sport1 heeft betaalde streams als het goed isquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:19 schreef Fopje het volgende:
Zal vasts wel 20x gevraagd zijn maar hoe gaan jullie kijken?
Is er ergens een (betaalde) stream te vinden waar jullie ervaring mee hebben?
Uur eerder.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:22 schreef opreis het volgende:
Is de race morgen dezelfde tijd als morgen? Of uur eerder/later?
uur laterquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:22 schreef opreis het volgende:
Is de race morgen dezelfde tijd als morgen? Of uur eerder/later?
Zo kijk ik: http://torrent-tv.ru/torrent-online.php?translation=9299quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:19 schreef Fopje het volgende:
wat is zijn eigen commentaar? Ik kreeg mee dat er iets tegen zijn schouder "leunde"quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:21 schreef Doevelaer het volgende:
Ik word nu al zo moe van al het getroll omdat Max nu outqualified wordt.
Ah nice inderdaad. 4 euro valt opzich nog mee.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:20 schreef Beach het volgende:
[..]
sport1 heeft betaalde streams als het goed is
Er zijn ook gratis streams trouwensquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ah nice inderdaad. 4 euro valt opzich nog mee.
Thx!
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Er zijn ook gratis streams trouwensmaar die zijn illegaal he
Hij had een moment in T5. Jammer, kan gebeuren.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is zijn eigen commentaar? Ik kreeg mee dat er iets tegen zijn schouder "leunde"
Is ook overdreven en eigenlijk alleen maar goed wat Sainz laat zien, de lat ligt hoog.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij had een moment in T5. Jammer, kan gebeuren.
Die schouder was gedurende z'n eerste run in Q2, geen idee of hij daar in z'n 2e run ook nog last van had.
Maar al had hij dat foutje niet gemaakt en was hij nu op waarde geklopt; 0,2 Seconde.. Waar hebben we 't over, op zaterdag is er nog nooit een punt verdiend.
Je zegt ook gewoon Sa-iens. Of Sa-ienf. De zeta is lastig naar het Nederlands te vertalen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook overdreven en eigenlijk alleen maar goed wat Sainz laat zien, de lat ligt hoog.
Nu dacht ik dat je Sainz gewoon uitspreekt als je het schrijft maar Mol zegt Zeens, niet dat hij zo'n namen geweldenaar is met z'n Barisjello
Ik kwam deze link tegen http://squirrelstreams.comquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:19 schreef Fopje het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:40 schreef alwaysonhold het volgende:
Nog even dus de beste stream tip om 720P Sky Sports F1 te kijken.
http://torrent-tv.ru/ website openen en dan de sky sports f1 stream openen. En dit programmatje installeren http://acestream.org/
Je laptop koppelen aan je tv, en enjoy! Super kwaliteit, veel beter dan die bagger streams.
Apple tv kopen.... Heeft airplay ondersteuning de app...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:49 schreef Meike26 het volgende:
Is er ook een manier om de Sport 1 go te streamen naar de tv toe ? (als ik hd kwaliteit beeld krijg op de pc, op tablet is ie wel goed).
06.00quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:51 schreef exile79 het volgende:
Weet iemand exact hoe laat NL tijd de race morgen begint? Op tv gids online kan ik het niet vinden, en volgens de tv app van Ziggo komt de race op rtl Duitsland twee keer achter elkaar live op tv wat me een beetje onwaarschijnlijk lijkt.
Yep, al die 240 p bagger streams....dit is gewoon de beste oplossing met 720P. Gratis 👍quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
al een jaar perfect werkend
maar dan via een Raspberry Pi.
en 24/7quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:51 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Yep, al die 240 p bagger streams....dit is gewoon de beste oplossing met 720P. Gratis 👍
Yes👍 Heb nog sport 1 go abo als back up, maar die ga ik niet voortzetten denk ik. Dit is betere kwaliteit en beter commentaar.quote:
Sport1. Ook vanwege de andere klassen die ze uitzenden, zoals GP2, GP3, IndyCar, Nascar en DTM.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:19 schreef Fopje het volgende:
Na, ik heb wel eens wat races naar BBC zitten kijken (zeker in 2013 met Verdamme op Sport 1) en toch neig ik dan wel snel weer naar Nederlands commentaar. Ik neem die foutjes van Olav voor lief... heerlijke passie blijft hij in zijn commentaar houden. Niet zoveel meer als in de periode 1996 tot 2005, maar het blijft Olavquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Yes👍 Heb nog sport 1 go abo als back up, maar die ga ik niet voortzetten denk ik. Dit is betere kwaliteit en beter commentaar.
maar van die a een e maken is wat over de top dusquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zegt ook gewoon Sa-iens. Of Sa-ienf. De zeta is lastig naar het Nederlands te vertalen.
wordt een lang jaar al lijkt de strijd om the best of the rest wat interessanter vergeleken met afgelopen jaartwitter:NobleF1 twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 09:20:25The 1.3 seconds gap between Hamilton and Massa suggests this year's Mercedes could be as dominant as Williams in 1992 and McLaren in 1988 reageer retweet
zeker als hij in dat proces ook zijn teammaat achter zich laatquote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:52 schreef KingRadler het volgende:
het belangrijkste is dat Max morgen de race uitrijd een top 10 klassering is zeker mogelijk.
dan heeft ie het goed gedaan.
Gewoon beide Rookies in de punten zou helemaal mooi zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker als hij in dat proces ook zijn teammaat achter zich laat
ze kunnen zich dat wel veroorloven, heeft ze vorig jaar ook niet bijster veel schade gedaanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:55 schreef Meike26 het volgende:
Als ik hoor dat Rosberg problemen heeft met zijn bak/motor, denk ik niet dat de auto zoveel betrouwbaarder lijkt dan in de wintertests. Barcelona is een erg 'zachte' baan, vloeiende bochten, redelijk goed asfalt en enorm veel data om mee te vergelijken. Maar dan komen ze op een straten circuit of straks in een enorm warm & vochtig Maleisië, hoe goed is de MGP dan werkelijk ?
Ik denk dat we net als voorgaande jaren nog wel wat uitvalbeurten gaan zien van ze.
Wordt een interessant jaar. Dominantie wil niet zeggen dat het saai wordt. 1988 was dat zeker niet. Zolang de coureurs maar tegen elkaar racen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:28 schreef Tarado het volgende:
wordt een lang jaar al lijkt de strijd om the best of the rest wat interessanter vergeleken met afgelopen jaartwitter:NobleF1 twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 09:20:25The 1.3 seconds gap between Hamilton and Massa suggests this year's Mercedes could be as dominant as Williams in 1992 and McLaren in 1988 reageer retweet
absoluut, die Nasr vandaag vond ik ook knapquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon beide Rookies in de punten zou helemaal mooi zijn
1992 was wel vrij boring. En ik ben bang dat Hamilton dit jaar Rosberg wel eens om de oren kan rijdenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wordt een interessant jaar. Dominantie wil niet zeggen dat het saai wordt. 1988 was dat zeker niet. Zolang de coureurs maar tegen elkaar racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |