200 euro voor 1,8 km te hard, dat is nog best aan de maat.quote:
Dat is een vrij groot probleem daar, jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:05 schreef Fer het volgende:
Honda en Renault hebben geen vermogen/topspeed?
Dat zou een behoorlijke verrassing zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:10 schreef Nober het volgende:
[..]
1 Ricciardo
2 Hamilton
3 Button?
Geloof er niks van!
Stevens met een trapautoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:10 schreef Nober het volgende:
[..]
1 Ricciardo
2 Hamilton
3 Button?
Geloof er niks van!
twitter:NikiTerpstra twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 23:04:06Tomorrow early start in Tirreno-Adriatico.But the alarm goes even earlier at 6:00 to see the start of @Max33Verstappen in the #F1 Good luck! reageer retweet
Bij Ziggo op de Duitse RTL, bij UPC heeft alleen het uitgebreide pakket die zender geloof ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:46 schreef Sunri5e het volgende:
Is het nog ergens op het open net te zien? Misschien op een Duitse, Belgische of Engelse zender? Of moeten we morgen een Sport 1 Go abonnement voor een dag afsluiten?
Ze hebben toch zo'n schakelaar om hem op 60 te zetten?quote:
Ik ben benieuwd hoeveel er morgen wakker worden en erachter komen dat ze door de wekker heen zijn geslapenquote:Op zondag 15 maart 2015 02:30 schreef hmmmz het volgende:
Ahh mooi, even nog een paar uurtjes slapen dan
Die race moet ook gewoon om 13:00 lokale tijd, dan was ik wakker gebleven.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel er morgen wakker worden en erachter komen dat ze door de wekker heen zijn geslapen
Ja, dit is vanuit Europees perspectief echt een ramp. Maar goed, het is nu toch al 3:15. Kan ik net zo goed nog twee uurtjes blijven plakken, dan begint toch de voorbeschouwing al.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Die race moet ook gewoon om 13:00 lokale tijd, dan was ik wakker gebleven.
Je bent een paar uurtjes te vroegquote:Op zondag 15 maart 2015 03:26 schreef raptorix het volgende:
Kut zooi, dacht dat het rond deze tijd zou beginnen
Ach ja, lag er om 10 uur in, na korfbal in slaap gevallenquote:
Nog even geduld moeten we hebben helaasquote:Op zondag 15 maart 2015 04:44 schreef Mothzor het volgende:
Precies op tijd thuis van werk.
Pootjes omhoog en kom maar op!
Op Sport1 bedoel je dan? Zal toch wel, zeker met Max in de auto straks moet je er wat moois van kunnen maken.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:48 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze de voorbeschouwing wat aantrekkelijker hebben gemaakt!
Was voorheen een drama met een presentator die niks van de sport afwist.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Op Sport1 bedoel je dan? Zal toch wel, zeker met Max in de auto straks moet je er wat moois van kunnen maken.
de duitse RTL, die heb je open op ziggo.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:57 schreef raptorix het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waar word het op open kanaal uitgezonden?
Als je Ziggo hebt kan je op RTL Television kijken, anders zal je moeten uitwijken naar een stream.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:57 schreef raptorix het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waar word het op open kanaal uitgezonden?
Hij zal er vandaag wel zo ongeveer alles doen om uit te rijden, dat is wel het lekkerste bij je eerste racequote:Op zondag 15 maart 2015 05:01 schreef ReQuiem83 het volgende:
okee het is best wel vroeg. Hopelijk overleeft Max de eerste paar bochten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |