Zet je telefoonnummer hier publiek, zo kan eender welke user je om 06.05 wakker bellenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:02 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Top! Mocht ik morgen 5:55 nog geen bericht geplaatst hebben vrees ik het ergste....
Binnen 3 uur na de race staat de Torrent op het www zag ik net 👍quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:02 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Top! Mocht ik morgen 5:55 nog geen bericht geplaatst hebben vrees ik het ergste....
race duurt meestal iets langer omdat de nabeschouwing er ook nog bij komt. Althans de Sky variant waarvan de nabeschouwing even lang als de race isquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:06 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Binnen 3 uur na de race staat de Torrent op het www zag ik net 👍
usenet en torrentsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:28 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het dus niet live kijken, maar iets later.
Dat is te laatquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zet je telefoonnummer hier publiek, zo kan eender welke user je om 06.05 wakker bellen [ afbeelding ]
Ja, helaas door de sociale media weet ik dan de uitslag al... En ik betaal natuurlijk niet voor niks voor mijn sport 1 abonnementquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:06 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Binnen 3 uur na de race staat de Torrent op het www zag ik net 👍
Neem de race gewoon opquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:49 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Ja, helaas door de sociale media weet ik dan de uitslag al... En ik betaal natuurlijk niet voor niks voor mijn sport 1 abonnement
En ik maar denken dat het stuur in het midden zatquote:
Ach, dat kan op P8 of P15 net zo goed.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jigzoz had het toch goed gezien, de McLarens helemaal achteraan.
Hopelijk geen problemen in de eerste bocht morgen voor Max. P12 is wel een positie waar er van alles tegen je aan kan rijden van voor en achter.
Usa 2005 had er 6quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:48 schreef Nober het volgende:
Is 16 coureurs het minste ooit? Bottas zou ook nog af kunnen vallen.
McLaren is nu het nieuwe Minardi, ben benieuwd hoeveel ronde's ze halen.
18 zijn het er. Zonder Bottas 17, Zelfde als USA en Brazilië vorig jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:48 schreef Nober het volgende:
Die telt niet. Er waren er 20 gekwalificeerd.quote:
Wie doet er nog meer niet mee dan? Ik dacht dat van de 20 ingeschreven wagens alleen de Manors niet rijden?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:48 schreef Nober het volgende:
16 klopt dan ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:15 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wie doet er nog meer niet mee dan? Ik dacht dat van de 20 ingeschreven wagens alleen de Manors niet rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |