quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:34 schreef Fripsel het volgende:
Anders zoek je ook even een WIJFE fantastische gymmascotte uit.
Drie keer raden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef no1uknow het volgende:
wie heeft die vrouwen hier eigenlijk aangetrokken?
Mea maxima culpa, vriend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef no1uknow het volgende:
m.a.w, wie moeten we daar voor lynchen?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:34 schreef Fripsel het volgende:
Anders zoek je ook even een WIJFE fantastische gymmascotte uit.
oh dat ontbijtje is wel echt liefquote:
ja kaolo grappig toch xDquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Beach het volgende:
leuk gaan we nu allemaal die plaatjes posten
Ga jij nou maar zo'n droomontbijtje maken voor je dinnetje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wat hij scheert tot net onder zijn tieten?
welke vriendinquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ga jij nou maar zo'n droomontbijtje maken voor je dinnetje.
so whatquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wat hij scheert tot net onder zijn tieten?
tot morgen lieverd!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:56 schreef Weissman het volgende:
Ik wil even melden dat ik ga stoppen met fok. Kan het niet hebben dat smegmanus mij aardig begint te vinden. DM/PM hoeft niet. Ga ik niet lezen.
zo kkrvies dat ik moet kotsen holy sihetquote:
Doet niemand.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:56 schreef Fripsel het volgende:
Wel typisch dat jullie zo makkelijk geloven dat ik zijn foto heb
Sap is die middelste? Hij is in ieder geval best wel groot.quote:
Zou wel eens keihard met jou willen converseren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sowieso goede gesprekkenDat veroorzaakt pas echt aantrekkingskracht
Haha, "open staat", goede hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Werkt die bij MsMessy ook goed? Ik hoorde dat ze daar wel voor open staat.
Zou haar wel anaal vernederen.quote:
Wel lief dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik mis de oude c_c, die niet voortdurend over series/issues aan het posten was.![]()
Topic heeft de laatste tijd echt teveel een dagboekfeel gekregen. Mis alle bullshit, rants, rages, slechte foto's, trannytalk en zelfs de posts van cake-man. Iedereen doet eigenlijk een beetje te normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |