abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:51:32 #227
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150645852
Vanavond zoveel calorieën gegeten; dat kost me een week om ze eraf te lopen :D

Wel besloten om morgenochtend mijn trainingsrondje bij de Delftse Houtloop te lopen, yeeehaa :)

En dan:
Moooooooie prestaties! Guard, mooie tijd! Jerootje, man niet te filmen jij :s)

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Ok, komt ie:

Als allerlaatste over de startlijn. Steady pace, vlak na de eerste drankpost mooi op mijn snufferd gegaan. Onderweg werd ik steeds blijer van mijn keuze voor lang/lang, want het was fris. De enige 75km loper die ons inhaalde was Jero. Onderweg GotC en mini 4 keer gezien, en bij de finish nog een keer. Daar stond ze samen met Guard en Daywalker.
Lekker dagje hardgelopen, de hele weg samen met een collega.
Ook in steady pace gefinished, redelijk fris.

Blij :)
Whoei! Toen elkaar ook nog even gedag gezegd? Mooi gelopen :)
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:53:25 #228
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150645924
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:47 schreef DeeBee het volgende:
Super prestaties vandaag zeg. _O_

Mijn been is ondertussen nagenoeg pijnloos, a.s. vrijdag weer lopen denk. Parijs is wel van de planning af helaas, herkansing met Pinksteren met de Roparun vanuit Parijs, dat wordt nu maar m'n doel!
Hey dat is een tegenvaller :(
pi_150645966
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:06 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik zit zo dicht bij Alkmaar dat ik er nu toch wel een keer buiten dacht te zitten. ;)
Een groot deel van Alkmaar ligt ook in West-Friesland.
pi_150646099
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Ok, komt ie:

Als allerlaatste over de startlijn. Steady pace, vlak na de eerste drankpost mooi op mijn snufferd gegaan. Onderweg werd ik steeds blijer van mijn keuze voor lang/lang, want het was fris. De enige 75km loper die ons inhaalde was Jero. Onderweg GotC en mini 4 keer gezien, en bij de finish nog een keer. Daar stond ze samen met Guard en Daywalker.
Lekker dagje hardgelopen, de hele weg samen met een collega.
Ook in steady pace gefinished, redelijk fris.

Blij :)
Klinkt relaxed, toch best een pittig temp gehad voor 50 km trail. Knap gedaan ^O^
pi_150646285
quote:
Super prestaties vandaag zeg. _O_

Mijn been is ondertussen nagenoeg pijnloos, a.s. vrijdag weer lopen denk. Parijs is wel van de planning af helaas, herkansing met Pinksteren met de Roparun vanuit Parijs, dat wordt nu maar m'n doel!
Dat is ook een ontzettend mooi doel! En nog meer dan de marathon! Mooi dat je been het weer lekker doet ;)
pi_150646340
quote:
Hoogtemeters zijn ietwat naar boven afgerond zie ik :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150646558
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:53 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hey dat is een tegenvaller :(
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dat is ook een ontzettend mooi doel! En nog meer dan de marathon! Mooi dat je been het weer lekker doet ;)
Ben ook wel teleurgesteld, maar het ging gewoon niet. Beetje irritatie en vermoeide benen horen bij hard trainen, maar nu was het gewoon pijn. En kon ook niet echt lekker vrij uit bewegen met m'n linkerbeen, maar dat is nu gelukkig weg.

Nu m'n planning voor de rest van het jaar maar herindelen, die marathon komt wel weer een keer. De rest van het jaar denk t/m halve marathons, ook leuk!
Jack does it in real time...
pi_150647677
Mocht iemand morgen nog naar een normaal toilet willen of een kopje thee wil, DM me dan even. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:36 schreef Jero_nimo het volgende:
In augustus 4 jaar geleden :).
Toch een paar jaartjes. Maar dat trailen is wel echt recent, toch?
pi_150647715
Veel succes morgen voor de lopers in Nijmegen en Hengelo ^O^, en veel plezier voor iedereen die 'gewoon' een rondje gaat doen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150647792
quote:
Parijs is wel van de planning af helaas, herkansing met Pinksteren met de Roparun vanuit Parijs, dat wordt nu maar m'n doel!
Hoeveel ga jij daar lopen, en in hoeveel etappes?
Lijkt mij wel gaaf, maar ik zou niet weten of ik twee keer of vaker achter elkaar een langere afstand kan lopen.
pi_150648090
Topprestaties *O*
pi_150648099
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 22:41 schreef wyccie het volgende:

[..]

Lijkt mij wel gaaf, maar ik zou niet weten of ik twee keer of vaker achter elkaar een langere afstand kan lopen.
Je loopt volgens mij nooit langer dan 2km aan één stuk. Maar dan wel 6x om de 2k wisselen met iemand en dan weer wat langer rust(als er niemand uitvalt).
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150648228
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 22:41 schreef wyccie het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 22:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je loopt volgens mij nooit langer dan 2km aan één stuk. Maar dan wel 6x om de 2k wisselen met iemand en dan weer wat langer rust(als er niemand uitvalt).
Het is in totaal zo 525 km. Teams mogen uit max. 8 lopers bestaan, dus je zou gemiddeld zo 65 kilometer lopen. Eigenlijk werken alle teams met het systeem wat La_Tramposa beschrijft: in een subteam van 4 lopers loop je een blok van 50 kilometer per keer en daarin wissel je elke 2 km af. Daarna heb je dus een paar uur rust en pak je weer een blok van zo'n km of 50.

Eigenlijk loop je dus telkens maar hele korte stukjes, maar wel vrij vaak. Schijnt voor het herstel prima te werken! In principe zou ik met een team gaan waarbij er anderen fietsen, dus dat hoef je niet te doen als loper (behalve op een paar stukken waar geen volgwagen mee mag). Mocht er iemand het zwaar krijgen of niet meer goed kunnen lopen, dan zou je ook evt. vaker moeten gaan lopen natuurlijk.
Jack does it in real time...
pi_150648401
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:54 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Een groot deel van Alkmaar ligt ook in West-Friesland.
Sjips, dan ben ik al veel langer een West-Fries dan ik dacht. -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_150648630
Oh, soort van intervalloop. :P
Eigenlijk wel jammer, want ik kom daarna pas op gang, en dat zou ik dan elke keer weer hebben.
pi_150652410
Gefeliciteerd iedereen met de mooie resultaten van vandaag !!! ^O^
  Moderator zondag 15 maart 2015 @ 07:10:58 #243
155227 crew  Guppy
dus
pi_150654442
Wakker! En dan komt nu de vraag: wat moet ik aan straks?? :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 15 maart 2015 @ 07:21:37 #244
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150654543
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 07:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Doe maar wat leuks joh, jij rockt alles
F means you're fucked
pi_150654563
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 07:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag ook niet heel warm. Ik was gisteren erg blij met thermoshirt lange mouwen, met kort shirt eroverheen. Handschoentjes en korte broek. ^O^ Alvast heel veel succes! Knallen in Nijmegen!

De rest van de lopers natuurlijk ook ontzettend veel succes en plezier! *O* Hoop dat er vandaag weer zulke mooie prestaties worden neergezet! ^O^
  zondag 15 maart 2015 @ 07:38:42 #246
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150654657
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 22:53 schreef DeeBee het volgende:

[..]

[..]

Het is in totaal zo 525 km. Teams mogen uit max. 8 lopers bestaan, dus je zou gemiddeld zo 65 kilometer lopen. Eigenlijk werken alle teams met het systeem wat La_Tramposa beschrijft: in een subteam van 4 lopers loop je een blok van 50 kilometer per keer en daarin wissel je elke 2 km af. Daarna heb je dus een paar uur rust en pak je weer een blok van zo'n km of 50.

Eigenlijk loop je dus telkens maar hele korte stukjes, maar wel vrij vaak. Schijnt voor het herstel prima te werken! In principe zou ik met een team gaan waarbij er anderen fietsen, dus dat hoef je niet te doen als loper (behalve op een paar stukken waar geen volgwagen mee mag). Mocht er iemand het zwaar krijgen of niet meer goed kunnen lopen, dan zou je ook evt. vaker moeten gaan lopen natuurlijk.
Als je het zo leest, klinkt het totaal niet zwaar :D :X

Mooie prestaties iedereen gisteren! En succes voor de lopers van vandaag :)

Ik heb gisteren de 5 km aangetikt, niet aan 1 stuk natuurlijk, maar het gaat om het idee :P
https://www.endomondo.com/workouts/486177476/2924303

En van de week ook eens een blogje geschreven over rustig opbouwen.
https://allergenenhardlop(...)/12/rustig-opbouwen/
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_150654738
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2015 07:38 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Als je het zo leest, klinkt het totaal niet zwaar :D :X

Mooie prestaties iedereen gisteren! En succes voor de lopers van vandaag :)

Ik heb gisteren de 5 km aangetikt, niet aan 1 stuk natuurlijk, maar het gaat om het idee :P
https://www.endomondo.com/workouts/486177476/2924303

En van de week ook eens een blogje geschreven over rustig opbouwen.
https://allergenenhardlop(...)/12/rustig-opbouwen/
Gaat weer de goede kant op, mooi om te horen! ^O^
  zondag 15 maart 2015 @ 07:56:27 #248
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150654764
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 07:52 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Gaat weer de goede kant op, mooi om te horen! ^O^
Ja, lijf moet duidelijk wel weer wennen, knieën zijn wat gevoelig, maar even rustig in de gaten houden of dat niet erger wordt. Als het zo doorgaat moet sub 20 bij de Ekiden weer mogelijk zijn.

Grappig dat jouw 75 km in km tijden sneller was dan mijn 5 km :+
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  Moderator zondag 15 maart 2015 @ 08:02:00 #249
155227 crew  Guppy
dus
pi_150654799
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 07:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Doe maar wat leuks joh, jij rockt alles
Cocktailjurkje it is *O*

quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 07:24 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Vandaag ook niet heel warm. Ik was gisteren erg blij met thermoshirt lange mouwen, met kort shirt eroverheen. Handschoentjes en korte broek. ^O^ Alvast heel veel succes! Knallen in Nijmegen!

Gaat goedkomen! ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_150654826
Ik denk kort-kort, maar voor de zekerheid neem ik lange mouwen mee. Benieuwd hoe het gaat vandaag en of ik lang geboren rust heb gehouden.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')