Whoei! Toen elkaar ook nog even gedag gezegd? Mooi gelopenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ok, komt ie:
Als allerlaatste over de startlijn. Steady pace, vlak na de eerste drankpost mooi op mijn snufferd gegaan. Onderweg werd ik steeds blijer van mijn keuze voor lang/lang, want het was fris. De enige 75km loper die ons inhaalde was Jero. Onderweg GotC en mini 4 keer gezien, en bij de finish nog een keer. Daar stond ze samen met Guard en Daywalker.
Lekker dagje hardgelopen, de hele weg samen met een collega.
Ook in steady pace gefinished, redelijk fris.
Blij
Hey dat is een tegenvallerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:47 schreef DeeBee het volgende:
Super prestaties vandaag zeg.
Mijn been is ondertussen nagenoeg pijnloos, a.s. vrijdag weer lopen denk. Parijs is wel van de planning af helaas, herkansing met Pinksteren met de Roparun vanuit Parijs, dat wordt nu maar m'n doel!
Een groot deel van Alkmaar ligt ook in West-Friesland.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:06 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zit zo dicht bij Alkmaar dat ik er nu toch wel een keer buiten dacht te zitten.
Klinkt relaxed, toch best een pittig temp gehad voor 50 km trail. Knap gedaanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ok, komt ie:
Als allerlaatste over de startlijn. Steady pace, vlak na de eerste drankpost mooi op mijn snufferd gegaan. Onderweg werd ik steeds blijer van mijn keuze voor lang/lang, want het was fris. De enige 75km loper die ons inhaalde was Jero. Onderweg GotC en mini 4 keer gezien, en bij de finish nog een keer. Daar stond ze samen met Guard en Daywalker.
Lekker dagje hardgelopen, de hele weg samen met een collega.
Ook in steady pace gefinished, redelijk fris.
Blij
Dat is ook een ontzettend mooi doel! En nog meer dan de marathon! Mooi dat je been het weer lekker doetquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:47 schreef DeeBee het volgende:
Super prestaties vandaag zeg.
Mijn been is ondertussen nagenoeg pijnloos, a.s. vrijdag weer lopen denk. Parijs is wel van de planning af helaas, herkansing met Pinksteren met de Roparun vanuit Parijs, dat wordt nu maar m'n doel!
Hoogtemeters zijn ietwat naar boven afgerond zie ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:51 schreef Jero_nimo het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/486089157/2368823
Dat aantal laptimes
quote:
Ben ook wel teleurgesteld, maar het ging gewoon niet. Beetje irritatie en vermoeide benen horen bij hard trainen, maar nu was het gewoon pijn. En kon ook niet echt lekker vrij uit bewegen met m'n linkerbeen, maar dat is nu gelukkig weg.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is ook een ontzettend mooi doel! En nog meer dan de marathon! Mooi dat je been het weer lekker doet
Toch een paar jaartjes. Maar dat trailen is wel echt recent, toch?quote:
Hoeveel ga jij daar lopen, en in hoeveel etappes?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:47 schreef DeeBee het volgende:
Parijs is wel van de planning af helaas, herkansing met Pinksteren met de Roparun vanuit Parijs, dat wordt nu maar m'n doel!
Je loopt volgens mij nooit langer dan 2km aan één stuk. Maar dan wel 6x om de 2k wisselen met iemand en dan weer wat langer rust(als er niemand uitvalt).quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoeveel ga jij daar lopen, en in hoeveel etappes?
Lijkt mij wel gaaf, maar ik zou niet weten of ik twee keer of vaker achter elkaar een langere afstand kan lopen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoeveel ga jij daar lopen, en in hoeveel etappes?
Lijkt mij wel gaaf, maar ik zou niet weten of ik twee keer of vaker achter elkaar een langere afstand kan lopen.
Het is in totaal zo 525 km. Teams mogen uit max. 8 lopers bestaan, dus je zou gemiddeld zo 65 kilometer lopen. Eigenlijk werken alle teams met het systeem wat La_Tramposa beschrijft: in een subteam van 4 lopers loop je een blok van 50 kilometer per keer en daarin wissel je elke 2 km af. Daarna heb je dus een paar uur rust en pak je weer een blok van zo'n km of 50.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je loopt volgens mij nooit langer dan 2km aan één stuk. Maar dan wel 6x om de 2k wisselen met iemand en dan weer wat langer rust(als er niemand uitvalt).
Sjips, dan ben ik al veel langer een West-Fries dan ik dacht.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Een groot deel van Alkmaar ligt ook in West-Friesland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Doe maar wat leuks joh, jij rockt allesquote:Op zondag 15 maart 2015 07:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Wakker! En dan komt nu de vraag: wat moet ik aan straks??
Vandaag ook niet heel warm. Ik was gisteren erg blij met thermoshirt lange mouwen, met kort shirt eroverheen. Handschoentjes en korte broek.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Wakker! En dan komt nu de vraag: wat moet ik aan straks??
Als je het zo leest, klinkt het totaal niet zwaarquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Het is in totaal zo 525 km. Teams mogen uit max. 8 lopers bestaan, dus je zou gemiddeld zo 65 kilometer lopen. Eigenlijk werken alle teams met het systeem wat La_Tramposa beschrijft: in een subteam van 4 lopers loop je een blok van 50 kilometer per keer en daarin wissel je elke 2 km af. Daarna heb je dus een paar uur rust en pak je weer een blok van zo'n km of 50.
Eigenlijk loop je dus telkens maar hele korte stukjes, maar wel vrij vaak. Schijnt voor het herstel prima te werken! In principe zou ik met een team gaan waarbij er anderen fietsen, dus dat hoef je niet te doen als loper (behalve op een paar stukken waar geen volgwagen mee mag). Mocht er iemand het zwaar krijgen of niet meer goed kunnen lopen, dan zou je ook evt. vaker moeten gaan lopen natuurlijk.
Gaat weer de goede kant op, mooi om te horen!quote:Op zondag 15 maart 2015 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je het zo leest, klinkt het totaal niet zwaar![]()
Mooie prestaties iedereen gisteren! En succes voor de lopers van vandaag
Ik heb gisteren de 5 km aangetikt, niet aan 1 stuk natuurlijk, maar het gaat om het idee
https://www.endomondo.com/workouts/486177476/2924303
En van de week ook eens een blogje geschreven over rustig opbouwen.
https://allergenenhardlop(...)/12/rustig-opbouwen/
Ja, lijf moet duidelijk wel weer wennen, knieën zijn wat gevoelig, maar even rustig in de gaten houden of dat niet erger wordt. Als het zo doorgaat moet sub 20 bij de Ekiden weer mogelijk zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gaat weer de goede kant op, mooi om te horen!
Cocktailjurkje it isquote:
Gaat goedkomen!quote:Op zondag 15 maart 2015 07:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vandaag ook niet heel warm. Ik was gisteren erg blij met thermoshirt lange mouwen, met kort shirt eroverheen. Handschoentjes en korte broek.Alvast heel veel succes! Knallen in Nijmegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |