abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150762403
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:45 schreef Xilantof het volgende:
Reis voorproefje:
[ link | afbeelding ]Zeearend by Thomas Heye, on Flickr
erg fraai :Y
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:06:59 #202
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150762406
Goedemorgen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150762411
Goedemorgen!

pi_150762429
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:06 schreef kanovinnie het volgende:
Goedemorgen
mogguh!

Weer geen zin om te stoppen voor een #instagrammetje? ;)
#felimeteenkomvoor2015 :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:08:09 #205
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150762432
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:04 schreef Uncle het volgende:

[..]

Pinkcity! *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:09:11 #206
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150762456
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:08 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

mogguh!

Weer geen zin om te stoppen voor een #instagrammetje? ;)
Neuh, moest vanmorgen weer doorrijden want ik was te lui om snel aan te kleden. En op het pont was het te mistig. Stuk dikker dan bij jullie zo te zien. #morgenweereendag
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:09:33 #207
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150762461
Goedemorgen!
Hier ook veel mist vanmorgen, had mijn camera wel mee maar het was te dicht. Soms <50m dus was niet te fotograferen.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_150762501
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:09 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Neuh, moest vanmorgen weer doorrijden want ik was te lui om snel aan te kleden. En op het pont was het te mistig. Stuk dikker dan bij jullie zo te zien. #morgenweereendag
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:09 schreef Worteltjestaart het volgende:
Goedemorgen!
Hier ook veel mist vanmorgen, had mijn camera wel mee maar het was te dicht. Soms <50m dus was niet te fotograferen.
dit was met de telefoon @wortel, die heb ik altijd bij me ;)
op een aantal plekken zat het hier ook helemaal dicht.

hier tegenover het kantoor zijn ze de weilanden aan het injecteren met mest..
pffff die luuuucht!! :r
pi_150762548
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:04 schreef Uncle het volgende:

[..]

Pinkcity! *O*
Oh dat is wat voor mij dan :')
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:24:23 #210
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150762675
Lalalalaaa
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150762723
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:24 schreef Merlijn het volgende:
Lalalalaaa
Blablabla
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:31:35 #213
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150762768
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:29 schreef Uncle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wauw _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150762816
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:29 schreef Uncle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo dan :o
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 10:18:16 #216
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150765267
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:29 schreef Uncle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat heb je hier in Almere dagelijks :P
Al is het licht oranje en komt het bij de kassen vandaan :')

Maar, mooie plaat!
pi_150765599
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:18 schreef Ronhui het volgende:

[..]

Dat heb je hier in Almere dagelijks :P
Al is het licht oranje en komt het bij de kassen vandaan :')

Maar, mooie plaat!
Oranje is ook vrij normaal hier maar toen werd het ineens roze :')
pi_150767296
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:29 schreef Uncle het volgende:

[..]

Oranje is ook vrij normaal hier maar toen werd het ineens roze :')
Oranje is wel saai ja :P
pi_150767727
Roze is awesome B-)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:08:34 #220
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150768881
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:24 schreef Puala het volgende:

[..]

Oranje is wel saai ja :P
Vertel dat mijn vriendin eens...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150769784
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:08 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Vertel dat mijn vriendin eens...
Kan moeten we weer een keer meeten :Y
  woensdag 18 maart 2015 @ 13:21:46 #222
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_150771383
Omdat ik me ook wel wat in fotografie intresseer wil ik graag ook de overstap naar spiegelreflex maken.

Ik dacht eraan om eerst een tweedehandsje aan te kopen en zo te zien of het me allemaal wel trekt zoals ik het me nu voorstel.
Budget wou ik het rond de 500¤ houden voor body+lens, moet wel lukken denk ik zo.

Maar waar moet ik nou op letten bij aankoop van een tweedehandstoestel, hoeveel clicks zijn veel, ...

thx
  woensdag 18 maart 2015 @ 13:45:31 #223
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_150772269
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:21 schreef mrPanerai het volgende:
Omdat ik me ook wel wat in fotografie intresseer wil ik graag ook de overstap naar spiegelreflex maken.

Ik dacht eraan om eerst een tweedehandsje aan te kopen en zo te zien of het me allemaal wel trekt zoals ik het me nu voorstel.
Budget wou ik het rond de 500¤ houden voor body+lens, moet wel lukken denk ik zo.

Maar waar moet ik nou op letten bij aankoop van een tweedehandstoestel, hoeveel clicks zijn veel, ...

thx
Topicreeks: Wie helpt me aan een nieuwe camera?
Hmz...
  woensdag 18 maart 2015 @ 13:45:58 #224
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150772290
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:21 schreef mrPanerai het volgende:
Omdat ik me ook wel wat in fotografie intresseer wil ik graag ook de overstap naar spiegelreflex maken.

Ik dacht eraan om eerst een tweedehandsje aan te kopen en zo te zien of het me allemaal wel trekt zoals ik het me nu voorstel.
Budget wou ik het rond de 500¤ houden voor body+lens, moet wel lukken denk ik zo.

Maar waar moet ik nou op letten bij aankoop van een tweedehandstoestel, hoeveel clicks zijn veel, ...

thx
Tip 1: stel je vraag zeker ook in dit topic: FOT / [centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera #32
Tip 2: (mijn persoonlijke visie): niks mis met tweedehands. Cameratechniek verandert razendsnel en volgend jaar is je nieuwe camera sowieso verouderd
Tip 3: staar je niet blind op allerlei features die je nooit gebruikt of megapixels (een goede 12MP-sensor heb je meer aan dan een slechte 25MP). Kies een camera bijvoorbeeld ook zeker door hem eens in de hand te hebben.
Tip 4: koop niet meteen allerlei accesoires. Begin met een camera met basis-zoom (bijv 18-55), eventueel daarbij een losse flitser en statiefje. Méér gear maakt je niet een betere fotograaf.

Camera's kunnen tegenwoordig veel kliks hebben. Zo heb ik laatst mijn oude Nikon D70 ingeruild voor een tweedehands D300 met ~30.000 kliks. Klinkt als veel, totdat je weet dat de sluiter voor 150.000 kliks is ontworpen...
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_150772533
Dus Ekdom ook al weg op 3fm.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150772573
Gaat rap. Wat gaat die doen?
pi_150772619
naar radio 2 in de ochtend

Ben benieuwd wie de invaller(s) gaan worden, ook voor Coen en Sander.
Beste leegloop bij 3fm!
pi_150772684
Gaat hard inderdaad. Kan er niet zo mee zitten :@
pi_150772768
ik kan op het werk niet zo heel veel anders goed ontvangen, en de radio staat non stop aan naast me..
de jonge aanwas vind ik niet zo geweldig, dus hoop dat de programmering leuk blijft :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:17:02 #230
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_150773679
Als intellectueel luister ik toch nooit naar 3fm.
Hmz...
pi_150774730
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
ik kan op het werk niet zo heel veel anders goed ontvangen, en de radio staat non stop aan naast me..
de jonge aanwas vind ik niet zo geweldig, dus hoop dat de programmering leuk blijft :)
Uithoek he, krijg je dat :P
pi_150775301
Middag :P
pi_150775407
Hoi :W
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:11:53 #234
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150775423
Goedemiddag
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150775481
Best wat activiteit hier, en dat met dat mooie weer :P
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:13:26 #236
73911 ultra_ivo
pi_150775502
Ik heb voor het eerst de neiging een lens te pre-orderen en niet te wachten tot de kinderziektes er uit zijn.
pi_150775520
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb voor het eerst de neiging een lens te pre-orderen en niet te wachten tot de kinderziektes er uit zijn.
En welke zou dat dan worden?
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:14:22 #238
73911 ultra_ivo
pi_150775530
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:13 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

En welke zou dat dan worden?
De nieuwe ultra-korte Pentax 18-50. Ideaal voor op de fiets.
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:14:41 #239
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150775549
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Best wat activiteit hier, en dat met dat mooie weer :P
Het is hier nog mistig en bewolkt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:15:08 #240
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150775565
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb voor het eerst de neiging een lens te pre-orderen en niet te wachten tot de kinderziektes er uit zijn.
Koop gewoon een goed merk lens, dan heb je geen kinderziektes. Zoals canon
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:16:42 #241
73911 ultra_ivo
pi_150775614
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Koop gewoon een goed merk lens, dan heb je geen kinderziektes. Zoals canon
Canon heeft niet wat Pentax heeft ;)



En met IS want die zit in de camera

rond de 250, is 4cm lang in ingetrokken positie.
pi_150775654
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Pentax 18-50
Dat is wel klein ja :D
pi_150775675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:16 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Canon heeft niet wat Pentax heeft ;)

[ afbeelding ]

En met IS want die zit in de camera

rond de 250, is 4cm lang in ingetrokken positie.
Dit kan canon niet nee, alleen als je prime wilt kunnen ze kort gaan.. 50mm, 40mm pancake
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:18:19 #244
73911 ultra_ivo
pi_150775677
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:17 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat is wel klein ja :D
Vooral als ik 'm naast de 2.8/18-55 van Pentax zet.
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:18:20 #245
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150775678
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:16 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Canon heeft niet wat Pentax heeft ;)

[ afbeelding ]

En met IS want die zit in de camera

rond de 250, is 4cm lang in ingetrokken positie.
Als Canon het niet heeft, heb je het niet nodig :{w
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:19:55 #246
73911 ultra_ivo
pi_150775744
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:18 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dit kan canon niet nee, alleen als je prime wilt kunnen ze kort gaan.. 50mm, 40mm pancake
Geen 77mm pancake prime?
pi_150775832
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:19 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Geen 77mm pancake prime?
Heb je het nu over de filtermaat of het brandpuntafstand?
  FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 15:23:46 #248
73911 ultra_ivo
pi_150775881
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Heb je het nu over de filtermaat of het brandpuntafstand?
brandpunt.

Moet me wel ff corrigeren, de 77 is de limited voor fullframe. Ik bedoel de 2.4/70

pi_150775948
Als je dan toch met een DSLR body rond loopt/fietst dan hoeft er van mij ook niet persee zo'n mini lensje op.
pi_150776060
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Als je dan toch met een DSLR body rond loopt/fietst dan hoeft er van mij ook niet persee zo'n mini lensje op.
Compensatiedrang?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')