abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150762403
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:45 schreef Xilantof het volgende:
Reis voorproefje:
[ link | afbeelding ]Zeearend by Thomas Heye, on Flickr
erg fraai :Y
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:06:59 #202
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150762406
Goedemorgen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150762411
Goedemorgen!

pi_150762429
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:06 schreef kanovinnie het volgende:
Goedemorgen
mogguh!

Weer geen zin om te stoppen voor een #instagrammetje? ;)
#felimeteenkomvoor2015 :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:08:09 #205
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150762432
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:04 schreef Uncle het volgende:

[..]

Pinkcity! *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:09:11 #206
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150762456
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:08 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

mogguh!

Weer geen zin om te stoppen voor een #instagrammetje? ;)
Neuh, moest vanmorgen weer doorrijden want ik was te lui om snel aan te kleden. En op het pont was het te mistig. Stuk dikker dan bij jullie zo te zien. #morgenweereendag
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:09:33 #207
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150762461
Goedemorgen!
Hier ook veel mist vanmorgen, had mijn camera wel mee maar het was te dicht. Soms <50m dus was niet te fotograferen.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_150762501
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:09 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Neuh, moest vanmorgen weer doorrijden want ik was te lui om snel aan te kleden. En op het pont was het te mistig. Stuk dikker dan bij jullie zo te zien. #morgenweereendag
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:09 schreef Worteltjestaart het volgende:
Goedemorgen!
Hier ook veel mist vanmorgen, had mijn camera wel mee maar het was te dicht. Soms <50m dus was niet te fotograferen.
dit was met de telefoon @wortel, die heb ik altijd bij me ;)
op een aantal plekken zat het hier ook helemaal dicht.

hier tegenover het kantoor zijn ze de weilanden aan het injecteren met mest..
pffff die luuuucht!! :r
pi_150762548
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:04 schreef Uncle het volgende:

[..]

Pinkcity! *O*
Oh dat is wat voor mij dan :')
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:24:23 #210
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150762675
Lalalalaaa
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150762723
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:24 schreef Merlijn het volgende:
Lalalalaaa
Blablabla
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:31:35 #213
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150762768
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:29 schreef Uncle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wauw _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150762816
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:29 schreef Uncle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo dan :o
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 10:18:16 #216
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150765267
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:29 schreef Uncle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat heb je hier in Almere dagelijks :P
Al is het licht oranje en komt het bij de kassen vandaan :')

Maar, mooie plaat!
pi_150765599
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:18 schreef Ronhui het volgende:

[..]

Dat heb je hier in Almere dagelijks :P
Al is het licht oranje en komt het bij de kassen vandaan :')

Maar, mooie plaat!
Oranje is ook vrij normaal hier maar toen werd het ineens roze :')
pi_150767296
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:29 schreef Uncle het volgende:

[..]

Oranje is ook vrij normaal hier maar toen werd het ineens roze :')
Oranje is wel saai ja :P
pi_150767727
Roze is awesome B-)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:08:34 #220
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150768881
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:24 schreef Puala het volgende:

[..]

Oranje is wel saai ja :P
Vertel dat mijn vriendin eens...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150769784
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:08 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Vertel dat mijn vriendin eens...
Kan moeten we weer een keer meeten :Y
  woensdag 18 maart 2015 @ 13:21:46 #222
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_150771383
Omdat ik me ook wel wat in fotografie intresseer wil ik graag ook de overstap naar spiegelreflex maken.

Ik dacht eraan om eerst een tweedehandsje aan te kopen en zo te zien of het me allemaal wel trekt zoals ik het me nu voorstel.
Budget wou ik het rond de 500¤ houden voor body+lens, moet wel lukken denk ik zo.

Maar waar moet ik nou op letten bij aankoop van een tweedehandstoestel, hoeveel clicks zijn veel, ...

thx
  woensdag 18 maart 2015 @ 13:45:31 #223
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_150772269
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:21 schreef mrPanerai het volgende:
Omdat ik me ook wel wat in fotografie intresseer wil ik graag ook de overstap naar spiegelreflex maken.

Ik dacht eraan om eerst een tweedehandsje aan te kopen en zo te zien of het me allemaal wel trekt zoals ik het me nu voorstel.
Budget wou ik het rond de 500¤ houden voor body+lens, moet wel lukken denk ik zo.

Maar waar moet ik nou op letten bij aankoop van een tweedehandstoestel, hoeveel clicks zijn veel, ...

thx
Topicreeks: Wie helpt me aan een nieuwe camera?
Hmz...
  woensdag 18 maart 2015 @ 13:45:58 #224
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150772290
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:21 schreef mrPanerai het volgende:
Omdat ik me ook wel wat in fotografie intresseer wil ik graag ook de overstap naar spiegelreflex maken.

Ik dacht eraan om eerst een tweedehandsje aan te kopen en zo te zien of het me allemaal wel trekt zoals ik het me nu voorstel.
Budget wou ik het rond de 500¤ houden voor body+lens, moet wel lukken denk ik zo.

Maar waar moet ik nou op letten bij aankoop van een tweedehandstoestel, hoeveel clicks zijn veel, ...

thx
Tip 1: stel je vraag zeker ook in dit topic: FOT / [centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera #32
Tip 2: (mijn persoonlijke visie): niks mis met tweedehands. Cameratechniek verandert razendsnel en volgend jaar is je nieuwe camera sowieso verouderd
Tip 3: staar je niet blind op allerlei features die je nooit gebruikt of megapixels (een goede 12MP-sensor heb je meer aan dan een slechte 25MP). Kies een camera bijvoorbeeld ook zeker door hem eens in de hand te hebben.
Tip 4: koop niet meteen allerlei accesoires. Begin met een camera met basis-zoom (bijv 18-55), eventueel daarbij een losse flitser en statiefje. Méér gear maakt je niet een betere fotograaf.

Camera's kunnen tegenwoordig veel kliks hebben. Zo heb ik laatst mijn oude Nikon D70 ingeruild voor een tweedehands D300 met ~30.000 kliks. Klinkt als veel, totdat je weet dat de sluiter voor 150.000 kliks is ontworpen...
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_150772533
Dus Ekdom ook al weg op 3fm.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150772573
Gaat rap. Wat gaat die doen?
pi_150772619
naar radio 2 in de ochtend

Ben benieuwd wie de invaller(s) gaan worden, ook voor Coen en Sander.
Beste leegloop bij 3fm!
pi_150772684
Gaat hard inderdaad. Kan er niet zo mee zitten :@
pi_150772768
ik kan op het werk niet zo heel veel anders goed ontvangen, en de radio staat non stop aan naast me..
de jonge aanwas vind ik niet zo geweldig, dus hoop dat de programmering leuk blijft :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:17:02 #230
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_150773679
Als intellectueel luister ik toch nooit naar 3fm.
Hmz...
pi_150774730
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
ik kan op het werk niet zo heel veel anders goed ontvangen, en de radio staat non stop aan naast me..
de jonge aanwas vind ik niet zo geweldig, dus hoop dat de programmering leuk blijft :)
Uithoek he, krijg je dat :P
pi_150775301
Middag :P
pi_150775407
Hoi :W
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:11:53 #234
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150775423
Goedemiddag
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150775481
Best wat activiteit hier, en dat met dat mooie weer :P
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:13:26 #236
73911 ultra_ivo
pi_150775502
Ik heb voor het eerst de neiging een lens te pre-orderen en niet te wachten tot de kinderziektes er uit zijn.
pi_150775520
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb voor het eerst de neiging een lens te pre-orderen en niet te wachten tot de kinderziektes er uit zijn.
En welke zou dat dan worden?
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:14:22 #238
73911 ultra_ivo
pi_150775530
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:13 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

En welke zou dat dan worden?
De nieuwe ultra-korte Pentax 18-50. Ideaal voor op de fiets.
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:14:41 #239
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150775549
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Best wat activiteit hier, en dat met dat mooie weer :P
Het is hier nog mistig en bewolkt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:15:08 #240
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150775565
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb voor het eerst de neiging een lens te pre-orderen en niet te wachten tot de kinderziektes er uit zijn.
Koop gewoon een goed merk lens, dan heb je geen kinderziektes. Zoals canon
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:16:42 #241
73911 ultra_ivo
pi_150775614
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Koop gewoon een goed merk lens, dan heb je geen kinderziektes. Zoals canon
Canon heeft niet wat Pentax heeft ;)



En met IS want die zit in de camera

rond de 250, is 4cm lang in ingetrokken positie.
pi_150775654
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Pentax 18-50
Dat is wel klein ja :D
pi_150775675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:16 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Canon heeft niet wat Pentax heeft ;)

[ afbeelding ]

En met IS want die zit in de camera

rond de 250, is 4cm lang in ingetrokken positie.
Dit kan canon niet nee, alleen als je prime wilt kunnen ze kort gaan.. 50mm, 40mm pancake
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:18:19 #244
73911 ultra_ivo
pi_150775677
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:17 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat is wel klein ja :D
Vooral als ik 'm naast de 2.8/18-55 van Pentax zet.
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:18:20 #245
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150775678
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:16 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Canon heeft niet wat Pentax heeft ;)

[ afbeelding ]

En met IS want die zit in de camera

rond de 250, is 4cm lang in ingetrokken positie.
Als Canon het niet heeft, heb je het niet nodig :{w
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:19:55 #246
73911 ultra_ivo
pi_150775744
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:18 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dit kan canon niet nee, alleen als je prime wilt kunnen ze kort gaan.. 50mm, 40mm pancake
Geen 77mm pancake prime?
pi_150775832
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:19 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Geen 77mm pancake prime?
Heb je het nu over de filtermaat of het brandpuntafstand?
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:23:46 #248
73911 ultra_ivo
pi_150775881
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Heb je het nu over de filtermaat of het brandpuntafstand?
brandpunt.

Moet me wel ff corrigeren, de 77 is de limited voor fullframe. Ik bedoel de 2.4/70

pi_150775948
Als je dan toch met een DSLR body rond loopt/fietst dan hoeft er van mij ook niet persee zo'n mini lensje op.
pi_150776060
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Als je dan toch met een DSLR body rond loopt/fietst dan hoeft er van mij ook niet persee zo'n mini lensje op.
Compensatiedrang?
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:28:46 #251
73911 ultra_ivo
pi_150776075
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Als je dan toch met een DSLR body rond loopt/fietst dan hoeft er van mij ook niet persee zo'n mini lensje op.
Dat hangt er van af. Ga ik voor een concertshoot dan komen inderdaad de dikke 2.8 lenzen mee. Ga ik een weekendje fietsen dan is formaat toch wel erg belangrijk.
Ik rij voor een dagtocht liever rond met een DSLR met een lichte 35mm prime dan met een compact.
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:29:38 #252
73911 ultra_ivo
pi_150776106
Tijd voor inkopen bij de Decathlon. Moet toch langzaam m'n vakantie voorbereiden.
pi_150776160
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Compensatiedrang?
Daarom heb ik geen auto, alles op de fiets.
pi_150776374
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:28 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Dat hangt er van af. Ga ik voor een concertshoot dan komen inderdaad de dikke 2.8 lenzen mee. Ga ik een weekendje fietsen dan is formaat toch wel erg belangrijk.
Ik rij voor een dagtocht liever rond met een DSLR met een lichte 35mm prime dan met een compact.
True.
Zo'n fuji lijkt mij erg mooi, maar prioriteiten, denk dat ik nu liever een zoom ga halen dan een kleinere camera. Sowieso ben ik bang dat ik de DSLR dan steeds minder zal meenemen :P
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:24:18 #255
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_150777985
Algemene Poll
Poll: Wat stemde jij?
PVV
CDA
Groen is link
V (uch) VD
SP (Simpele Porno)
Piratenpartij
Partij voor de achterlijke (PVDA)
D66
CU
Lokaal
Anders
Tussenstand:
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 16:30:09 #256
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150778154
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Algemene Poll
Poll: Wat stemde jij?
PVV
CDA
Groen is link
V (uch) VD
SP (Simpele Porno)
Piratenpartij
Partij voor de achterlijke (PVDA)
D66
CU
Lokaal
Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Beetje sturende PVV pol he? :')
pi_150779272
Ben is aan het kijken voor een leuk restaurantje voor maandag. Lekker naar de Griek ofzo.. mjum Grieks :9~
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150780450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben is aan het kijken voor een leuk restaurantje voor maandag. Lekker naar de Griek ofzo.. mjum Grieks :9~
Grieks... :X
pi_150780471
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Grieks... :X
Niet lekker? Jij hebt liever een stamppotje?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150780566
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Niet lekker? Jij hebt liever een stamppotje?
Wel lekker, maar een no-go voor mij met PDS helaas :(
pi_150781710
quote:
13s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wel lekker, maar een no-go voor mij met PDS helaas :(
Oh dat is wel heel erg zuur idd. Biefstukje dan??
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150781780
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dat is wel heel erg zuur idd. Biefstukje dan??
Yes :9 :9
pi_150781838
* m1st1g heeft kapucijners gegeten.
pi_150781842
Creativelive downloads verwijderd van een torrent site na klachten van ze, terecht, maar balen :(
  FOK!Fotograaf donderdag 19 maart 2015 @ 06:39:18 #265
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150801611
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_150802035
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 19 maart 2015 @ 08:12:58 #268
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150802271
Goedemorgen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 19 maart 2015 @ 09:35:16 #269
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150803549
Joy... Ben ik November voor een godsvermogen verbouwd in mijn mond, heb ik vandaag voor het eerst afspraak met de mondhygieniste. Die wist me te vertellen dat ik nog een flink probleem heb en dat ik daar nog maar eens hetzelfde bedrag voor mag neertellen :X
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150803781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:35 schreef Merlijn het volgende:
Joy... Ben ik November voor een godsvermogen verbouwd in mijn mond, heb ik vandaag voor het eerst afspraak met de mondhygieniste. Die wist me te vertellen dat ik nog een flink probleem heb en dat ik daar nog maar eens hetzelfde bedrag voor mag neertellen :X
brr sterkte!
Ik moet volgende maand ook naar een nieuwe tandarts.
Die zal de vorige tandarts wel flink afkraken en van alles willen doen.
Bah Ik zie er nu al tegenop!
  donderdag 19 maart 2015 @ 09:45:44 #271
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150803829
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:44 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

brr sterkte!
Ik moet volgende maand ook naar een nieuwe tandarts.
Die zal de vorige tandarts wel flink afkraken en van alles willen doen.
Bah Ik zie er nu al tegenop!
Mijn tanden zijn half paars nu (kleurstof) en ik moet zo een meeting in _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 19 maart 2015 @ 10:03:42 #272
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150804318
Ah, plaque-scores *)
Ik ben ook sinds dit jaar bij een MH, goede tips gehad, dus sta er positief in.

Alleen, de eerste schoonmaakbehandeling vond ik behoorlijk onprettig.
Maar goed, ik kom überhaupt niet graag een tandartspraktijk binnen, sinds ik op mijn 12 of 14 ofzo een tandarts trof die vond dat ie best kon boren zonder verdoving :X :{w gelukkig nu een goede en meelevende tandarts die zelfs al twee keer een wortelkanaalbehandeling zonder pijn voor elkaar wist te krijgen ^O^
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  FOK!Fotograaf donderdag 19 maart 2015 @ 10:12:14 #273
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150804494
Moguh saam :)

Ik meld mij ook meteen aan voor het clubje dat tandartsen niet als vrienden ziet :P
  donderdag 19 maart 2015 @ 10:17:34 #274
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150804621
Ik heb een beul gehad toen ik naar Spijkenisse verhuisde. Beetje zelfde ervaringen als Wortel en toen ik er een gesprek over begon, ging het alleen maar downhill. Daarna 10 jaar niet meer geweest en afgelopen November na 6 maanden wikken en wegen onder narcose bij de amaliakliniek geweest.

Februari voor het eerst bij de nieuwe tandarts en dus vandaag bij de MH.(die overigens erg lief was en tot overmaat van ramp met een limburger getrouwd is... gespreksstof genoeg dus...)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150805303
Het duurt bij mij langer om de stoel naar beneden en weer omhoog te doen dan dat ik in de stoel zit. :7
  FOK!Fotograaf donderdag 19 maart 2015 @ 10:58:55 #276
372645 spreading
pi_150805527
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:49 schreef Iemand91 het volgende:
Het duurt bij mij langer om de stoel naar beneden en weer omhoog te doen dan dat ik in de stoel zit. :7
Bij mij eerst ook. Maar ooit een keer gevallen en een tand afgebroken. Daarna niks anders gehad dan problemen aan die tand, wortelkanaal behandelingen en vullingen die eruit vallen(ja allemaal dezelfde tand). Denk dat ik met een neptand daar goedkoper en beter af was geweest. Maar ach, over een half jaar mogen we weer ;(
pi_150805965
Laatste 2 keer niets gehad, dus zal nu wel een gaatje zitten natuurlijk
  FOK!Fotograaf donderdag 19 maart 2015 @ 12:29:28 #278
372645 spreading
pi_150808253
Maar is er op een donderdag geen betere praat dan over de tandarts?
pi_150808643
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:29 schreef spreading het volgende:
Maar is er op een donderdag geen betere praat dan over de tandarts?
Waar heb je het liever over? Slipjes met luipaardprint?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:51:01 #280
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150809063
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waar heb je het liever over? Slipjes met luipaardprint?
:Y :9 :9~
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_150809143
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:58 schreef spreading het volgende:

[..]

Bij mij eerst ook. Maar ooit een keer gevallen en een tand afgebroken. Daarna niks anders gehad dan problemen aan die tand, wortelkanaal behandelingen en vullingen die eruit vallen(ja allemaal dezelfde tand). Denk dat ik met een neptand daar goedkoper en beter af was geweest. Maar ach, over een half jaar mogen we weer ;(
Dat is dan wel weer klote.

Al moet ik ook even afkloppen hoor, toen ik nog een Iemandje was heb ik ook veel gezeur gehad.
Op een gegeven moment was er een omslag en sindsdien geen enkel probleem meer gehad.
Zelfs geen gaatjes.

En ik hoop dat dit ook nog heel lang zo doorgaat ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:29 schreef spreading het volgende:
Maar is er op een donderdag geen betere praat dan over de tandarts?
Bijna weekend! *O*
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:59:13 #282
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_150809394
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:53 schreef Iemand91 het volgende:
Bijna weekend! *O*
Werk weekend -O-!

DJ's, sfeer en dronken mensen fotograferen *O*!
Hmz...
  FOK!Fotograaf donderdag 19 maart 2015 @ 13:21:29 #283
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150810227
Hard toe aan weekend... maar mag zaterdag nog steeds vroeg mijn bed uit :') ga eindelijk eens naar Doel toe. Denk wel het meest gefotografeerde plaatsje van heel België :P
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:25:53 #284
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150810379
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waar heb je het liever over? Slipjes met luipaardprint?
Daar ging mijn koffie _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150811448
Zo, dat was taart nummer 2 van vandaag :9
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:58:51 #286
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150811517
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef Puala het volgende:
Zo, dat was taart nummer 2 van vandaag :9
Daar gaat je garderobe-intentie :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150811524
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:58 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Daar gaat je garderobe-intentie :P
Klopt. Vanavond friet.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:01:08 #288
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150811579
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:59 schreef Puala het volgende:

[..]

Klopt. Vanavond friet.
:D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150811599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:01 schreef Merlijn het volgende:

[..]

:D
Gaat niet zo lekker nee. Weer aantal kg's aangekomen ook ;(
  FOK!Fotograaf donderdag 19 maart 2015 @ 14:02:46 #290
372645 spreading
pi_150811630
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waar heb je het liever over? Slipjes met luipaardprint?
Altijd een goed idee! Mijn vriendin komt dit weekend terug van bijna een maand vakantie dus met dat soort dingen ben ik al snel afgeleid tegenwoordig *O*
  FOK!Fotograaf donderdag 19 maart 2015 @ 14:03:49 #291
372645 spreading
pi_150811666
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:59 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Werk weekend -O-!

DJ's, sfeer en dronken mensen fotograferen *O*!
Ah ik zie dat wij dezelfde planning hebben *O*
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:06:38 #292
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150811752
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Gaat niet zo lekker nee. Weer aantal kg's aangekomen ook ;(
Ik wilde vanochtend checken... doet de weegschaal het niet. Het is een hint volgens mij :o
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150811768
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:06 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik wilde vanochtend checken... doet de weegschaal het niet. Het is een hint volgens mij :o
Geen foutmelding in beeld? error, 1 persoon tegelijk ?
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:07:35 #294
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150811788
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:07 schreef Puala het volgende:

[..]

Geen foutmelding in beeld? error, 1 persoon tegelijk ?
he-le-maal niets... zelfs geen pingetje... :+
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150811841
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:07 schreef Merlijn het volgende:

[..]

he-le-maal niets... zelfs geen pingetje... :+
Nieuwe batterijen? :P
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:10:36 #296
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150811860
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:09 schreef Puala het volgende:

[..]

Nieuwe batterijen? :P
En jij denkt dat ik zo graag wil weten wat ik weeg dat ik dat met mijn duffe kop 's ochtends ga regelen? :{w
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150811880
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:10 schreef Merlijn het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik zo graag wil weten wat ik weeg dat ik dat met mijn duffe kop 's ochtends ga regelen? :{w
Dan doe je dat vanmiddag zodat je het morgen weet.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:12:00 #298
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150811906
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:07 schreef Merlijn het volgende:

[..]

he-le-maal niets... zelfs geen pingetje... :+
Niets afgevallen dus -O-
Maar ook niet aangekomen *O*

Al schijnt stilstand achteruitgang te zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:18:09 #299
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150812056


O-) *)
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:35:45 #300
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_150812603
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:03 schreef spreading het volgende:

[..]

Ah ik zie dat wij dezelfde planning hebben *O*
Alleen waarschijnlijk niet hetzelfde feest :P!
Hmz...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')