Echt hilarisch inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:23 schreef DeeBee het volgende:
Die Mercedes...dat verschil kán bijna niet, benieuwd wat voor illegale meuk die er allemaal op hebben zitten.
Seizoen is wel over wat betreft de titels, maar de strijd erachter zit dichter op elkaar dan ooit lijkt het, dat is wel tof.
Verder, alle 'Verstappen kan er niets van'-trolls, hihaho. Allemaal even lachen.
Nouja, nu hij het moet laten zien geeft hij niet thuis.quote:
Gaan ze eindelijk met hun tijd meequote:
Boeiend, eind van het jaar weten we wie de meeste knikkers heeft en Max zal er ook vast nog wel wat verdienenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:23 schreef DeeBee het volgende:
Die Mercedes...dat verschil kán bijna niet, benieuwd wat voor illegale meuk die er allemaal op hebben zitten.
Seizoen is wel over wat betreft de titels, maar de strijd erachter zit dichter op elkaar dan ooit lijkt het, dat is wel tof.
Verder, alle 'Verstappen kan er niets van'-trolls, hihaho. Allemaal even lachen.
Tuurlijk wel, ik vind het gewoon treurig om zo'n sfeer te creeren. Een Nederlander die op basis van talent in de Formule 1 zit, bij een mooi team, op een jonge leeftijd. Dat is gewoon super, zelfs al zou blijken dat hij uiteindelijk niet zo goed is als gedacht...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Boeiend, eind van het jaar weten we wie de meeste knikkers heeft en Max zal er ook vast nog wel wat verdienen
scorebord journalistiek. Vooral conclusies blijven trekken uit 1 (nota bene 1ste)resultaatquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, nu hij het moet laten zien geeft hij niet thuis.
dat heeft een reden waarom de laatste jaren zo weinig over Albers (Aalbersquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:30 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop eigenlijk maar een ding en dat is dat Max Verstappen niet een soort tweede Christiaan Aalbers verhaal gaat worden. Daar werd ook vol lof over gesproken, terwijl je nu er nog amper wat over hoort.
Een hoop berichten daarover werden geplaatst door mensen van de vaste groep hier he. Bij wijze van grap en om de grindbakgrappenmakers voor te zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:21 schreef Doevelaer het volgende:
Ik word nu al zo moe van al het getroll omdat Max nu outqualified wordt.
Met dat soort internet zou ik lekker wat anders doen en daarna een torrent downloaden. Dan heb je wel hd, dan duurt het maar wat langer.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:39 schreef flipsen het volgende:
Voor iedereen die mij aanraadde om streams te kijken (nu Fox Sports niet live de F1 mag uitzenden): prima idee hoor, maarrr... ik zit in Patagonië en als ik 1MB/sec haal ben ik blij. Dus dat worden 240p streams
OnTopic: Max spreekt gelukkig heel wat beter dan Jos (smoet) Verstappen
Mja, dan kan ik ook gewoon de semi-live uitzending van FoxSports kijken natuurlijk, inclusief bijzonder goed commentaar. Maar ik wil LIVE! Terug emigreren dan maar, en bedankt Maxquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Met dat soort internet zou ik lekker wat anders doen en daarna een torrent downloaden. Dan heb je wel hd, dan duurt het maar wat langer.
Juist, dat dus. Als hij morgen geen gekke dingen doet en de race gewoon kan uitrijden, dan is de kans behoorlijk groot dat hij in de punten eindigt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een hoop berichten daarover werden geplaatst door mensen van de vaste groep hier he. Bij wijze van grap en om de grindbakgrappenmakers voor te zijn.
Max was in Q1 sneller dan Sainz en in Q2 een momentje gehad wat hem meer dan 0,2 seconde kostte en toch staat ie maar 0,2 seconde achter Sainz (wat ook geen pannenkoek is).
Zonder dat moment stond ie er voor. Nu had ie een momentje en staat ie erachter. Zo is het leven. Prima dat ie al meteen dat momentje heeft gehad denk ik dan maar. Hij weet dat er druk op staat en hij is ook gewoon een mens, dus hij voelt dat ook. Nou dan maak dat foutje in de kwalificatie maar. Daar worden geen punten verdeeld.
P12 is gewoon goed en ik ben benieuwd naar morgen
Ik zie precies voor me hoe Maldonado dat opgelost zou hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:59 schreef Geralt het volgende:
http://www.sport1.nl/nieu(...)art-van-plek-12.html
Op 32 seconden dat momentje wat hij had. Dat heeft hem veel meer dan 0,2 seconde gekost. Denk zonder dat dat ie gewoon een halve seconde voor had gestaan op Sainz.
Doe dan eens een test op speedtest. Ik ken wel wat streams die er nog redelijk uitzien en die misschien dan werken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mja, dan kan ik ook gewoon de semi-live uitzending van FoxSports kijken natuurlijk, inclusief bijzonder goed commentaar. Maar ik wil LIVE! Terug emigreren dan maar, en bedankt Max
Puur voor de reacties doe ik het soms op de fpquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:54 schreef Geralt het volgende:
Een hoop berichten daarover werden geplaatst door mensen van de vaste groep hier he. Bij wijze van grap en om de grindbakgrappenmakers voor te zijn.
Handig zo'n snelle upload. Kun je lekker snel eh... plaatjes posten en zo...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:07 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk een goeie dag vandaag (maar het is nog vroeg, 8 uur):
http://www.speedtest.net/my-result/4213259506
En de nog positievere:
[ afbeelding ] (lol @ upload)
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:09 schreef Beach het volgende:
Werkt youtube goed zonder te bufferen met 720p?
pas maar op..., ik kan op een knopje drukkenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Puur voor de reacties doe ik het soms op de fp
Inderdaad!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:54 schreef Geralt het volgende:
P12 is gewoon goed en ik ben benieuwd naar morgen
Nog heel even, om mijn frustraties beter te begrijpenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:07 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk een goeie dag vandaag (maar het is nog vroeg, 8 uur):
http://www.speedtest.net/my-result/4213259506
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |