Nee jijquote:
Wel waar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jijje weet fwwoon niet waar je het over hebt.
Gehakt is echt niet traditioneel Italiaans
Bron?quote:
Ik riep ook vet lang dat ik niet van rijst hou. Laatst achter gekomen dat dat bullshit was. Met lekker sausje, groente etc. is het wel lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pasta zelf houdt wel redelijk dezelfde smaak. Rijst kan ook op duizenden manieren en toch jouden sommige er niet van
Die mensen zijn sowieso conservatief en worden door iedereen onterecht opgehemeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat je een behoorlijke klap van een italiaanse oma krijgt als je dat tegen haar zegt.
En Pollo ben je geen enkele keer tegengekomen op de kaart? Zou ik maar eens naar opticien gaanquote:
Ja dan zijn dat sausje en de groente dus lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik riep ook vet lang dat ik niet van rijst hou. Laatst achter gekomen dat dat bullshit was. Met lekker sausje, groente etc. is het wel lekker.
google ossobuco eensquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mensen zijn sowieso conservatief en worden door iedereen onterecht opgehemeld.
Om hun matige voedsel. Met hun pasta. Sowieso veel te weinig echt vlees of vis daar. Alleen maar gekookt deeg met matige kruiden eroverheen en dan gehakt en tomaat
Wat is dat nou weerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Pollo ben je geen enkele keer tegengekomen op de kaart? Zou ik maar eens naar opticien gaan
Zonder de rijst zou ik het wat saai vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zijn dat sausje en de groente dus lekker.
De rijst zelf niet.
quote:
Gedaan.quote:
het is de combinatiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zijn dat sausje en de groente dus lekker.
De rijst zelf niet.
Please..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gedaan.
Verneuken ze een goed stuk vleesEn gooien ze er ook nog eens pasta bij wat niks toevoegt
Rijst is zelf saai.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder de rijst zou ik het wat saai vinden
Saus met groenten kan prima.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
het is de combinatie
wie gaat nou alleen een sausje oplepelen
Ezellgodinquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
het is de combinatie
wie gaat nou alleen een sausje oplepelen
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gedaan.
Verneuken ze een goed stuk vleesEn gooien ze er ook nog eens pasta bij wat niks toevoegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |