En jij bent Chinees.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
laat lekker
jr is een slechte trol of een auti
Ik heb niks tegen buitenlanders verder.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze zeg gewoon wat
Teringchinees is heel wa anders
Fucking xenofoob ben jij
dude, je weet niet eens wat een buitenlander isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen buitenlanders verder.
Nee behalve tegen elke Aziatische nationaliteit..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen buitenlanders verder.
In mijn optiek bestaan die niet nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
dude, je weet niet eens wat een buitenlander is
Aziaten zijn over het algemeen gewoon kut ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee behalve tegen elke Aziatische nationaliteit..
en daarom gebruik je dat woord. jeetje zeg, jij kraamt ook totaal geen onzin uitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn optiek bestaan die niet nee.
Ja goeie reden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aziaten zijn over het algemeen gewoon kut ja.
Met hun foto's overal van maken
en dit is gewoon de omschrijving van een toeristquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aziaten zijn over het algemeen gewoon kut ja.
Met hun foto's overal van maken
Zodat domme mensen als jij het ook snappen jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
en daarom gebruik je dat woord. jeetje zeg, jij kraamt ook totaal geen onzin uit
Niet echt...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
en dit is gewoon de omschrijving van een toerist
Ik denk dat jij het niet begrijpt, maar volgens mij vertelde je al dat er binnenshuis ook al zulke opmerkingen gemaakt worden. Dus lekker meegekregenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodat domme mensen als jij het ook snappen ja
Dan zal er bij jou binnenshuis wel wat afgeroddeld wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet begrijpt, maar volgens mij vertelde je al dat er binnenshuis ook al zulke opmerkingen gemaakt worden. Dus lekker meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |