub ff weggaan
Ik zag jou de hele dag daar al posten dus even fokkies pohi gecheckt en toen wist ik voldoendequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag jou de hele dag daar al posten dus even fokkies pohi gecheckt en toen wist ik voldoende
Ja achja. Kan gebeuren hequote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Wat een droeftoeter fok-it, vindt je niet?
Nicequote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:35 schreef Etsu het volgende:
Ey Ama, ik heb met mams geshopt en heb heel veel nieuwe kleren gekocht en zij heeft het betaald. Lief he?
Heb net de prijskaartjes afgeknipt en opgevouwen, dus nee.quote:
Wtfquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb net de prijskaartjes afgeknipt en opgevouwen, dus nee.
- licht grijze broek
- donker grijze broek
- lichtblauwe broek
- grijze joggingbroek
- rood tshirt
- roze shirt
- wit/blauw tshirt
- roze overhemd
- blauwe vest
- blauwe riem
- blauwe zomerjas![]()
ik kan weer jongens hosselen de komende tijd
Ik wilde alleen maar broeken hebben, maar ik kom altijd thuis met meer.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb net de prijskaartjes afgeknipt en opgevouwen, dus nee.
- licht grijze broek
- donker grijze broek
- lichtblauwe broek
- grijze joggingbroek
- rood tshirt
- roze shirt
- wit/blauw tshirt
- roze overhemd
- blauwe vest
- blauwe riem
- blauwe zomerjas![]()
ik kan weer jongens hosselen de komende tijd
Ik krijg hooguit een shirtje ofzo als m'n ma in een goeie bui isquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar broeken hebben, maar ik kom altijd thuis met meer.
Heb ook zwarte schoenen nodig, want die passen 't best onder de grijze broeken, maar kon niet vinden.
Maar je hebt toch meer dan genoeg geld om dat zelf te betalen allemaal?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:
En van de week is mijn auto voor onderhoudsbeurt geweest, en die betaalt ze ook.
Volgens mij wil ze iets van me.
Normaal krijg ik bijna nooit iets van d'r hoor. Alweer 3 jaar geleden dat we zijn shoppen en ze betaalde.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg hooguit een shirtje ofzo als m'n ma in een goeie bui is
Ja, maar mijn broertje krijgt het ook gewoon van d'r, dus waarom ik niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je hebt toch meer dan genoeg geld om dat zelf te betalen allemaal?
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar mijn broertje krijgt het ook gewoon van d'r, dus waarom ik niet?Alleen maar omdat ik geld heb?
Ja snap ik ook welquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar mijn broertje krijgt het ook gewoon van d'r, dus waarom ik niet?Alleen maar omdat ik geld heb?
Mwoah, zo zie ik het niet. Maar er speelt wel meer mee wat ik hier niet ga neerplempen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ik ook welzou het alleen lastiger vinden aan te nemen als ik zelf riant kon leven elke maand. Maar gulle moeder heb je
Nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer jaloers zijn op iets of iemand, ik heb Cities Skylines in mijn leven.
je hebt chantage middelen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, zo zie ik het niet. Maar er speelt wel meer mee wat ik hier niet ga neerplempen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |