Speciaal biertje is wanneer je je blikje Schultenbrau koud hebt gezetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speciaalbier is sowieso een rare term. Al het bier is speciaal![]()
Ik bedoel, je hebt ook kleine brouwers die een speciaal pilsje op de markt zetten. Dat vind ik specialer dan een Leffe dubbel.
Nou doe je het er ook om.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nou doe je het er ook om.![]()
Ik ruik nog steeds azijn...
schultenbrau is al speciaal door de kultstatusquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Speciaal biertje is wanneer je je blikje Schultenbrau koud hebt gezet
Fraaie fotoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:45 schreef Xilantof het volgende:
Reis voorproefje:
[ link | afbeelding ]Zeearend by Thomas Heye, on Flickr
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:45 schreef Xilantof het volgende:
Reis voorproefje:
[ link | afbeelding ]Zeearend by Thomas Heye, on Flickr
Mooi manquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:45 schreef Xilantof het volgende:
Reis voorproefje:
[ link | afbeelding ]Zeearend by Thomas Heye, on Flickr
Lijkt wel een Kensington concertquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:03 schreef Puala het volgende:
Zo. Pc virusvrij waarschijnlijk. Avond 4 dat ik dat denk
Dat is kut.. Gooi je wel je temp map leeg na het verwijderen van het virus?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een virus wat zichzelf terug installeert op mijn laptop staan
Duh.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is kut.. Gooi je wel je temp map leeg na het verwijderen van het virus?![]()
Lijkt me wel, maar toch..
Hahaha,quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Lijkt wel een Kensington concert! Iemand kaartje kopen
??
KAV10 boot cd heeft mij (bij klanten, op het werk) al vaker uit de brand geholpenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Duh.
Maar een 2e account aanmaken zorgde dat in elk geval mijn virusscan wat kon vinden. En daar log ik nu maar even mee in
Welke band, of zeg top 3 aan bands/artiesten staan nog op jouw lijstje waar je graag foto's van zou willen maken?quote:
Euhm, ben niet echt fan van heel veel dingen dus heb niet echt een droomlijst. Maar namen die ik nog eens moet hebben als fotograaf die ik nu niet heb. U2 & Beyonce, verder kom ik niet echt op ietsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke band, of zeg top 3 aan bands/artiesten staan nog op jouw lijstje waar je graag foto's van zou willen maken?
Beyonce is voor de prive collectie?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Euhm, ben niet echt fan van heel veel dingen dus heb niet echt een droomlijst. Maar namen die ik nog eens moet hebben als fotograaf die ik nu niet heb. U2 & Beyonce, verder kom ik niet echt op iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |