quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:34 schreef Fripsel het volgende:
Anders zoek je ook even een WIJFE fantastische gymmascotte uit.
Drie keer raden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef no1uknow het volgende:
wie heeft die vrouwen hier eigenlijk aangetrokken?
Mea maxima culpa, vriend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef no1uknow het volgende:
m.a.w, wie moeten we daar voor lynchen?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:34 schreef Fripsel het volgende:
Anders zoek je ook even een WIJFE fantastische gymmascotte uit.
oh dat ontbijtje is wel echt liefquote:
ja kaolo grappig toch xDquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Beach het volgende:
leuk gaan we nu allemaal die plaatjes posten
Ga jij nou maar zo'n droomontbijtje maken voor je dinnetje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wat hij scheert tot net onder zijn tieten?
welke vriendinquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ga jij nou maar zo'n droomontbijtje maken voor je dinnetje.
so whatquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wat hij scheert tot net onder zijn tieten?
tot morgen lieverd!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:56 schreef Weissman het volgende:
Ik wil even melden dat ik ga stoppen met fok. Kan het niet hebben dat smegmanus mij aardig begint te vinden. DM/PM hoeft niet. Ga ik niet lezen.
zo kkrvies dat ik moet kotsen holy sihetquote:
Doet niemand.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:56 schreef Fripsel het volgende:
Wel typisch dat jullie zo makkelijk geloven dat ik zijn foto heb
Sap is die middelste? Hij is in ieder geval best wel groot.quote:
Zou wel eens keihard met jou willen converseren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sowieso goede gesprekkenDat veroorzaakt pas echt aantrekkingskracht
Haha, "open staat", goede hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Werkt die bij MsMessy ook goed? Ik hoorde dat ze daar wel voor open staat.
Zou haar wel anaal vernederen.quote:
Wel lief dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik mis de oude c_c, die niet voortdurend over series/issues aan het posten was.![]()
Topic heeft de laatste tijd echt teveel een dagboekfeel gekregen. Mis alle bullshit, rants, rages, slechte foto's, trannytalk en zelfs de posts van cake-man. Iedereen doet eigenlijk een beetje te normaal.
wil je mooie plaatje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Beach het volgende:
leuk gaan we nu allemaal die plaatjes posten
kaasknabbelsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk wel respect voor.
Welke smaak?
ja kk honde zou gebakke spons voeren 10/10quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kan je niet ff andere UI nemen ik word kankergek van die beftekkels
Leuke beestjes toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kan je niet ff andere UI nemen ik word kankergek van die beftekkels
palestina buurt waar die jode weg rentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hou je rustig vriend of wil je glas in je gezicht
Hey Deucestengelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:33 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Doet mij eraan denken, ik had die interesse veranderd op paiq naar vrouwen en mannen. Als je dan fototoernooi doet krijg je of alleen mannen of alleen vrouwen. Er zat dus een vrouw tussen de mannen, ik hoopte zo erg dat ze een tranny was, maar helaas.
Als jullie willen post ik het gesprek.
Zij willen ook wel een aesthetic cock in hun holletjes.quote:
Vriendinquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:05 schreef Klokov het volgende:
Ik open een topic in feedback als je niet ophoudt vriend.
Whaha schijnt wel lekker te zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zij willen ook wel een aesthetic cock in hun holletjes.
Wellict dat jullie elkaar een pleziertje kunnen doen?quote:
Haha nee doe mij maar een goede shemale/ladyboy jwzquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wellict dat jullie elkaar een pleziertje kunnen doen?![]()
![]()
Sapstengel/Deuce gespot.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:08 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Haha nee doe mij maar een goede shemale/ladyboy jwz
come at mequote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:05 schreef Klokov het volgende:
Ik open een topic in feedback als je niet ophoudt vriend.
VMSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |