Hij wilt showen dat die money heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap dat topic van Iwanius niet met die handtas
Dat doe je in real en niet op een internetforumquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij wilt showen dat die money heeft.
Hij welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat doe je in real en niet op een internetforum
Wist echt niet of ik moest lachen of huilen toen ik dat las.quote:
#tussendoortjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Lekkerste is kip uit zo'n grill waar het in rond draait de hele tijd
Iwanius schijnt al 40+ te zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap dat topic van Iwanius niet met die handtas
Met zijn systematisch in elk subforum postenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, jongeren hebben vaak niet zoveel centen
Gaat ook expres allemaal topics af per subforum, om daar een niets toevoegende opmerking te plaatsen.quote:
BBQ Chicken pizzaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:13 schreef Amarantha het volgende:
Heel veel gerechten met kip zijn eigenlijk wel lekker. Kip op pizza werkt ook goed.
Nice.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n gozer in KAA heeft ook vies veel riches gaat 6 keer per jaar een maand op vakantie en ging op 39e met pensioen.
#mirin
Het mooiste was dat ie in het NFL topic informatie ging posten gebasseerd op spelers die al 15 jaar niet meer spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat ook expres allemaal topics af per subforum, om daar een niets toevoegende opmerking te plaatsen.
Alleen maar voor zijn myAT
Zou hij een kloon zijn van tong80?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het mooiste was dat ie in het NFL topic informatie ging posten gebasseerd op spelers die al 15 jaar niet meer spelen.
Hij was er heilig van overtuigd dat ze nog speelden.
Jarenlang pizza tonijn als favoriet gehad. Ben echt wel dol op vis (niet alleen met pizza hoorquote:
Eens in de zoveel tijd is dat nog wel lekker hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Pannenkoeken vind ik echt matig tegenwoordig, maar spek maakt het wel weer goed eetbaar.
Mensen die pannenkoeken adoreren zijn vaak proleten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Pannenkoeken vind ik echt matig tegenwoordig, maar spek maakt het wel weer goed eetbaar.
Wat heb jij tegen mijquote:
Pizza shoarma is lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jarenlang pizza tonijn als favoriet gehad. Ben echt wel dol op vis (niet alleen met pizza hoor)
Kibbeling wel alleen eten met ravigotte saus.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:16 schreef Amarantha het volgende:
Vis op brood tussen de middagOf met mooi weer op vrijdag op de markt een bakje kibbelingen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |