En ik maar denken dat het stuur in het midden zatquote:
Ach, dat kan op P8 of P15 net zo goed.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jigzoz had het toch goed gezien, de McLarens helemaal achteraan.
Hopelijk geen problemen in de eerste bocht morgen voor Max. P12 is wel een positie waar er van alles tegen je aan kan rijden van voor en achter.
Usa 2005 had er 6quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:48 schreef Nober het volgende:
Is 16 coureurs het minste ooit? Bottas zou ook nog af kunnen vallen.
McLaren is nu het nieuwe Minardi, ben benieuwd hoeveel ronde's ze halen.
18 zijn het er. Zonder Bottas 17, Zelfde als USA en Braziliė vorig jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:48 schreef Nober het volgende:
Die telt niet. Er waren er 20 gekwalificeerd.quote:
Wie doet er nog meer niet mee dan? Ik dacht dat van de 20 ingeschreven wagens alleen de Manors niet rijden?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:48 schreef Nober het volgende:
16 klopt dan ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:15 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wie doet er nog meer niet mee dan? Ik dacht dat van de 20 ingeschreven wagens alleen de Manors niet rijden?
200 euro voor 1,8 km te hard, dat is nog best aan de maat.quote:
Dat is een vrij groot probleem daar, jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:05 schreef Fer het volgende:
Honda en Renault hebben geen vermogen/topspeed?
Dat zou een behoorlijke verrassing zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:10 schreef Nober het volgende:
[..]
1 Ricciardo
2 Hamilton
3 Button?
Geloof er niks van!
Stevens met een trapautoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:10 schreef Nober het volgende:
[..]
1 Ricciardo
2 Hamilton
3 Button?
Geloof er niks van!
twitter:NikiTerpstra twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 23:04:06Tomorrow early start in Tirreno-Adriatico.But the alarm goes even earlier at 6:00 to see the start of @Max33Verstappen in the #F1 Good luck! reageer retweet
Bij Ziggo op de Duitse RTL, bij UPC heeft alleen het uitgebreide pakket die zender geloof ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:46 schreef Sunri5e het volgende:
Is het nog ergens op het open net te zien? Misschien op een Duitse, Belgische of Engelse zender? Of moeten we morgen een Sport 1 Go abonnement voor een dag afsluiten?
Ze hebben toch zo'n schakelaar om hem op 60 te zetten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |