Hij heeft echt onnoemelijk hard gefaald ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, nu hij het moet laten zien geeft hij niet thuis.
Het is wel gezegd dat Max het van zijn races moet hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:35 schreef flipsen het volgende:
Vader Jos stond in de kwali ook vaak achter zijn teammaat. Om er dan na het groene licht direct voorbij te stuiven
Niks mis meequote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:41 schreef Fopje het volgende:
Ik houd mijn hart wel vast die eerste rotbocht
Al het hele weekend sneller dan zijn teamgenoot. Dat schijnt heel belangrijk te zijn, las ik hier de afgelopen weken bij herhaling.quote:
Tsja, de meesten daarvan kwamen als zeventienjarige niet verder dan bier drinken, brommer rijden en aan hun pik trekken, Max heeft het volste vertrouwen gekregen van een bedrijf dat vele tientallen miljoenen per jaar aan F1 uitgeeft om hun wereldwijd te vertegenwoordigen, en hij zal er ook wel een leuk zakcentje aan overhouden, waarschijnlijk meer dan wat de trollen in tien jaar tijd zullen verdienen in de fabriek. Gewoon negeren die types.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:23 schreef DeeBee het volgende:
Verder, alle 'Verstappen kan er niets van'-trolls, hihaho. Allemaal even lachen.
Ben je scheel of kan je gewoon niet lezen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft echt onnoemelijk hard gefaald ja.
Het zit diep zeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:09 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tsja, de meesten daarvan kwamen als zeventienjarige niet verder dan bier drinken, brommer rijden en aan hun pik trekken, Max heeft het volste vertrouwen gekregen van een bedrijf dat vele tientallen miljoenen per jaar aan F1 uitgeeft om hun wereldwijd te vertegenwoordigen, en hij zal er ook wel een leuk zakcentje aan overhouden, waarschijnlijk meer dan wat de trollen in tien jaar tijd zullen verdienen in de fabriek. Gewoon negeren die types.
Je zegt dat hij niet thuis geeft, waarmee doorgaans bedoeld wordt dat hij ondermaats gepresteerd heeft. Dat heeft hij simpelweg niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben je scheel of kan je gewoon niet lezen?
Fouten behoren wel tot een ondermaatse prestatie ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zegt dat hij niet thuis geeft, waarmee doorgaans bedoeld wordt dat hij ondermaats gepresteerd heeft. Dat heeft hij simpelweg niet.
Ik heb 1mb per seconde en ik kijk altijd moeiteloos 720p streams, of 1080p streams.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:39 schreef flipsen het volgende:
Voor iedereen die mij aanraadde om streams te kijken (nu Fox Sports niet live de F1 mag uitzenden): prima idee hoor, maarrr... ik zit in Patagoniė en als ik 1MB/sec haal ben ik blij. Dus dat worden 240p streams
OnTopic: Max spreekt gelukkig heel wat beter dan Jos (smoet) Verstappen
Q1 was Max sneller hequote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al het hele weekend sneller dan zijn teamgenoot. Dat schijnt heel belangrijk te zijn, las ik hier de afgelopen weken bij herhaling.
Oh, dan is het goed.quote:
Trol.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, nu hij het moet laten zien geeft hij niet thuis.
Ga huilen man, jij en al die jankerds wanneer iemand niet continu de ballen van max aan het strelen isquote:
Oeps, moet /min zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb 1mb per seconde en ik kijk altijd moeiteloos 720p streams, of 1080p streams.
Nog meer wekkersquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:21 schreef jeffrey83 het volgende:
Is er al een wake up service voor mensen die de race willen zien morgen en vanavond op stap gaan en 5 wekkers hebben gezet en alsnog bang zijn dat ze zich verslapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |