SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2015 16:57:07 ]
Gewoon, ik vind hasj sowieso niet zo chill. Maar goed daar in is iedereen verschillend, ken ook genoeg mensen die hasj juist chill vinden.quote:
Dit is m'n eerste keer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind hasj sowieso niet zo chill. Maar goed daar in is iedereen verschillend, ken ook genoeg mensen die hasj juist chill vinden.
Haha toch maar binnen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is m'n eerste keer.Ben benieuwd.
* Etsu loopt naar de kamer van z'n ex-huisgenote
Ja, maar alleen daar en het raam staat dan 24/7 open en deur dicht.quote:
Blijft wel effe hangen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar alleen daar en het raam staat dan 24/7 open en deur dicht.![]()
Gaat vanzelf wel weer weg.
jongetje tochquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen is normaal, behalve jij. Jij bent goed mis.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft voor die shoot zeker slecht geslapen
Wil je dit voortaan voor je houden? Mijn ogen deden pijn toen ik je bericht las.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel lekkere jetsers zeg, goeiemorgen
nog nooit gemaaktquote:
Maar even naar de oogarts danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je dit voortaan voor je houden? Mijn ogen deden pijn toen ik je bericht las.
nee moe nog beginnenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het al (bijna) klaar
wil wel pics zien zo
#burgerleefquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
nee moe nog beginnen
vriend is 18:30 thuis van werk dus ik begin rond 18:00
Oké spannend wel hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
nee moe nog beginnen
vriend is 18:30 thuis van werk dus ik begin rond 18:00
ja hoop ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké spannend wel hou ons op de hoogte
Hopelijk lust hij het haha
Dat heeft toch een hele andere consistentiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoop ik ookmaar ik heb ipv crème fraiche, boursin ofzo
echtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heeft toch een hele andere consistentie
creme fraiche is naturel van smaak alleen romig (zonder knoflook)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:40 schreef supersof het volgende:
[..]
echt
creme fraice is ook een crème
alleen denk niet dat hij dat lust dus dan maar bijna hetzelfde alleen dan met knoflook iets
ja ach boeiendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
creme fraiche is naturel van smaak alleen romig (zonder knoflook)
ik ookquote:
Hoi etsuquote:
Aardbeien, bananen, tomaten, spinazie, Griekse yoghurt.quote:
Ecto wordenquote:
Dit mist vlees.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aardbeien, bananen, tomaten, spinazie, Griekse yoghurt.
Oh ja, dat had ik al. Tika Masala gegetenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik al. Tika Masala gegeten
quote:
Ik zou gaan voor de kipquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:10 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net tosti's gegeten.
Heb weer honger. Wat zal ik maken?
Ik heb nog ovenaardappels, dan met heel veel mayo
Hele kip uit de oven
Weer broodjes, maar met knakworst
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eten uit India krijg je sowieso diarree van
Alles tegelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:10 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net tosti's gegeten.
Heb weer honger. Wat zal ik maken?
Ik heb nog ovenaardappels, dan met heel veel mayo
Hele kip uit de oven
Weer broodjes, maar met knakworst
Opgewarmdquote:
Doe nor word je nog gayerquote:
Nee grapjequote:
Maar moet 1,5 uur in de ovenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor de kipEn anders broodjes knakworst (met mayo).
met chilisausquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Broodje knakworst niet eten met mayo, ketchup, mosterd en uitjes
Alles is Chill huehehue met Chilisausquote:
goed zoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee grapjeheb ik toch de bouw niet voor
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Broodje knakworst niet eten met mayo, ketchup, mosterd en uitjes
je bent zelf een matig sausjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chilisaus is maar een matig sausje.
Ik kan pas na de 23ste afsprekenquote:
Jij hebt maar een matig smaakjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chilisaus is maar een matig sausje.
is helemaal niets manquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan pas na de 23ste afsprekenmaar maakt niet uit opzich. Jij al ideeën?
Chappiequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
heerlijke kip
en dan chilisaus erbij
omg
Ik verwacht wel een foto hier.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
heerlijke kip
en dan chilisaus erbij
omg
Dat is gewoon beste voedselquote:
best leukquote:
Italiaans eten is gewoon goed voer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Italiaanse calzone geprobeerd, maar dat was aids.
Italiaans eten![]()
Is zwaar overschat en matig voedsel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Italiaans eten is gewoon goed voer.
Het is gewoon lekker en makkelijk/snel te bereiden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is zwaar overschat en matig voedsel.
Dan heb je nog nooit ossobuco gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je spaghetti met tomatensaus en gehakt wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is gewoon lekker en makkelijk/snel te bereiden.
Pastaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je spaghetti met tomatensaus en gehakt wel.
Meatball Spaghetti
Pesto Penne
Canelonni
Je kunt het met 1000 en 1 dingen bereiden. Waarom is het dan niet lekker? Je kan er alles in en door gooien wat je lekker vindt.quote:
Als het volgens de traditionele Italiaanse bereidwijze gaat niet. Want dan is het alleen maar tomaat en gehaktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt het met 1000 en 1 dingen bereiden. Waarom is het dan niet lekker? Je kan er alles in en door gooien wat je lekker vindt.
Dit is wel de meest domme post over italiaans eten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het volgens de traditionele Italiaanse bereidwijze gaat niet. Want dan is het alleen maar tomaat en gehakt
Ik lust vrij veel dingen, maar pasta hoort daar absoluut niet bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef McGrath het volgende:
Het is toch al bekend dat JR behoorlijk weinig lust?
Doe normaal, smakeloos figuur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit is wel de meest domme post over italiaans eten.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Straks gaat je hele huis lekker ruiken
Pasta zelf houdt wel redelijk dezelfde smaak. Rijst kan ook op duizenden manieren en toch jouden sommige er niet vanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt het met 1000 en 1 dingen bereiden. Waarom is het dan niet lekker? Je kan er alles in en door gooien wat je lekker vindt.
Nee jijquote:
Wel waar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jijje weet fwwoon niet waar je het over hebt.
Gehakt is echt niet traditioneel Italiaans
Bron?quote:
Ik riep ook vet lang dat ik niet van rijst hou. Laatst achter gekomen dat dat bullshit was. Met lekker sausje, groente etc. is het wel lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pasta zelf houdt wel redelijk dezelfde smaak. Rijst kan ook op duizenden manieren en toch jouden sommige er niet van
Die mensen zijn sowieso conservatief en worden door iedereen onterecht opgehemeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat je een behoorlijke klap van een italiaanse oma krijgt als je dat tegen haar zegt.
En Pollo ben je geen enkele keer tegengekomen op de kaart? Zou ik maar eens naar opticien gaanquote:
Ja dan zijn dat sausje en de groente dus lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik riep ook vet lang dat ik niet van rijst hou. Laatst achter gekomen dat dat bullshit was. Met lekker sausje, groente etc. is het wel lekker.
google ossobuco eensquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mensen zijn sowieso conservatief en worden door iedereen onterecht opgehemeld.
Om hun matige voedsel. Met hun pasta. Sowieso veel te weinig echt vlees of vis daar. Alleen maar gekookt deeg met matige kruiden eroverheen en dan gehakt en tomaat
Wat is dat nou weerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Pollo ben je geen enkele keer tegengekomen op de kaart? Zou ik maar eens naar opticien gaan
Zonder de rijst zou ik het wat saai vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zijn dat sausje en de groente dus lekker.
De rijst zelf niet.
quote:
Gedaan.quote:
het is de combinatiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zijn dat sausje en de groente dus lekker.
De rijst zelf niet.
Please..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gedaan.
Verneuken ze een goed stuk vleesEn gooien ze er ook nog eens pasta bij wat niks toevoegt
Rijst is zelf saai.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder de rijst zou ik het wat saai vinden
Saus met groenten kan prima.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
het is de combinatie
wie gaat nou alleen een sausje oplepelen
Ezellgodinquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
het is de combinatie
wie gaat nou alleen een sausje oplepelen
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gedaan.
Verneuken ze een goed stuk vleesEn gooien ze er ook nog eens pasta bij wat niks toevoegt
je zegt net dat je rijst apart zietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..][..]
Saus met groenten kan prima.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Italianen zullen dat wel verneuken en het niet op een normale manier bereiden.
quote:
Met pesto, Italiaanse kruiden. Kaas in de kipquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Italianen zullen dat wel verneuken en het niet op een normale manier bereiden.
Laat hem lekker lullen joh.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met pesto, Italiaanse kruiden. Kaas in de kip
Verneukt hoor
pasta met ketchup?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef Etsu het volgende:
Spaghetti
Pasta met zalm
Pasta met kip en kruidenkaas
Meer combi's ken ik niet.
Maar saus en groente zijn lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
je zegt net dat je rijst apart ziet
dus dan saus ook
en groente
Heb ik in het eerste jaar toen ik op kamers zat, gedaan. Maar verveelde toch wel snel, sindsdien niet meer gedaan.quote:
Kip, boontjes en pesto genovese. Aanraderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef Etsu het volgende:
Spaghetti
Pasta met zalm
Pasta met kip en kruidenkaas
Meer combi's ken ik niet.
Klopt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met pesto, Italiaanse kruiden. Kaas in de kip
Verneukt hoor
Dat vind ik dus echt smerigquote:
En jij bent een ongelooflijke teringchinees.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef Ezell het volgende:
jr is zo'n ongelooflijk grote idioot he?
rt
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij bent een ongelooflijke teringchinees.
Zo lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt smerigmaar wordt misselijk van die saus
echt altijd
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
de perfecte reactiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe ff normaal manquote:
Jij moet je bek houden over mijn ouders.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:42 schreef Fok-it het volgende:
Eigenlijk kan je het jr niet kwalijk nemen
Z'n ouders koken gewoon op zo'n manier dat je ook niks lekker gaat vinden
Stel je aan zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden over mijn ouders.
want je bent zo dol op ze dat je nooit met ze samen wil etenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou jij dan ook lekker je bek over andere hypocrietjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
want je bent zo dol op ze dat je nooit met ze samen wil eten
Nee die Chinees doet te mongolisch over mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou jij dan ook lekker je bek over andere hypocrietje
ze verkopen bij sommige ah's nu ook verse sushi.. zo chillquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, dat wil ik ook nu eten.
Sushi is ook een pareltje.
Gast, doe normaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die Chinees doet te mongolisch over mij.
Ik wil echt nodig weer eens naar een Mexicaans restaurant.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, dat wil ik ook nu eten.
Sushi is ook een pareltje.
Oh, nooit gezien?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
ze verkopen bij sommige ah's nu ook verse sushi.. zo chill
Nee hoor. Ze zeg gewoon watquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Nee die Chinees doet te mongolisch over mij.
En jij bent Chinees.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
laat lekker
jr is een slechte trol of een auti
Ik heb niks tegen buitenlanders verder.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze zeg gewoon wat
Teringchinees is heel wa anders
Fucking xenofoob ben jij
dude, je weet niet eens wat een buitenlander isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen buitenlanders verder.
Nee behalve tegen elke Aziatische nationaliteit..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen buitenlanders verder.
In mijn optiek bestaan die niet nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
dude, je weet niet eens wat een buitenlander is
Aziaten zijn over het algemeen gewoon kut ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee behalve tegen elke Aziatische nationaliteit..
en daarom gebruik je dat woord. jeetje zeg, jij kraamt ook totaal geen onzin uitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn optiek bestaan die niet nee.
Ja goeie reden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aziaten zijn over het algemeen gewoon kut ja.
Met hun foto's overal van maken
en dit is gewoon de omschrijving van een toeristquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aziaten zijn over het algemeen gewoon kut ja.
Met hun foto's overal van maken
Zodat domme mensen als jij het ook snappen jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
en daarom gebruik je dat woord. jeetje zeg, jij kraamt ook totaal geen onzin uit
Niet echt...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
en dit is gewoon de omschrijving van een toerist
Ik denk dat jij het niet begrijpt, maar volgens mij vertelde je al dat er binnenshuis ook al zulke opmerkingen gemaakt worden. Dus lekker meegekregenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodat domme mensen als jij het ook snappen ja
Dan zal er bij jou binnenshuis wel wat afgeroddeld wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet begrijpt, maar volgens mij vertelde je al dat er binnenshuis ook al zulke opmerkingen gemaakt worden. Dus lekker meegekregen
Afgeroddeld over wat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal er bij jou binnenshuis wel wat afgeroddeld worden
Alsof die mij kunnen zien met hun spleetogenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afgeroddeld over wat?
Ik ben in iedergeval met een goed wereldbeeld opgevoed waar dit soort xenofobe onzin niet echt normaal wordt gevonden. Maar lekker blijven doorgaan jr, hopelijk dat er een 'kutchinees komt die jou ziet zitten. Lachen wordt dat
Hm.. Die laatste is wel lastig. Sowieso is Atletico onvoorspelbaar en lastige wedstrijd gehad gisterquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Toto69 het volgende:
Fokkie wat denk jij
Valencia to win vs deportivo la coruna
Atletico to win vs espanyol
PEC zwolle draw or win vs twente
mogelijk toch?
Rot op naar vblquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof die mij kunnen zien met hun spleetogen
PEC lastig?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm.. Die laatste is wel lastig. Sowieso is Atletico onvoorspelbaar en lastige wedstrijd gehad gister
niemand wil jou zien, dus 'we' zijn beter afquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof die mij kunnen zien met hun spleetogen
PEC is ook niet in grootste vorm hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
PEC lastig?
Twente bakt er niets van. Gelijk moet toch wel lukken?
Atletico is de lastigste mijns inziens
Ik vind je wel een toffe jongen, maar je kan ook normaal doen met domme opmerkingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje mes in de rug steken Etsu dit
Jr heeft eens in de zoveel weken zo'n bui.quote:
boeiend jullie zijn toch lelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
niemand wil jou zien, dus 'we' zijn beter af
Ongesteldheid denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jr heeft eens in de zoveel weken zo'n bui.
Ja is ook zo. Wat is quote?quote:
dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jr heeft eens in de zoveel weken zo'n bui.
Mensen vallen me meteen aan omdat ik iets niet lust.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind je wel een toffe jongen, maar je kan ook normaal doen met domme opmerkingen.
Oh netjes. Moet PEC vanavond?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2.33 manwinst 4.75
atletico ook 2.05
en valencia 1.42
totaal 10 ingezet, 65 mogelijk
Nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen vallen me meteen aan omdat ik iets niet lust.
Met zijn allen tegen één
Nee omdat je Ezell uitscheld en vies rascistisch bentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn allen tegen één
Nee, je domme opmerkingen zijn storend, niet dat je iets niet lust.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn allen tegen één
uitscheldt*quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee omdat je Ezell uitscheld en vies rascistisch bent
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Mensen vallen je aan omdat jij racistische opmerkingen zegt.
Ooh was ik racistisch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee omdat je Ezell uitscheld en vies rascistisch bent
ahumquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ooh was ik racistisch?
Valt wel mee toch. Dat ben ik namelijk niet
Ja jr.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ooh was ik racistisch?
'die Chinees' vind ik niet zo netjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ooh was ik racistisch?
Ik wens niemand dood of zeg dat ze weg moeten uit dit land ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
'die Chinees' vind ik niet zo netjes.
''En jij bent Chinees, dus nog slechter af"
Oooooooh het was allemaal maar een grapje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wens niemand dood of zeg dat ze weg moeten uit dit land ofzo.
Grapje moet kunnen, of het een geslaagd grapje is is een tweede.
Grapjas moeten zeker kunnen maar bij jou is het algemeen bekend dat je een ongefundeerde hekel hebt aan Aziaten wat het dus niet humoristisch maar racistisch maaktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga alsjeblieft slapen, je bent echt teringdom aan het doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daar deden jullie toen nooit moeilijk over, dus niet zo hypocriet doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grapjas moeten zeker kunnen maar bij jou is het algemeen bekend dat je een ongefundeerde hekel hebt aan Aziaten wat het dus niet humoristisch maar racistisch maakt
Ali Osramgodquote:
Valt mee hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga alsjeblieft slapen, je bent echt teringdom aan het doen.
Niks mis meequote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:04 schreef Ezell het volgende:
jr is zo'n persoon die zichzelf altijd als slachtoffer ziet
Laat maar jrquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daar deden jullie toen nooit moeilijk over, dus niet zo hypocriet doen
Ziet er goed bruin uit, moet nog 28 minutenquote:
was dat een foutje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ziet er goed bruin uit, moet nog 28 minutenMaar misschien doe ik wel 5 min eerder uit omdat het op 200 graden staat ipv 180.
aaaah oke. onhandig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik kan alleen op 175 of 200 graden doen.
nmquote:
appelmoes, zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie, kleuter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach boeiend
ben benieuwd. wat zou jij straks doen, met chilisaus of appelmoes? of mayo?
maar appelmoesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nm
you
[..]
appelmoes, zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie, kleuter.
chilisaus natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach boeiend
Appelmoesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach boeiend
Mayo kan gewoon prima bij kip verder.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Appelmoes
Mayo past echt niet bij kip
Okequote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Appelmoes
Mayo past echt niet bij kip
mond houden over eten nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mayo kan gewoon prima bij kip verder.
Nee dan is hij helemaal kapotquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
op de grond gooien
gaat de slechte geest eruit
uit- en aandoen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dan is hij helemaal kapot
Ik raak hem niet aan en hij typt allerlei shit in en opent Apps enzo
Je bent gehackt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dan is hij helemaal kapot
Ik raak hem niet aan en hij typt allerlei shit in en opent Apps enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |